Täällä 90% haluaa sen ulos, samoin facebook kommenttien perusteella ja silti äijä saa eniten ääniä??? wtf?
Ihan sama kuin silloin sen Barbie-Johannan tapauksessa, alkuviikolla katsojat äänestivät hälle jonkun "katsojien suosikki tittelin" ja sunnuntaina häädettiin pois.
Miten DANI sai muka eniten ääniä????
1
133
Vastaukset
- Olen niin kyllästyny
Joo kyllä muakin vituttaa tuo äänestys? Olin varma sunnuntaina että siitä inhokista viimein päästään ja kun me kaikki ollaan nähty millainen sika se talossa on ja miten kohtelee jennaa ja miten haisee ruokapöydässä yms yms ja sitten tulee tää tulos???? En kertakaikkiaan käsitä tätä touhua ja tiedän varmasti että miestä vihataan ainakin n 85% täällä talon ulkopuolella, miten tuo ketku voi edelleen paneskella talossa niinkuin joku ellunkana vailla huolen häivää?? Muut miehet sentään olivat kovissa hommissa Operaatio Syysmyrskyssä ja mitä tekee tää luuseri ketku? Nai kuin kani kaiken yötä ja piereskelee?? Ällöttävä ihminen kertakaikkiaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915