Minkä operaattorin on 046-alkuinen numero ?
Mikä operaattori 046-
14
51568
Vastaukset
- alkujaan
Cubion numeroavaruudesta.
http://www.cubio.fi/- ei ole Cubion
vaan 046-numeroavaruus kylläkin kuuluu Elisalle! Elisahan verkkoa vuokraa Cubiolle ja Cubiolla ei ole omaa numeroavaruutta ollenkaan, koska ei omia numeroavaruuksia Ficora edes nykyisin enää myönnä ns. palveluoperaattoreille vaan verkko-operaattoreille. Saunalahti on tässä suhteessa poikkeus, se on saanut oman numeroavaruuden eli 0456-alkuiset numerot, huomatkaa että on muitakin 045-alkuisia, siksi laitoin tuon kuutosenkin tuohon mukaan.
Koko lista Suomen matkapuhelinnumeroiden avaruuksista on täällä:
http://cgi.ficora.fi/numerointi/erityisverkot_dat1.htm - ei ole Cubion
ei ole Cubion kirjoitti:
vaan 046-numeroavaruus kylläkin kuuluu Elisalle! Elisahan verkkoa vuokraa Cubiolle ja Cubiolla ei ole omaa numeroavaruutta ollenkaan, koska ei omia numeroavaruuksia Ficora edes nykyisin enää myönnä ns. palveluoperaattoreille vaan verkko-operaattoreille. Saunalahti on tässä suhteessa poikkeus, se on saanut oman numeroavaruuden eli 0456-alkuiset numerot, huomatkaa että on muitakin 045-alkuisia, siksi laitoin tuon kuutosenkin tuohon mukaan.
Koko lista Suomen matkapuhelinnumeroiden avaruuksista on täällä:
http://cgi.ficora.fi/numerointi/erityisverkot_dat1.htmettä Cubion liittymiin Elisa kylläkin antaa noita 046-alkuisia käyttöön, mutta toisaalta muistelen että myös Elisan omat Kolumbus-liittymätkin taitanevat käyttää 046-alkua..korjatkaa jos muistan väärin tuon Kolumbuksen numeroalun..
- aimo
ei ole Cubion kirjoitti:
että Cubion liittymiin Elisa kylläkin antaa noita 046-alkuisia käyttöön, mutta toisaalta muistelen että myös Elisan omat Kolumbus-liittymätkin taitanevat käyttää 046-alkua..korjatkaa jos muistan väärin tuon Kolumbuksen numeroalun..
Väärin muistat. Kolumbuksen numerot ovat 050 -alkuisia. Tämän voit myös todeta Kolumbuksen sivuilta http://www.kolumbus.com
- ei ole Cubion
aimo kirjoitti:
Väärin muistat. Kolumbuksen numerot ovat 050 -alkuisia. Tämän voit myös todeta Kolumbuksen sivuilta http://www.kolumbus.com
Oukki doukki, hyvä että korjasit käsitykseni Kolumbuksen osalta. Mutta siis tuo numeroavaruus 046 joka tapauksessa kuuluu Elisalle vaikkakin sitä mm. Cubio käyttää.
- Mika0800
046 = Elisa yritystavoitettavuusratkaisu !
Elisan 046 -alkuiset numerot ovat osa yritysasiakkaille tarkoitettua tavoitettavuusratkaisua. Näin yhteen numeroon soitetut puhelut voidaan ohjata yritysasiakkaan haluamaan paikkaan. - ghhggggggg
hhghhhygffhjjhh
- sompanssi
Vitut oo Elisan vaan Saunalahden
- kuuno-
nykyään voi olla vaikka tasmaniasta ihan sama mikä helvetin numero on tomppelit
- priipeidimyos
Saunalahden Prepaideihin tulee nykyää ainakin noita 046-alkuisia numeroita.
- Anonyymi
Joo, nykyisin on Saunalahden prepaid, ollut monta vuotta. Mutta ehkä jollain saattaa olla vielä Cubio-ajoilta jäljellä 046-laskutusliittymäkin.
- Anonyymi
567287390439487892390423423489032 its me Super Mario!
- Anonyymi
+358469671147 numerosta tuli ns Kela kalastelu tekstiviesti.
- Anonyymi
Upup
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664