Reittilento?

kohta mennään

Aurinkomatkojen lomalennon muuttuessa reittilennoksi,saadaanko nyt nauttia reittilennon eduista?eli ilmainen viihdelaite ja joitain juomia?ja matkatavaraa 23kg edestä?eihän nuo osanneet oikein ees puhelinpalveusta kertoo aurinkomatkoilla

10

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa .....

      23 kg ruumaan menevä laukku,8 kg matkustamoon. Ilmainen viihdekeskus jossa enemmän elokuvia kuin charterlennoilla.Tyyny ja viltti kuuluu myös. Ruokajuomat ilmaiset itse pyydän ja saan 3 punkkua ja yhden oluen. Viskit ja muut väkevät maksaa hieman. Koneen takaosasta saa tuoremehua ilmaiseksi.

      • jes jes

        kyllä nyt tuulipuku kanssa hehkuttaa kun saa kaljaa ja viiniä jopa ilmaiseksi maistella ja tuoremehua niin paljon kun jaksaa vaan juoda.


    • hyvää lomaa silti

      Niin eihän noista matkatoimistoista nykymaailmassa palvelua saa. Montakos euroa minuutti puhelu maksoi,ilman että nopeasti infoa saa. Matkatoimistot osaavat rahastaa ei sitten muuta. Siksi en niitä edes käytä,ainakaan jos yksin matkustan.

      • ei kuulutkaan

        Matkatoimisto...mikä se on?


    • no no no

      Älkää sitten taputtako kun kone laskeutuu.

    • voi voi

      Nyt varmaan vasta tajuat miten me olemme matkustaneet jo 15 vuotta kun olemme lentäneet suoralla reittilennolla Bangkokiin.

      • since 1978

        Bangkokiin lennettiin reittilennolla -70 luvulla. Aluksi jouduttiin tekemään tekninen väkilasku tankkauksen vuoksi jossain Venäjällä,en jaksa muistaa kentän nimeä mutta DC 10 oli koneen malli.Sitten näihin DC 10 koneisiin asennettiin lisätankit ja päästiin ilman teknistä välilaskua perille asti. Sen jälkeen lennettiin MD 11 mallilla ja noin viisi vuotta sitten tuli nämä 330 ja 340 mallit. Näillä kaikilla olen Bangkokiin tai muualle Aasiaan lentänyt lukuisia kertoja en ole kirjaa pitänyt.MD 11 mallista pidin enemmän kuin nykyisistä


      • korjaus
        since 1978 kirjoitti:

        Bangkokiin lennettiin reittilennolla -70 luvulla. Aluksi jouduttiin tekemään tekninen väkilasku tankkauksen vuoksi jossain Venäjällä,en jaksa muistaa kentän nimeä mutta DC 10 oli koneen malli.Sitten näihin DC 10 koneisiin asennettiin lisätankit ja päästiin ilman teknistä välilaskua perille asti. Sen jälkeen lennettiin MD 11 mallilla ja noin viisi vuotta sitten tuli nämä 330 ja 340 mallit. Näillä kaikilla olen Bangkokiin tai muualle Aasiaan lentänyt lukuisia kertoja en ole kirjaa pitänyt.MD 11 mallista pidin enemmän kuin nykyisistä

        Kyllä DC 10 lensi Bangkokiin ilman välitankkausta eli sinun tieto on väärä. Lisätankit oli lennoilla Japaniin kun silloin lennettiin pohjoista reittiä pitkin eli sitä samaa mitä nyt on suunniteltu myös jos venäjä kieltää ylilennot. Dc 10 lensi helposti 10-12 tunnin lennot ihan ilman välilaskuja.


      • since 1978
        korjaus kirjoitti:

        Kyllä DC 10 lensi Bangkokiin ilman välitankkausta eli sinun tieto on väärä. Lisätankit oli lennoilla Japaniin kun silloin lennettiin pohjoista reittiä pitkin eli sitä samaa mitä nyt on suunniteltu myös jos venäjä kieltää ylilennot. Dc 10 lensi helposti 10-12 tunnin lennot ihan ilman välilaskuja.

        Ei ole tieto vaan oma kokemus.


      • since 1978
        korjaus kirjoitti:

        Kyllä DC 10 lensi Bangkokiin ilman välitankkausta eli sinun tieto on väärä. Lisätankit oli lennoilla Japaniin kun silloin lennettiin pohjoista reittiä pitkin eli sitä samaa mitä nyt on suunniteltu myös jos venäjä kieltää ylilennot. Dc 10 lensi helposti 10-12 tunnin lennot ihan ilman välilaskuja.

        Korjaan itsekin ensimmäinen Bangkokin lento oli valmismatka ja sen koneen mallia en muista ja tekninen välilasu oli siellä Venäjällä. Toinen olikin seuraavana vuonna sura tuolla DC 10 Näin se muisti tekee tepposia. Olet siis oikeassa korjaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe