TYTÖT!!!

kertokaa

Nii kertokaas et missä vaiheessa teijän murrosikä oli (esim. Oliko paljon karvoi tms) ja minkä ikäsii olitte ku teijän menkat alko!!

21

649

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellanen mä olen

      Hei!
      Oon siis kohta 13v.Mulla on aika paljo sellasii tummia karvoja alapäässä ja kainalokarvat pitää leikata noin kerran viikossa:)Rinnatki on jo aika isot.Menkat alkoi kun olin 12v ja 7kk.Ja ne on aika epäsäännölliset.Ekat kaks meni ihan kuukauden välein mut nyt on taas vähä miten sattuu tullu menkat:D

      • merellinen

        Mä olen 15v tyttö ja kuppikoko jotai 75D. Karvoitusta on runsaasti sekä häpyalueella että kainaloissa. Menkat alko 12v.


    • kukkakasvi

      Ei ollut vaan on. Joskus 9-v alko rinnat kasvaan, pojat alko kiinnostaan 10-v, karvotusta alko tuleen 11-v, mielialat alko vaihteleen enemmän 12-v, menkat alko 13-v, ja nyt 14-v tajusin et oon biseksuaali.

      • piparminttulollipoppi

        Oon 12v tyttö. Valkovuodot alko 6v, rinnat alko kasvaa 7v, menkat alko eilen ja on jo paljon häpy-ja kainalokarvoja.


      • jaa
        piparminttulollipoppi kirjoitti:

        Oon 12v tyttö. Valkovuodot alko 6v, rinnat alko kasvaa 7v, menkat alko eilen ja on jo paljon häpy-ja kainalokarvoja.

        ?????????


      • epäluuloinen
        piparminttulollipoppi kirjoitti:

        Oon 12v tyttö. Valkovuodot alko 6v, rinnat alko kasvaa 7v, menkat alko eilen ja on jo paljon häpy-ja kainalokarvoja.

        piparminttulollipoppi, oliko sulla 6 vuotta valkovuotoa? sitähän on yleensä enintää 2 vuotta....


    • 12+19

      Karvat kehittyivät pikkuhiljaa (kainaloihin aiemmin). 13-vuotiaana alkoi menkat. Oli aluks kauan epäsäännöllisiä mut sit säännöllistyi. Nykyään käytän e-pillereitä kivuliaiden kuukautisten takia. Tosin merkkiä pitäisi vaihtaa kun nuo eivät oikein enää tehoa...

    • 01 tyty

      Menkat alko vissiin vähän sen jälkeen kun olin täyttäny 12v. Ei mitään muistikuvaa muusta... Ja täytän n.3kk päästä 14...

    • Mulla alkoi menkat 12 vuotiaana ja sitten 13 vuotiaana alkoi tulemaan karvoja ja muotoja. Mutta ei niitä karvoja vielä paljoa ole, ainoastaan tuossa päällä, muualta aika karvaton.

    • Minniliinia

      14vuotiaana.

    • miewaa

      No mulla on jo karvoja, aika paljonki mut ei _yhtään_ kainaloissa... rinnat on alkanu kasvaa mut menkkoi ei viä oo.. oon siis 12

    • 12133

      Oon 13v., rinnat alko kasvaa joskus 9v., menkat ei oo viel alkanu ja kuppikoko täl hetkel jtn 65A luokkaa. :)

      • Aikasikasvanu

        Miulla alko murrosikä n. 8-9 v rinnat alko kasvaa 9v häpykarvat 9v kainalokarvat 10v menkat 10v ja oon nyt 10v ja kuppikoko 75A et oon aika kehittyny enkä edes ole 40kg


    • ohohohohh

      16vuotias tyttö. Menkat alko kun olin 15v ja 8kk. Karvotus alko 12-13-vuotiaana. Rinnat alko kasvaan silloin ja eipä oo sen jäljeen kauheena kasvanu. Kuppikoko 75A

    • KxwB

      Mulla kasvais karvat reisillä asti jos en sheivais ja on kainalokarvoja kuppikoko on 65D ja menkat alko noin vuos sitte ja oon nyt 14

      • en sentään kehittymätön

        Rinnat, valkovuoto ja kasvupyrähdys 9v, häpy- ja kainalokarvoitus 10v ja nyt 11v menkat. Kuppikoko 70B


    • muorinurkku

      no mä oon 11v, ja pimpissä on vähän vaaleita karvoja. sit hiki haiseee mut rinnat ei oo isot, ne on kyl ehk kasvamas ku on kipeet yms... mut ei hiukset rasvotu eikä oo finnei :)

    • Poika16v

      Kertokaa lisää;)

    • tytteli12wwwww

      oon 12v tyttö, menkat alko tammikuussa eli reilu puoli vuotta sitten. karvoitusta on sillee iha normaalisti (siis tummaa). en käytä vielä ns. "oikeita ritsikoita" vaan sellasii minitopin ja ritsikoiden välillä, pitäs kyl varmaa kohta jo hommata ihan oikeet.. hiukset rasvottui ainaki alkukesästä todella nopeasti, melkeen joka päivä piti pestä hiukset :D nykyään pesen 2-4 päivän välein, riippuu vähän. finnejä on naamassa ja niskassa.

    • Eiolekehittyneitäeikäepä

      Oon 13v (meen 7lk), menkat ei oo viel alkanu, rintojen koko about 75aa, valkovuotoo ollu jo iha semipitkää, hiukset rasvottuu, ei oo aknea, tummia ja aika pitkiäkin karvoja löytyy alapäästä mutta kainaloista ei mitään.

    • kadkldö

      menkat alko 12v, silloin oli joku 75A, karvat oli jo alkanu kasvaa ja valkovuotoo tullu melkee 3vuot

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe