Täällä 90% haluaa sen ulos, samoin facebook kommenttien perusteella ja silti äijä saa eniten ääniä??? wtf?
Ihan sama kuin silloin sen Barbie-Johannan tapauksessa, alkuviikolla katsojat äänestivät hälle jonkun "katsojien suosikki tittelin" ja sunnuntaina häädettiin pois.
Miten DANI sai muka eniten ääniä????
1
149
Vastaukset
- Olen niin kyllästyny
Joo kyllä muakin vituttaa tuo äänestys? Olin varma sunnuntaina että siitä inhokista viimein päästään ja kun me kaikki ollaan nähty millainen sika se talossa on ja miten kohtelee jennaa ja miten haisee ruokapöydässä yms yms ja sitten tulee tää tulos???? En kertakaikkiaan käsitä tätä touhua ja tiedän varmasti että miestä vihataan ainakin n 85% täällä talon ulkopuolella, miten tuo ketku voi edelleen paneskella talossa niinkuin joku ellunkana vailla huolen häivää?? Muut miehet sentään olivat kovissa hommissa Operaatio Syysmyrskyssä ja mitä tekee tää luuseri ketku? Nai kuin kani kaiken yötä ja piereskelee?? Ällöttävä ihminen kertakaikkiaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125