Siis nukuin pommiin mun piti mennä kouluu 8:30 mutta nukuin 11:45 ja päääsen koulusta 1:30 niin en menny kouluun oisko pitänyt.
NUKUIN POMMIIN!
10
3694
Vastaukset
- dadsadad
Voiiiiiiiiii vtun lintsari kuinka kehtaat istua kotona vaan hyi hyi
- Anonyymi
Kysyinkö
- oohohohh
aika pitkä koulupäivä jos pääset vasta yöllä, 1:30
- Pöö
Ei siinä mitään, itse olen nukkunut 16:00 asti.
- hohhoijaaaaa
aivot olis voinut rasittua? sit varmaan itkette opelle ettet tienny mitä tuli läksyks ja ne tekemättä? mä en ymmärrä miks tälläst pitää tulla kysyy???? ihme ettet kysyny että pesenkö hampaat vai käynkö vessas ekaks!
- Matkijanärhi
Sellasta sattuu kaikille.Koita päästä asian yli.
- Anonyymi
Moii oon nyt nukkunu 2päivänä pommiin envaa tiiä mistä tää johtuu?
- Anonyymi
Kännykästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykästä
Vitut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykästä
Mulla tulee vitun ärsyttävien kouluaamuja edeltävinä öinä vain 6h nukuttua ja se riittää. Herätys 6:30 ja klo 0:00 nukkuu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863460Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512962
- 592813
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)532640Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112