Tämä on ainoa ala, jossa ihminen pakotetaan tappamaan, nimittäin abortissa ja ehkä pian myös eutanasiassa. Mutta sinä voit saada muutoksen aikaan! tutustu www.omantunnonvapaus.fi, ja jaa linkkiä mahdollisimman monelle.
Abortit ja eutanasiat ovat vain pieni osa terv.huoltoalan työtä. Ne voivat olla erittäin traumaattisia kokemuksia hoitajille ja lääkäreille- kyseessä ei ole solupallo vaan pieni ihminen, jonka sydän lyö jo. Jotkut abortissa surmatut vauvat ovat isompia kuin pienimmät henkiinjääneet keskoset! Silti niitä pakotetaan tekemään, potkujen uhalla. Näin on vain Suomessa, Ruotsissa ja Tsekeissä, muissa Eu-maissa on oikeus kieltäytyä. Sivustolla esitellyssä kansalaisaloitteessa on tarkoitus saada aikaan omantunnonvapaus kieltäytyä aborteista ja eutanasian tekemisestä, ellei äidin henki ole vaarassa. Kaikki raskaana olevien toivomat abortit tulevat silti tehdyiksi, se taataan alueellisin järjestelyin. Joten tämä lakialoite toisi mukanaan vain HYVÄÄ.
Kirjoita siis pian nimesi aloitteeseen ja kerää muitakin kirjoittamaan! Lääkärillä tulisi olla oikeus vain elämän suojelemiseen ja pelastamiseen ja hoitamiseen, häntä ei saa pakottaa pyöveliksi. www.omantunnonvapaus.fi. Asialla on kiire, n.20 000 ääntä puuttuu, palautuspäivä on jo 23.11!! Toimi siis pian!
jos haluat hoitoalalle tai lääkikseen, lue tämä!
Elämän puolella
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982