Hei, olen muuttanut Riihimäelle noin puoli vuotta sitten. Luin alla olevat tekstit ja siellä oli oikein hyviä kirjoituksia joukossa. Olen käynyt silloin tällöin puistossa ja mukavia ihmisiä ja räväköitä koiria tavannut. Mutta olin aivan järkyttynyt kun puiston on vallannut joku lihava sakemannin omistaja, koira on iloton ja tämä henkilö, en edes tiedä onko hän mies vai nainen, joten kutsun miesnaiseksi alkaa aivan syyttä potkia ja lyödä koiria! Sen verran tiedän että lyömällä on kouluttanut oman koiransa, joten se paljastikin sen ettei tämä miesnainen osaa tulkita koiran elekieltä koska mitäs elekielellä tekee kun väkivallalla koiran kasvattaa. Tämän henkilön koira on iloton ja todellakin haukkuu kimeästi lähes tulkoon koko ajan. Koira vaan seisoo paikallaan joten tämä koira varmaan mielummin liikkuisi luonnossa kuin seisoisi paikallaan. Tiesin tämän puistoon tulevan koiran jota tämä nainen yritti potkia heti kättelyssä. Koira on tosi energinen, iloinen ja koko ajan etsii kuka leikkisi, aivan todella suloinen vaalea koira. Alussa on normaalit pikku rähinät mutta sen jälkeen kun koirat on kaverit katsoneet niin sitten pääsevät laukkaamaan sydämen kyllyydestä jota on ihana katsella. Mutta enpä taida sinne mennä jos tuollainen päästään sekaisin oleva koiranomistaja siellä istuu aamusta iltaan. Ehkä hän on yksinäinen tai jotain mutta täytyy ymmärtää että alussa on saattaa olla pientä kähinää mutta se menee ohi näiden leikkisten koirien kesken. Eli jos ei itse osaa koiransa kanssa mitään tehdä on turha tulla kiukuttelemaan muille paikassa jonka pitäisi olla kiva reuhupaikka koirille.
Koirapuiston elefantti
5
164
Vastaukset
- 1+1+1
Eikö kenellekkään ole tullut mieleen soittaa poliisille ? Oman koiran potkiminen on eläinsuojelurikos ja toisen koiran potkiminen on eläinsuojelurikos ja toisen omaisuuden vahingoittamista koska laissa koira rinnastetaan esineeseen . Välittäkää ihmiset vähän muistakin ja puuttukaa tuollaisiin tilanteisiin !
- Saunojakoira
Mä oon nähnyt sen "miesnaisen", niin kuin alkuperäinen kirjottaja sano. Niillä on siellä joku vakkariporukka jossa ne ylenkatsoo kaikkia muita ja ovat käsittääkseni runnommalla koko porukka koiransa kasvattanut. Siellä se porukka seisoo ja koirat seisoo. Joo oikeessa oot että pollariin vois yhteyttä ottaa mutta vaivautuuko riksun kissalanpojat tulemaan ja ymmärrän ettei niiden koirien omistajat joita tää "miesnainen" yrittää lätkii haluu riitaa nostaa. Tollaset koiran lätkijät on niin sairaita että jotenkin lääkitys kuntoon pitäs saada ja tollasille on turha puhua järkeä. Nämä koirien omistajat jotka lähtevät sitten pois tilanteesta toimivat oikein sillä hetkellä mutta kun noi hullut ei tajua että itessäkin voisi olla jotain vikaa. On todella surullista että kivat ja kunnolliset koiranomistajat ja koirat ei puistossa voi enää käydä.
- nootta:)
Tee ilmoitus eläinsuojeluun. Jos se miesnainen tulee autolla, ota rekkari ylös, saat henkilötiedot.
Lisäksi hänellä ei ole oikeutta tulal häiritsemään muiden siellä olemista. Oli sitten häiriön aiheuttaja koira tai sen omistaja, ei ole asiaa koirapuistoon!
Tampereella käy iso äijä kahden sakemannin kanssa ja ukolla viiraa: jos koirat ei heti tule, remmi heiluu! - norsunkaatoon
Tiedän tuon, jos käyt peltosaaren puistossa. Hutkii siellä muidenkin koiria ja nainen on. Kyllä lähtisi läski elefantti menemään, jos minä sattuisin samaan aikaan. Itse en ole tavannut, mutta oli lyönyt tuttuni koiraa.
Tuon onneksi ja muiden vastaavien onneksi en käy koirapuistoissa. - piipaapiipaa
Tiedetään tää tapaus. Poliisit vaan paikalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126