Miksi kokenut ja pätevä PC-tukihenkilöni, joka oli puoli vuotta aiemmin varsinainen Firefox-uskovainen sanoo nyt, että Chrome on parempi?
Itse käytin joskus aiemmin Chromiumia Firefoxin "apuna", koska olin lukenut jostain että Cromiumin tietoturva on laajempi kuin Chromella? Silloin nimittäin joskus Firefoxi tilttasi urputti että se on auki mutta ei saa yhteyttä...joten selasin Chromella, etten tarttenut sammuttaa konetta välillä. Käyttöjärjestelmä oli silloin XP. Nyt 8.1.
Nuori sulukaistyttö sanoi käyttävänsä Chromea koska se on paras. Kun kysyin, miksi, hän sanoi ettei tiedä. Onko se noin? Eli jokainen tulee onnelliseksi omassa uskossaan?
Mikä selain?
Paras ja PARAS
2
150
Vastaukset
Koska se on oikeasti parempi. Nopeampi yms.
- köörrukk
En nyt sanois. Kyllä toi on jokaisen omasta käyttötarpeesta kiinni mikä on paras. itse vannon Foxin nimeen koska se on itselleni paljon parempi kuin Chrome. Parasta selainta ei voi vaan noin sanoa, edes palstan pitäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513655Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142610Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5982315Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar791862Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466