Hei kaikki somen käyttäjät saako facesta asetuksista yms jostai että kukaan ei pysty etsimän minua tai laittamaan viestiä ihan Niinkuin en olisikaan faces
estäminen
5
307
Vastaukset
- surujensilta
Odottelen yhä vastausta
- hakukoneet
No, asetuksissa ainakin on mahdollisuus estää hakukoneet. Eli google esim. ei näytä sun facebook-sivua, jos joku googlaa nimelläs.
Mutta, jos joku laittaa fb:n sisällä sun nimes hakuun, niin löytyy kyllä fb:n vastauksissa.
Mutta sinähän voit pitää kaiken tekstisi omalla sivullasi pois julkisesta näytöstä, voit liittyä vain suljettuihin ryhmiin...
- minä vain
Nykyaikana ei enää onnistu, vuosi sitten onnistui.
Tietysti voit rajata yksityisasetuksista ketkä näkee mitä kirjoitat. Palstoilla jokainen palstalainen näkee mitä kirjoitat, ellet ole laittanut henkilöä estoon - Kyylä?
Miksi olet facessa, kyylä?
- asetuksetkuntoon
No sieltä yksityisyysasetuksista löytyy myös se viestien esto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486