Hei kaikki somen käyttäjät saako facesta asetuksista yms jostai että kukaan ei pysty etsimän minua tai laittamaan viestiä ihan Niinkuin en olisikaan faces
estäminen
5
300
Vastaukset
- surujensilta
Odottelen yhä vastausta
- hakukoneet
No, asetuksissa ainakin on mahdollisuus estää hakukoneet. Eli google esim. ei näytä sun facebook-sivua, jos joku googlaa nimelläs.
Mutta, jos joku laittaa fb:n sisällä sun nimes hakuun, niin löytyy kyllä fb:n vastauksissa.
Mutta sinähän voit pitää kaiken tekstisi omalla sivullasi pois julkisesta näytöstä, voit liittyä vain suljettuihin ryhmiin...
- minä vain
Nykyaikana ei enää onnistu, vuosi sitten onnistui.
Tietysti voit rajata yksityisasetuksista ketkä näkee mitä kirjoitat. Palstoilla jokainen palstalainen näkee mitä kirjoitat, ellet ole laittanut henkilöä estoon - Kyylä?
Miksi olet facessa, kyylä?
- asetuksetkuntoon
No sieltä yksityisyysasetuksista löytyy myös se viestien esto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680