Lopputarkastus

Nuorehko mieshenkilö

Ajoin vastasaamani moottoripyörän kirjaimellisesti metsään ollessani 17-vuotias nuori mies seitsemänkymmentäluvun loppupuolella. Sain pahimmat vammani lantion seutuville; murtumien lisäksi mm. penikseeni tuli pahoja ruhjeita, kivespussi melkein repesi irti ja kansanomaisesti ilmaistuna perseeni lähes halkesi.

Minua leikeltiin ja kursittiin kasaan varmasti muutaman lankakerän verran, ja makasin pitkiä aikoja sairaalassa. Usean kuukauden kuluttua onnettomuudestani saatoin pikkuhiljaa palata kohti normaalia elämää. Lääkärin luona käynnit harvenivat, kunnes sain kutsun lopputarkastukseen, jossa oli tarkoitus todeta parantumiseni edenneen tasolle, jolla ihmistä voidaan pitää terveenä. Hiukan huvitti ohje pidättäytyä seksistä viikon ajan ennen tarkastusta; olin silloin noin kahdeksantoista, ja nyrkkikyllikki oli ollut ainoa seksikumppanini. No sinnittelin paineineni sen viikon, vaikka vaikeaa olikin pari viimeistä päivää, sen verran viriiliä oli nuoren miehen mielikuvitusseksielämä ja käsityöharrastus.

Lääkärini oli reilu nelikymppinen, eläväinen ja nauravainen rehevä naiseläjä, jonka kanssa oltiin tultu hoitojaksoni aikana hyvin tutuiksi. Lissuksi häntä kutsuin, kuten myös sairaalan muun henkilökunnan kuulin tekevän. "Saattaa olla nyt viimeiset treffit meillä käsillä, olet kuntoutunut jopa paremmin kuin silloin alussa ennustettiin", Liisa totesi kun olin astunut hoitohuoneesen, ja oli ensin tuttavallisesti tervehditty. "Haluan nyt tutkia lähinnä sun intiimialueesi toimintaa. Sua voi ehkä vähän hävettää ja nolottaa tämä, mutta jos vielä on jotain tarvetta esimerkiksi uusiin operaatioihin, niin ne on hyvä tehdä mahdollisimman pian. Ole hyvä, ja riisuudu niin, että vain t-paita jää päällesi!" vaati Liisa seuraavaksi.

Olin tottunut siihen, että minua onnettomuuteni jälkeen käänneltiin ja väänneltiin "pili paljaana", joten asia ei kauheasti ujostuttanut. Tilanne ei ollut koskaan tuntunut mitenkään seksuaalisesti kiihottavalta, päinvastoin pelini suorastaan tuntui aina kutistuvat pieneksi ryppykasaksi muiden katseitten alla. Nyt viikon selibaatti hiukan tuntui, kutistumisilmiötä en tällä kertaa havainnut. Liisa kyseli multa kaikenlaista mm. pidättämisongelmista, joita oli ollut onnettomuuden jälkeen. Kerroin että mitään ei ollut housuihin tullut pitkiin aikoihin. Erektiosta kyseli ja siitä, että vääntyykö penikseni mitenkään mutkalle seisokin aikana tai tuntuuko kipua. Sain selvittää myös siemennesteen määrää Liisalle hänen merkatessaan vastauksiani papereihinsa.

"On helpompaa saada sulle erektio aikaiseksi tarkastelua varten täällä hiukan epäeroottisessa tutkimushuoneessa, siksi esitin, että pitäisit siemenet sisälläsi viikon ajan" Liisa valaisi asiaa minulle. Naurahdin vain kun hän kysyi, että oliko ollut vaikeaa.

Liisa meni kaapilleen, ja laittoi sieltä ottamansa kertakäyttökumihanskat käsiinsä. Toiseen käteensä voidetta levittäessään hän samalla selitti, että tutkisi minun peräaukkoni kuntoa ja parantumista. Hän pyysi minua nojaamaan kyynärpäilläni tutkimuspöytään paljaan pyllyni jäädessä näin hyvin hänen tutkittavakseen. "Äkkiä katsottuna arvet näyttävät hyvin siisteiltä, työnnän nyt sormeni sisälle, ole vaan ihan rentona!" Liisa työnsi sormen syvälle sisääni, veteli pari kertaa hitaasti edestakaisin, ja sanoi: "puristele pyllynreiälläsi muutaman kerran sormeani! Hyvä, tuntuu sulkijalihas vahvalta ja tiukalta" "Voit nousta", Liisa lausui ja heitti kumihanskat roskikseen. "sillä puolella kaikki on niinkuin olla pitääkin".

