Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappaleina, täysin turhina elukoina ja poroaslakit ne vasta tyhmiä ja laiskoja juoppoja onkin, heh heh.
Nyt kuitenkin esiin astui sankariporo. Löytyy tästä maailmasta ainakin yksi fiksu sarvipää:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288756018994.html
Tappajaporo
15
217
Vastaukset
He he heh heh, tämä onkin niin fiksu poro, jotta tekee yhteistyötä susien kanssa. Sudetkin varmaan jättävät mielellään raatelematta tuollaisen toverin. Tosi viisas poro, kun ymmärtää, millä puolella tässä kannattaa olla. Säästyy itse raatelulta.
Taitaa olla jälleen juhlimisen aihe. Ensimmäistä kertaa tässä on poron kunniaksi malja nostettu. Otetaan kaikki oikein pohjanmaan kautta, kippis ja hellurei!
Susianalyytikko kirjoitti:
Taitaa olla jälleen juhlimisen aihe. Ensimmäistä kertaa tässä on poron kunniaksi malja nostettu. Otetaan kaikki oikein pohjanmaan kautta, kippis ja hellurei!
Trallallaa trala trallallaa la laa......läpy läpy taputusta hi hi hi.....
- Jagdpanzer
Nyt tää tyyppi alkaa pelottaa muaki...
- Jagdpanzer
Susianalyytikko kirjoitti:
Mikäs ihme se nyt on? Pelkääthän velliperse suttakin hysteerisesti.
Aika paljon enemmän mä oon alkanu sua pelkäämään ku susia.
- Jagdpanzer
Jagdpanzer kirjoitti:
Aika paljon enemmän mä oon alkanu sua pelkäämään ku susia.
Siis mulla tulee kohta pissi housuun kun niin pelottaa. Onko sulla ihan oikeasti isot kulmahampaat?
Jagdpanzer kirjoitti:
Siis mulla tulee kohta pissi housuun kun niin pelottaa. Onko sulla ihan oikeasti isot kulmahampaat?
On toki. Ja aamulla ihan hirvittää katsoa peiliin, kun ei ihan tarkkaan muista, mitä edellisenä yönä tuli tehtyä. Jotain lihariekaleita roikkuu suupielistä ja hirveä homma on saada ajettua kaikki karvat naamasta.
- Hus sukka
Kippis ja hellurei sinullekin. Oi kaikkitietävä analyytikko. Älä liikaa pelottele vellihousuja, tai pelottele ja pelottele. Totuus joskus kun solvaus.
Ajatteleppas, kun Einari lähtee posket puhkuen hirveästi uhoten mihin tahansa jahtiin, viimesen päällle varusteet mukanaan ja koirat siinä vielä lisukkeena ja tappamisen himo on olennaisena osana läsnä.
Ei siinä paljon liikuta, jos vaikka täräyttää hengiltä uljaan suden, sata lammelta kesän ruokittua sorsaa taikka teiden varsilla tuhansittain lojuvia teuraslehmiä (hirviä).
Sitten, kun oma pikku metsästäjärakki joutuu suden raatelemaksi, niin nousee hirveä äläkkä, märyjen märy ja parkumisten ja voivotteluiden loputon suo. Mihin katoaa yhtäkkiä tuo miehinen taistelutunne? Se muuttuu hysteeriseksi parkumiseksi. Surkean apinan itkemiseksi. Lässytykseksi, mitä fiksu ei jaksa kuunnella.
Jos rakki kuolee suden suuhun, niin se kunniakkain kuolema tuolle otukselle, mitä kuvitella saattaa. Nyt vaan sattui sitten, jotta metsästäjärakki kuoli poron piikkeihin. Tätä pitää oikein oikein pohtia. Poro on eittämättä sankari ja susien ystävä. Mitäpäs lähti koira uhoamaan tuolle porolle, mmailman fiksuimmalle porolle. Minä väitän, jotta 99,9875 % koko maailman poroista on viimesen päälle tyhmiä sarvipäitä ja 100 % poroaslakeista on poroakin tyhmempiä juoppoja, yhteiskuntaa syövää loisia ja joka asiaa marmattavia susipelkureita.- ethän sinä vaan
Susianalyytikko kirjoitti:
Ajatteleppas, kun Einari lähtee posket puhkuen hirveästi uhoten mihin tahansa jahtiin, viimesen päällle varusteet mukanaan ja koirat siinä vielä lisukkeena ja tappamisen himo on olennaisena osana läsnä.
Ei siinä paljon liikuta, jos vaikka täräyttää hengiltä uljaan suden, sata lammelta kesän ruokittua sorsaa taikka teiden varsilla tuhansittain lojuvia teuraslehmiä (hirviä).
