Ei enää ikinä fordia ne ruostuu täysin kasaan ja paljon sähkövikoja mulla ollu 11 kappaletta fordeja viimen ford transit lähti lavetilla paaliin kun oli niin ruosteessa ja se oli viellä 2000 luvun
ei enää ikinö fordia
14
318
Vastaukset
- duunaripate
Voi voi kyllä nyt jäi töihin menemättä, kun maanantaina aamu yöstä on vielä noin sekaisin!!
Tai eihän sinunlaiset töissä käy....- Luki.
Eikö se niin mene ettö fordin omistamisen etuna pääsy paratiisiin kun maanpäällä kärsitty niin paljon
- Luki.
Luki. kirjoitti:
Eikö se niin mene ettö fordin omistamisen etuna pääsy paratiisiin kun maanpäällä kärsitty niin paljon
Ei enää kosksnn ruosteisia fordeja
- DGS:lla ja TIS:sillä
Luki. kirjoitti:
Ei enää kosksnn ruosteisia fordeja
ei knnatakkaan...osta vakka "viaton" volkari!
- vaarallinen ostos
DGS:lla ja TIS:sillä kirjoitti:
ei knnatakkaan...osta vakka "viaton" volkari!
Volkkarin tuotteisiin ei usko edes automyyjät itse! Kunhan tuottoa tulee ja itse ajaa eri merkkisellä!
http://m.nettiauto.com/volkswagen/golf/6867393
- hmmmmmm1
11 kpl Fordeja, etkä ole vielä tajunnut vaihtaa merkkiä. :) En oikein usko. Olet kuitenki ollu tyytyväinen jotenkin.
- älä osta fordia
Kaikki ruostu käsiin ei enää ikinä
- floppasi pajalle
älä osta fordia kirjoitti:
Kaikki ruostu käsiin ei enää ikinä
Ei käy fordit suomessa kaupaksi.focustakin mainostettu kovin.Mutta uusi focuskin floppasi täysin.ei kukaan jaksa enää noita jatkuvia vikoja.
floppasi pajalle kirjoitti:
Ei käy fordit suomessa kaupaksi.focustakin mainostettu kovin.Mutta uusi focuskin floppasi täysin.ei kukaan jaksa enää noita jatkuvia vikoja.
Olisi kiva tietää että mitä ne "jatkuvat viat" ovat?
Itselläni on 2kpl 2vuotiasta fogusta eikä niissä ole ollut vielä sitä ensimmäistäkään vikaa.- hyvä peli
floppasi pajalle kirjoitti:
"Mutta uusi focuskin floppasi täysin"
Mistä tiedät kun on olut 2viikkoa myynnissä?!?
Salossakin oli 8 tilattu ennen minun tilaustani!?
- patarautaa olla pitä
Minusta on kyllä niin huteron tuntuisia nuo euro foordit, ne menee tötterölle!
- Luki.
Nehän ruostuu käsiin. Paljon sähkövikoja ei enää koskaan fordia
- pitkät
Luki. kirjoitti:
Nehän ruostuu käsiin. Paljon sähkövikoja ei enää koskaan fordia
Niimpä niin.
Voi teitä jotka vaihdatte autoa usein ettekä vie autojanne ruostesuojaukseen.
Seuraavilla omistajilla on sitten ongelmia riippumatta siitä minkä merkkisiä autot ovat.
Edellinen fiestani kesti yli 9 vuotta ruostumatta kun laitatin siihen dinolit heti uutena. Ja seuraavakin omistaja kehui auton kuntoa.
- vertaillaan?
Voi kamala! Kun itse ostin jo toisen foortin kun eka pelasi niin hyvin? Pitäisikö vaihtaa vaikka volkkariin joihin vaihdetaan moottori ja loota sadantuhannen välein?
Itsellä oli tosin kupla 80 luvulla ja silloin sai kuplan moottorin asennettuna 3500mk!
Vieäkö sama systeemi volkkarilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822