Onko kellään tai tietääkö kukaan mistä sais 6.3x53r patruunoita? Ovat kortilla!
6.3x53r
9
4364
Vastaukset
- ed24
soita aseliike talvitie sauvo sieltä voi löytyä
- Jukka
Kiitos
- kaimasi
Mulla on muutama tuhat 6.3:n luotia tasakärkisiä, pyöreäpäisiä, puolivaippoja, keveitä tai raskaita.
Sakon kirkasnalliset sotilaskiväärin hylsyt ovat nallin yksireikäisyyden vuoksi parhaiten jälleenladattavissa supistamalla. Nostalgiaa tuo myös vasaralataussarja, tokko puristimista löytyykään kyseisiä holkkeja. Sopivasti vain N 140:ä hylsyyn ja kyllä lähtee. Pirun tarkka on tuo, Kärkkäisen tekemä ja niin ainutlaatuinen tapauskin vielä. - 25-35
Kyselit kaliiperia 6,3x53r vai tarkoititko 6.3x52r joka ilmoitetaan jenkki tyylillä 25-35.
- kyselijä jkl
Vanha on juttu mutta onkohan kellään ko. aseen hylsyjä tai lataako kukaan enään näitä patruunoita?
Iteltä löytys se supistus sarja mutta enpä ole vielä supistellut hylsyjä kuin malliksi...- Anonyymi00006
Minulla on ko. Aseeseen sakon patruunoita. Ovat kokovaippaisia 10 kpl laatikoissa. Myisin 20 eur per 10 kpl.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulla on ko. Aseeseen sakon patruunoita. Ovat kokovaippaisia 10 kpl laatikoissa. Myisin 20 eur per 10 kpl.
Kiitos tiedosta. Ostin kyllä patruunat jo 15 vuotta sitte.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Ostin kyllä patruunat jo 15 vuotta sitte.
Eipäs mitään! Sain jo myytyä ison osan. Näitähän luetaan vuosienkin päästä ja nyt tuotti tulosta!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eipäs mitään! Sain jo myytyä ison osan. Näitähän luetaan vuosienkin päästä ja nyt tuotti tulosta!
Toivottavasti nuo yli-ikäiset patruunat eivät räjähdä aseessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437