Sitten, kun oma pikku metsästäjärakki joutuu suden raatelemaksi, niin nousee hirveä äläkkä, märyjen märy ja parkumisten ja voivotteluiden loputon suo. Mihin katoaa yhtäkkiä tuo miehinen taistelutunne? Se muuttuu hysteeriseksi parkumiseksi. Surkean apinan itkemiseksi. Lässytykseksi, mitä fiksu ei jaksa kuunnella.
Jos rakki kuolee suden suuhun, niin se kunniakkain kuolema tuolle otukselle, mitä kuvitella saattaa. Nyt vaan sattui sitten, jotta metsästäjärakki kuoli poron piikkeihin. Tätä pitää oikein oikein pohtia. Poro on eittämättä sankari ja susien ystävä. Mitäpäs lähti koira uhoamaan tuolle porolle, mmailman fiksuimmalle porolle. Minä väitän, jotta 99,9875 % koko maailman poroista on viimesen päälle tyhmiä sarvipäitä ja 100 % poroaslakeista on poroakin tyhmempiä juoppoja, yhteiskuntaa syövää loisia ja joka asiaa marmattavia susipelkureita.kuulu tähän ryhmään joka luokitellaan jollakin tapaa, ainakin lievästi kehitysvammaisiksi jotka ovat aikuisiästä huolimatta jääneet arvioinnin mukaan johonkin lapsen ikää vastaavaan vaiheeseen esim 10, 12, 14 ikävuotta.
ainakin sinun tapasi kirjoittaa vuodesta toiseen täsmälleen samalla tavalla yhtä laapsenomaisia viittaa todella vahvasti tähän, se selittäisi myös sen miksi sinun kanssasi ei voi käydä mitään järkevää ja rakentavaa ajatustenvaihtoa, alat heti saman naurettavan jurnutuksesi. ethän sinä vaan kirjoitti:
kuulu tähän ryhmään joka luokitellaan jollakin tapaa, ainakin lievästi kehitysvammaisiksi jotka ovat aikuisiästä huolimatta jääneet arvioinnin mukaan johonkin lapsen ikää vastaavaan vaiheeseen esim 10, 12, 14 ikävuotta.
ainakin sinun tapasi kirjoittaa vuodesta toiseen täsmälleen samalla tavalla yhtä laapsenomaisia viittaa todella vahvasti tähän, se selittäisi myös sen miksi sinun kanssasi ei voi käydä mitään järkevää ja rakentavaa ajatustenvaihtoa, alat heti saman naurettavan jurnutuksesi.No jos apina räkytyslinjalle haluat lähteä, niin voin sinunkin kanssasi keskustella:
Sinulla on selvästikin vesipää. Tämä tarkoittaa, jotta koko pääkoppasi on pullollaan vettä ja jos vielä tarkennetaan, niin lapsivettä, jos apina edes ymmärrät ja tiedät, mitä lapsivesi on.
Jos haluat asiallista keskustelua ja ammattiauttajan rotevaa kättä susipelkoosi, niin minä tarjoan mielelläni apua. Vaikka ruoskinkin, niin se loppujen lopuksi helpottaa hysteerisen susipelkuriapinan olotilaa. Susianalyysi matemaattispsykologista terapiaa.- annoit kysymykseen
Susianalyytikko kirjoitti:
No jos apina räkytyslinjalle haluat lähteä, niin voin sinunkin kanssasi keskustella:
Sinulla on selvästikin vesipää. Tämä tarkoittaa, jotta koko pääkoppasi on pullollaan vettä ja jos vielä tarkennetaan, niin lapsivettä, jos apina edes ymmärrät ja tiedät, mitä lapsivesi on.
Jos haluat asiallista keskustelua ja ammattiauttajan rotevaa kättä susipelkoosi, niin minä tarjoan mielelläni apua. Vaikka ruoskinkin, niin se loppujen lopuksi helpottaa hysteerisen susipelkuriapinan olotilaa. Susianalyysi matemaattispsykologista terapiaa.harvinaisen selvän vastauksen, tuollainen ihmisryhmä on olemassa ja sinä kiistatta kuulut siihen.
- ökynapina
annoit kysymykseen kirjoitti:
harvinaisen selvän vastauksen, tuollainen ihmisryhmä on olemassa ja sinä kiistatta kuulut siihen.
Lyytikon tekstin jälkeen pompsahtaa aina muistista tämä video, olkaapa hyvät:
http://www.youtube.com/watch?v=xxzbqmFkXwU - Jagdpanzer
ökynapina kirjoitti:
Lyytikon tekstin jälkeen pompsahtaa aina muistista tämä video, olkaapa hyvät:
http://www.youtube.com/watch?v=xxzbqmFkXwUVarsin osuva! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612