Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvä hostelli Tukholmassa?

Minttu

Hei!

Tietääkö joku jonkun mukavan ja edullisen hostellin Tukholmassa? Ollaan menossa marraskuun lopulla pariksi päiväksi, ja vinkit olisivat tarpeen! :-)
Kiitos etukäteen!

5

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkofan

      Tässä sinulle lista Tukholman alueen retkeilymajoista:

      STF/HI Vandrarhem af Chapman & Skeppsholmen

      STF/HI Vandrarhem Backpackers Inn

      STF/HI Vandrarhem Bogesund/Vaxholm

      STF/HI Vandrarhem Hågelby

      STF/HI Vandrarhem Jakobsberg/Barkarby

      STF/HI Vandrarhem Långholmen

      STF/HI Vandrarhem Tyresö

      STF/HI Vandrarhem Zinkensdamm
      En saanut niitä suoraan aukeavaksi, mutta STF:n sivuilta ne löytyvät.

      Itse olen yöpynyt ainoastaan Zinkensdammissa, joka minusta oli oikein tasokas. Satamassa uiskenteleva af Chapmanin laiva on yleensä täyteen varattu, niin että sinne ei mahdu. mutta kysyä tietysti kannattaa.
      Långholmenin retkeilymaja on entisessä Långholmenin vankilassa. Jos minä olisin yöpaikkaa etsimässä, sinne minä haluaisin majoittua.

      Jos vielä kerkiät ennen matkalle lähtöä, niin kirjastosta varmaan löytyy Svenska Turinstföreningenin STF Vandrarhem och Fjäll 2003 kirja. Siinä on tiedot ja kuvat kaikista Ruotsin matkailumajoista.
      Hinnat ovat tietenkin kruunuja. Me emme ole vielä euroon vaihtaneet.
      Ruotsin retkeilymajat ovat hyvätasoisia. Halvemmalla pääsee, jos ottaa omat lakanat mukaan.

      • Minttu

        Kiitos hyvistä vinkeistä! Erityisesti tuo Långholmen herätti mielenkiinnon. Mukavaa syksyä!


      • Ainoa kerta, kun en itse ole mahtunut Skeppsholmenille, oli silloin, kun rantakasarmi oli remontissa joitakin vuosia sitten. Siinähän on kaksi retkeilymajaa saman respan alaisuudessa, purjelaiva af Chapman on "oma yksikkönsä" ja rantakasarmi toinen. Molemmissa on yllinkyllin tilaa, mutta ne ovat -ymmärrettävistä syistä- myös hyvin suosittuja...
        STF Backpackers Inn ei ole ympärivuotinen.

        Lisäksi Mälarstrandissa on Röda Båten ja Söderillä Columbus -ja varmasti on muitakin saman hinta-laatutason paikkoja. Nämä eivät kuulu STF:n eivätkä Hostelling Internationalen piiriin eivätkä siten löydy STF:n listoilta.

        Tästä linkistä löytyvät kaikki Stockholmin tällä hetkellä aukiolevat majoituspalvelut:
        http://www.alltomstockholm.se/section/hotels_visitors/


      • Mari
        moxu kirjoitti:

        Ainoa kerta, kun en itse ole mahtunut Skeppsholmenille, oli silloin, kun rantakasarmi oli remontissa joitakin vuosia sitten. Siinähän on kaksi retkeilymajaa saman respan alaisuudessa, purjelaiva af Chapman on "oma yksikkönsä" ja rantakasarmi toinen. Molemmissa on yllinkyllin tilaa, mutta ne ovat -ymmärrettävistä syistä- myös hyvin suosittuja...
        STF Backpackers Inn ei ole ympärivuotinen.

        Lisäksi Mälarstrandissa on Röda Båten ja Söderillä Columbus -ja varmasti on muitakin saman hinta-laatutason paikkoja. Nämä eivät kuulu STF:n eivätkä Hostelling Internationalen piiriin eivätkä siten löydy STF:n listoilta.

        Tästä linkistä löytyvät kaikki Stockholmin tällä hetkellä aukiolevat majoituspalvelut:
        http://www.alltomstockholm.se/section/hotels_visitors/

        Olin kesällä kaverin kanssa Tukholmassa ja me oltiin aluks varattu hostel-huone. Mutta sitten mentiin matkailutoimistoon ja sielä saatiin varattua samalla hinnalla hotellihuone ja vieläpä aamiaisella. Kannattaa käydä sielä kyselemässä, niillä kun on aina jotain tarjouksia sielä.


      • Mari
        moxu kirjoitti:

        Ainoa kerta, kun en itse ole mahtunut Skeppsholmenille, oli silloin, kun rantakasarmi oli remontissa joitakin vuosia sitten. Siinähän on kaksi retkeilymajaa saman respan alaisuudessa, purjelaiva af Chapman on "oma yksikkönsä" ja rantakasarmi toinen. Molemmissa on yllinkyllin tilaa, mutta ne ovat -ymmärrettävistä syistä- myös hyvin suosittuja...
        STF Backpackers Inn ei ole ympärivuotinen.

        Lisäksi Mälarstrandissa on Röda Båten ja Söderillä Columbus -ja varmasti on muitakin saman hinta-laatutason paikkoja. Nämä eivät kuulu STF:n eivätkä Hostelling Internationalen piiriin eivätkä siten löydy STF:n listoilta.

        Tästä linkistä löytyvät kaikki Stockholmin tällä hetkellä aukiolevat majoituspalvelut:
        http://www.alltomstockholm.se/section/hotels_visitors/

        Niin ja hotellista vielä, sen nimi on hotel brunnen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe