Lumia 925

sökö 925

Ostin uuden älykännyn Lumia 925. Kolmem viikon päästä se ei enää toiminut. Vein ostamaani liikkeeseen. Remontti kesti 3 viikkoa.Nyt olen saman kännyn kanssa taas samassa tilanteessa. Puhelin soittelee itsestään .Yläpää kuumenee. Puhelinta ei voi sulkea.Koko takuu aika on nyt mahdollista kuljettaa puhelinta aina vain aika-ajoin korjuuseen.Mikä on se taho joka voi luvata minulle uuden puhelimen .Kuinka kauan minua voi pompotella. Tosi huonoa palvelua jos nyt pitää ostaa uusi puhelin ja vanhaa uutta ei millään lailla hyvitetä. Meni jo 299e siihen rämään.Kelle voin Nokiassa lähettää vialla olevan puhelimen ja todistaa että minulle pitää antaa veloituksetta uusi. Kylläkään en enää halua valita 925. Onko teitä muitakin jotka olette samassa asemassa. Takuu loppuu ajallaan ja minulla on senjälkeen romu kädessä.Ei myyjät ota kantaa kun lähettää koejuuseen. Kehoitankin Nokiaa perustamaan osoitteen minne voi lähettää nämä uudet susi puhelimet .Toivon että ne tutkittaisiin siellä eikä liikkeiden ylivalta olisi näin suuri asiakkaisiin nähden.

6

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se menee

      Jos saman vian takia takuukorjaukseen useamman kerran niin silloin yleensä antavat uuden puhelimen tilalle.

    • icnfbdbz

      Itse ostin gigantista 925:sen ja ääniongelman takia soitin tiedustelupuhelun ja he sanovat että 3 kertaa ottavat huoltoon jonka jälkeen ongelman jatkuessa vaihtavat uuteen.

      Katosi aina välillä äänet. Ei kuulunu soittoääni eikä viestien merkkiäänet eikä ilmoitukset. Uudelleenkäynnistys ja soft reset toi väliaikaisen avun, mutta ongelma uusiutui viikon sisällä. Nyt on hard resetin jälkeen menny jo useampi viikko moitteettomasti toimivaa puhelinta käyttäen. Joku ohjelmistojumi tod.näk.

    • älä ikinä 925 osta

      Joo o . Mulla 4nen huollon jälkeen antoivat uuden tilalle , joka sekin nyt toista kertaa huollossa !! Samoja vikoja kuin sinulla , kuumenee, sammuilee, näyttö sekoilee yms . 925 on susi jo syntyessään , elikkä siinä menee rahat , ja aika hukkaan täysin .

      • jgjfjrjr

        Mistäköhän johtuu? Mun 925:ssa ei moisia ongelmia ole. Vain edellä mainittu ääniongelma joka toivonmukaan on nyt korjaantunut.


      • ihan tyytyväinen

        Minulla on 925 ollut kovassa käytössä nyt 8 kuukautta, eikä ainakaan vielä ole tullut ensimmäistäkään vikaa. Hyvä puhelin!


    • kaikki ok

      Mulla on tuo rauta ollut vuoden ja toimii.
      Käytän rautaa kaikkeen viestittelyyn ja roikun netissä ja missä vain mieleen tulee, olisikohan operaattorilla jotain tekemistä asian kanssa?
      Koneeni on työkone ja hoidan todellakin sillä myyntityössäni kaikenlaista ja paljon ehkä liikaakin, hyvä laite.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe