Miksi kokenut ja pätevä PC-tukihenkilöni, joka oli puoli vuotta aiemmin varsinainen Firefox-uskovainen sanoo nyt, että Chrome on parempi?
Itse käytin joskus aiemmin Chromiumia Firefoxin "apuna", koska olin lukenut jostain että Cromiumin tietoturva on laajempi kuin Chromella? Silloin nimittäin joskus Firefoxi tilttasi urputti että se on auki mutta ei saa yhteyttä...joten selasin Chromella, etten tarttenut sammuttaa konetta välillä. Käyttöjärjestelmä oli silloin XP. Nyt 8.1.
Nuori sulukaistyttö sanoi käyttävänsä Chromea koska se on paras. Kun kysyin, miksi, hän sanoi ettei tiedä. Onko se noin? Eli jokainen tulee onnelliseksi omassa uskossaan?
Mikä selain?
Paras ja PARAS
2
157
Vastaukset
Koska se on oikeasti parempi. Nopeampi yms.
- köörrukk
En nyt sanois. Kyllä toi on jokaisen omasta käyttötarpeesta kiinni mikä on paras. itse vannon Foxin nimeen koska se on itselleni paljon parempi kuin Chrome. Parasta selainta ei voi vaan noin sanoa, edes palstan pitäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522