Häädössä???

Ketä tietää?

Kutka siellä on tällä viikolla häätöäänestyksessä?

6

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yu654

Ei tiedä vielä...

• Oulu24

Jos asukkaat itse saavat äänestää illalla (esim. liitutaulu systeemillä), niin Jussi K joutuu valitettavasti lähtemään. Jussi K:n pelastus on ainoastaan se, että he ovat ratkaisseet "murhaajan".
      Nuo nyt talossa olevat asukkaat ovat niin tyhmiä, ettei he uskalla äänestää muita, talossa kauempaan olleita asukkeja.
      Ajattelevat tunteella ei kilpailun edellyttämällä tavalla eli järjellä.
      (Tuulikki ja Joonas ehkä tekee tästä poikkeuksen).

Jos Dania ei saa tänään talosta pois, niin meikäläisen BB-urakka päättyy tämän kauden osalta tähän iltaan.

Toivon, että Jussi K jäisi vielä taloon. On kilpailullisesti selkeä uhka Jonathanille ja Andtelle, joista tosin toivoisin lapinmiehen voittavan.

• Dani pihalle tänään

Olen kanssasi täysin samoilla jäljillä ja kyllä aikas paljon alkaa ketyttamaan jos Jussi K joutuu lähtemään ja dani saa taas olla talossa kukkona ilman murheita että pitäisi olla Jennasta mustis, PERKELE! jos näin käy niin en tykkää kyllä yhtään enää katsella bb: touhuja! Pitää nyt vaan toivoa että Jussi K ja Joni osaavat arvata oikean murhaajan, tai siis pointtina on ettei ainakaan Jussin tulisi olla häädössä tänään kun uskon että uutena asukkaana häviää kusipää danille, vaikka en kyllä tuota edes tajua että ketkä kusipäälle sitten antavat niitä ääniä? Ei ainakaan yksikään mies niin tee? Jääkö jäljelle tyhmät nuoret naiset tai vanhat puumat? Voi vittu jos tuo kusipää saa jatkaa talossa!!!! Hienosti päättyisi tämä viikko jos tuo kusipää lähtis omille teilleen!!

• Rahaa kuin roskaa

Ei taida tulle massia tuotannolle tänä iltana kun äänestys jää näin viime tippaan.

• komppaan

Leila murhaaja

• ...

onkohan sillä Kissi Vähä-Hiilarilla silikonitissit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3674
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      31
      3190
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3155
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2945
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      64
      2807
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2755
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2494
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2148
    Aihe