Onko kellään tai tietääkö kukaan mistä sais 6.3x53r patruunoita? Ovat kortilla!
6.3x53r
9
4317
Vastaukset
- ed24
soita aseliike talvitie sauvo sieltä voi löytyä
- Jukka
Kiitos
- kaimasi
Mulla on muutama tuhat 6.3:n luotia tasakärkisiä, pyöreäpäisiä, puolivaippoja, keveitä tai raskaita.
Sakon kirkasnalliset sotilaskiväärin hylsyt ovat nallin yksireikäisyyden vuoksi parhaiten jälleenladattavissa supistamalla. Nostalgiaa tuo myös vasaralataussarja, tokko puristimista löytyykään kyseisiä holkkeja. Sopivasti vain N 140:ä hylsyyn ja kyllä lähtee. Pirun tarkka on tuo, Kärkkäisen tekemä ja niin ainutlaatuinen tapauskin vielä. - 25-35
Kyselit kaliiperia 6,3x53r vai tarkoititko 6.3x52r joka ilmoitetaan jenkki tyylillä 25-35.
- kyselijä jkl
Vanha on juttu mutta onkohan kellään ko. aseen hylsyjä tai lataako kukaan enään näitä patruunoita?
Iteltä löytys se supistus sarja mutta enpä ole vielä supistellut hylsyjä kuin malliksi...- Anonyymi00006
Minulla on ko. Aseeseen sakon patruunoita. Ovat kokovaippaisia 10 kpl laatikoissa. Myisin 20 eur per 10 kpl.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulla on ko. Aseeseen sakon patruunoita. Ovat kokovaippaisia 10 kpl laatikoissa. Myisin 20 eur per 10 kpl.
Kiitos tiedosta. Ostin kyllä patruunat jo 15 vuotta sitte.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Ostin kyllä patruunat jo 15 vuotta sitte.
Eipäs mitään! Sain jo myytyä ison osan. Näitähän luetaan vuosienkin päästä ja nyt tuotti tulosta!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eipäs mitään! Sain jo myytyä ison osan. Näitähän luetaan vuosienkin päästä ja nyt tuotti tulosta!
Toivottavasti nuo yli-ikäiset patruunat eivät räjähdä aseessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211873Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371058
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66916Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86796Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696