Liisa pyysi minua seisomaan eteensä hänen istuessaan tuolillaan. Hän tunnusteli hellästi kivespussiani ja kiveksiäni ikäänkuin vuoroin niitä kädessään punniten ja vuoroin hiukan alaspäin vetäen. Kieltävästi sain onneksi vastata hänen kysymyksistään koskien kipua tai minkäänlaista aristelua. Päin vastoin lääkärin hellä käsittely sai aikaiseksi selvää kikkelini paisumista ja ojentautumista. "Oikein hyvä" naurahti Liisa "haluankin seuraavaksi nähdä sen pystyssä kuin tinasotilas, voit vaikka itse sitä vähän hyväillä, niin saadaan siihen kunnon erektio aikaiseksi". Ei tarvinnut paljon käsin avitella, kun mulla seisoi niin, että suorastaan panetti aivan helvetillisesti viikon siveän elämän seurauksena. Hengitykseni salpautui Liisan tarttuessa varteeni ja tunnustellen sen jäykkyyttä todeten: "ihan hyvin seisoo, eikä siihen tule mitään mutkia tai kuhmuroita, mikä on riskinä tämän alueen vammoissa". En saanut siihen mitään vastattua, kurkkuani kuristi sellainen kiihko ja kiima, voimakkaanpana kuin koskaan ennen olin tuntenut.

"Seuraavaksi laitetaan se ruikkimaan siemennesteet. Katson sen määrän ja labraan lähtee myös näyte analyysiä varten" Liisa luennoi. "Lypsän sun spermat tohon pöydällä olevaan purkkiin. Sano vähän ennen kuin sulta alkaa tulla, niin ehdin ottaa purkin käteeni." Nyökkäsin vain samalla peläten, että pyörryn tähän käsittelyyn. "Hyväilen sun kivespussia samalla kun hieron hitaasti penistäsi ja terskaa. Yritän saada sulle oikein hyvän orgasmin aikaiseksi, niin tulee ehkä näytettäkin sitten se maksimimäärä. Katsopas kun touhutippa jo valuu terskasi kärjestä!" Liisa totesi rauhallisesti ja jatkoi verkkaista kiduttavaa tekemistään. Huohotin ja voihkin. "KOHTA..", sain jotenkin soperrettua kivikovan kaluni jo vähän nytkähdellessä. Liisa kurotti toisella kädellään purkkia pöydältään ja ennenkuin ehti sitä kunnolla asetella maaliksi lastilleni, niin syöksyni alkoi: ensimmäinen ruiskaus lensi Liisan kaulalle, toinen lähes yhtä voimakas takkinsa rintamukselleen ennenkuin Liisa sai seuraavasta ryöpsäyksestä eteenpäin kerättyä spermani talteen purkkiin. Hymyillen hän herutti viimeisiä tippoja ja valitteli että hänen tahtäyksensä hiukan epäonnistui. Totesi tosin heti samaan hengenvetoon, että sperma kyllä lentää voimalla ja sitä on lähes poikkeuksellisen runsaasti, joten tilanne on täysin kunnossa. Labraan riittää kyllä näytettä ihan riittävästi.

Liisa laittoin näytepurkin pöydälle, ja pyyhki paperilla roiskunutta spermaa takiltaan ja alkoi kuivata myös minun vielä kovana seisovaa kaluani. "Pääseeköhän sulla verenpaine laskemaan normaalisti seisovasta peniksestä ja sen paisuvaiskudoksesta orgasmin jälkeen?" En ehtinyt vastata mitään, kun Liisa jo pyysi mut selälleni tutkimuspöydälleni kovuuteni kanssa. Hän otti voidepurkin ja voiteli seisovan kikkelini. Sitten alkoi nopeatempoinen ja paljon äskeistä reipasotteisempi voitelusta liukastuneen vehkeeni vatkaaminen. Pääsin taas huikeisiin tuntemuksiin. "Ihan kohta tulee, ihan kohta tulee..." rauhoitteli liisa, ja vain lisäsi tahtiaan. Ja alkoihan se taas tulla. Kouristellen, tuskin enemmän kuin kahden minuutin hoidon jälkeen tunsin taas orgasmini iskeneen. Sperma ryöpsähteli nyt vähän edellistä suihkuttelua vaatimattomammin omalle vatsalleni.

Saatuani purkaukseni Liisa piti hetken vielä peniksestäni kiinni, ja sai todeta sen nyt alkavan pehmetä heti lastinsa luovutettuaan. "Sulla on vain kapasiteettia ja potenssia sen verran, että pari kertaa menee peräkkäin samalta seisomalta varsinkin pidemmän tauon jälkeen. Ihan turhaan mietin tuota pysyvää seisokkiasi äsken" Liisa kertoili mukavan tätimäiseen tyyliinsä.

Vatsani pyyhittyään Liisa kehoitti mua pukeutumaan todeten kaiken olevan kunnossa ja sairaalassakäyntikierteeni nyt vihdoinkin päättyneen. Tämän viimeisen kerran jälkeen en oikein tiennyt, että oliko se hyvä, vai huono asia. Liisaa en enää ole sen jälkeen tavannut, vaikka monesti sormiani ja jotain muutakin paikkaa on syyhynnyt soittaa ja varata aika taas vaikka jonkin tekosyyn nojalla johonkin tarkastukseen. No, aikansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin.

0

8742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        56
        1906
      2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        48
        1648
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        52
        1584
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        5
        1527
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1495
      6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        6
        1415
      7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        8
        1316
      8. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        12
        1281
      9. Revi siitä ja revi siitä

        Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
        Varkaus
        4
        1163
      10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

        Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
        Hämeenlinna
        4
        1138
      Aihe