Olen sinkkumies Etelä-Suomesta ja haluan lapsen elämääni. Minun siittiöiden hedelmöityskyky on alentunut. Ihan mahdotonta lapsen saaminen kohdallani normaalisti ei olisi, mutta todennäköisyys ilman hedelmöityshoitoja ei ole kovin hyvä. Lisäksi ikä painaa päälle niin aikaa ei ole hukattavana. Toivon lapsen tulevan pian. Varmimmaksi keinoksi jää hedelmöityshoidot.
Löytäisinkö tätä kautta sinkkunaisen kanssani hedelmöityshoitoihin. Onnistuneen hedelmöityksen lisäksi toiveena on olla mukana lapsen elämässä ja ottaa osaltani vastuu lapsen hyvinvoinnista. Hyvä jos voin olla sinunkin elämässä. Laittaisitko yhteystietosi, jos haluaisit saada lapsen hedelmöityshoitojen kautta. Kirjoitan sitten henkilökohtaisesti. Enkä kaipaa yhtään epäasiallista kommenttia, tiedän itse mitä haluan.
sinkkumies etsii naista hedelmöitykseen
1+1=2
2
200
Vastaukset
- :)6
No anna sähköposti ni tuun juttelee:)
- OletRohkea
Toivottavasti löysit vanhemmuuskumppanin :) Hienoa, että uskalsit lähteä etsimään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131226- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671088Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141980
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179973Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15959- 74829
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33822