Olen ostanut Tokmannilta vastaavia tuikkuja, joissa on muovinen kuppi, enkä rehellisesti sanottuna ole huomannut mitään eroa "aitoihin". Kumpi on teidän mielestänne laadukkaampaa Partylite vai perusmarketti kynttilät?
Partyliten "tuikkivien" kopiot!!
6
176
Vastaukset
- ...........
Perusmarkettikynttilät.
Minä EN tarvitse ns. "konsulttia" ostaakseni kynttilöitä. Hyvin kallista on näiden helppoheikkien lätinä, ja minä tarvitsen VAIN kynttilöitä, en maksullista seuraa.- Yankee forever
Parhaimmat on kyllä yankee candles kynttilät!niitä saa edulisesti jos tilaa englannista. Muistaakseni alle 24 eurin tilauksesta menee postikuluja n. kolme euroo ja 12 ihanasti tuoksuvaa ja loppuun saaka palavaa tuikku maksaa n. 5-7 euroa. Yankee.co.uk. Tuotteet tulee viikossa ja siellä on myös ihania tuikkuastuoita.
- tuikkiva
Vaihdoin Partylitet tarjoustalon tuikkiviin. aivan samanlaisia. Lidilissä on myös.
- Min mielipide
Partyliten tuikkivat leiskuttaa ja palaa korkealla liekillä.Halvemmat palaa tasaisemmin ja ihan yhtä kauan-6 tuntia keskimäärin.Ainoat partylitet,joita käytän,on tuoksuvahakiekot,ja votiivit.
- Pettynyt polttelija
Poltan parasta aikaa votiiveja uljaissa kynttiläkupeissa,yksi palaa,ja kaksi tukehtui,vaikka poltin sydämet pohjaan kiinni niinkuin on neuvottu.Harmittaa.En aio enää ostaa Partyliteja.
- Corinne1
Minusta Partylite on mielettömän kalliita, ja ei mitenkään erikoisia. Olin viikonloppuna kutsuilla, aika tylsää tavaraa ja totesin, että niin ylihintaista tavaraa kun olla ja voi. En suoraan sanottuna ymmärrä kuinka tuollainen business voi kannattaa. Ostavatko ihmiset vain sen takia, etteivät kehtaa muuta kun kerran kutsuille ovat menneet. Minä en tule menemään koskaan toistamiseen.
Tavalliset kynttilät ajavat juuri saman asian, toki niissäkin on eroja (jotkut valuvat), mutta hyviä löytyy vaikka millä mitalla ja maksavat murto-osan Partylinen kynttilöistä.
Myös niiden lyhdyt ovat ylihintaisia, eikä mitenkään hienommat kuin tavaratalojen, Tokmannin tai Minimanin lyhtyjä.
Ostan yleensä laatutavaraa, jos on kyse isommista ostoksista, esim. huonekaluista. Koriste-esineet taas tykkään vaihtaa, joten minusta on ihan turha laittaa paljon rahaa yksittäiseen koriste-esineeseen tai kynttilään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984