Mikä selain?

Paras ja PARAS

Miksi kokenut ja pätevä PC-tukihenkilöni, joka oli puoli vuotta aiemmin varsinainen Firefox-uskovainen sanoo nyt, että Chrome on parempi?
Itse käytin joskus aiemmin Chromiumia Firefoxin "apuna", koska olin lukenut jostain että Cromiumin tietoturva on laajempi kuin Chromella? Silloin nimittäin joskus Firefoxi tilttasi urputti että se on auki mutta ei saa yhteyttä...joten selasin Chromella, etten tarttenut sammuttaa konetta välillä. Käyttöjärjestelmä oli silloin XP. Nyt 8.1.
Nuori sulukaistyttö sanoi käyttävänsä Chromea koska se on paras. Kun kysyin, miksi, hän sanoi ettei tiedä. Onko se noin? Eli jokainen tulee onnelliseksi omassa uskossaan?

2

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska se on oikeasti parempi. Nopeampi yms.

• köörrukk

En nyt sanois. Kyllä toi on jokaisen omasta käyttötarpeesta kiinni mikä on paras. itse vannon Foxin nimeen koska se on itselleni paljon parempi kuin Chrome. Parasta selainta ei voi vaan noin sanoa, edes palstan pitäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen keho ei ole miehen oikeus

Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a
      Sinkut
      371
      2590
    2. Pelkäsin Sinua

Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j
      Ikävä
      44
      1105
    3. Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi

Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.
      Maailman menoa
      385
      1013
    4. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      62
      932
    5. Miksi mies et voisi vaan

ottaa yhteyttä suoraan kun selvästi kaipaat? En pure.
      Ikävä
      54
      823
    6. Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon

Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki
      Maailman menoa
      316
      808
    7. Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli

Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.
      Ikävä
      42
      742
    8. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      737
    Aihe