Onko tuttua, oletko kokeillut? Suomessa ei tietääkseni muut kuin Kiina-Klinikka tätä akupunktiota tee. Hoito on melko kivuliasta mutta todella todella tehokasta.
Alla oleva teksti onkin heidän sivuiltaan kuvaus. Itse olen käynyt useamman kerran. Vaikuttaa nopeasti mutta jättää pariksi päiväksi todella pahan näköiset jäljet. En ole käynyt normaalissa akupunktiossa mutta kuulisin mieluusti joltain joka on kokeillut molempia että minkälainen ero on?
"Gua Sha -käsittely on tuhansia vuosia vanha kiinalainen hoitomuoto, jota käytetään myös Taiwanissa, Koreassa ja Vietnamissa.
Se on sukua suomalaiselle kuppaukselle; molemmissa vaikutetaan kehoon veren kautta, mutta Gua Sha'ssa ei rikota ihoa, vaan siinä hierotaan öljyllä liukastettua ihoa luulastalla. Gua Sha tehostaa verenkiertoa akupunktiopisteiden ja meridiaanien kautta.
Gua Sha on turvallinen, yksinkertainen ja tehokas hoitomuoto. Hoidon jälkeen iho punoittaa ja mustelmat ovat mahdollisia, mutta se ei ole vaarallista eikä kipeää, ja kestää vain muutaman päivän. Tulokset ovat aina nähtävissä jo ensimmäisellä hoitokerralla."
Qua sha akupunktio
Quashahoidettu
3
1257
Vastaukset
- harppis
Quashaa käyttää minun selkääni oma akupunktiohoitaja,kertoi sen olevan vaihtoehto
kiinalauselle kuppaukselle.Hyvältä tuntuu.Kuntosalilta kuulin kaverista jolle oli tehty
myös samaa hoitoa. - Anonyymi
Gua sha hoidon ei kuuluisi olla kivuliasta...
- Anonyymi
Itse olen lukenut kasvojen gua sha -kammoista. Mutta sitä ei suositella henkilöille, joilla veren hyytyminen on heikentynyt. Itse en tämän takia ole ostanut tuota kampaa. Kylläkin sellaisen "jaderullan". Tosin omani on ruusukvartsia. Wishistä muistaakseni sai halvalla. Muutenhan nuo maksaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988