AUTTAKAA!

bug???

Kertokaa mikä mun BO2 Singlessä on kun teen aina StrikeForce tehtävät ku ne tulee mut ku tein ne onnistuneesti nii lukee että Maa X is still at risk???

12

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huehuehue666

      Se on vaan paskapeli, ei muuta.

    • AUTTTAKAA

      Hei oikeesti,kertokaa!!!!!!!!!!!!!!!

      • totuuden torvi

        Rauhotu hyvä mies (tai poika). Tee näin:

        Etsi Black Ops 2 steam kirjastostasi, paina siitä oikealla hiiren napilla ja valitse toisiksi alin vaihtoehto "poista".

        Sen jälkeen avaa Origin, tai lataa se jos olet niin jälkeenjäänyt, että sinulla sitä ole. Etsi sieltä sellainen peli, kuin "Battlefield 4". Osta se, asenna ja kaikki huolesi ovat tipotiessään.


    • kyselijä

      Miksi kirjoitatte tollaista paskaa joka ei auta?Reporttasin jos noista kommenteista.

      • totuuden torvi

        Eikun minä vain ajattelin, jos sielusi olisi vielä pelastettavissa, mutta pahasti näyttää siltä, että se ei ole.

        Paitsi että huomasin juuri karmean asian. Sinähän et sanonut millä laitteella pelaat. Mikäli sinulla on kyseinen peli PC:llä Steamissa, niin suosittelen lämpimästi tekemään niinkuin sanoin. Mutta jos pelaat konsolilla, niin lopetan tämän keskustelun tähän, etten saa itse tartuntaa.


    • KYSELLIJÄ

      VOISITTEKO NYT VITTU VAIN KERTOA ETTEKÄ VITTU PUHU TOLLAISTA PASKAA.ALKAAA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET TROLLIT!!!!

      • KYSELIJÄ

        JA PELAAN PC:LLÄ JA OMISTAN MYÖS KAIKKI BATTLEFIELDIT TÄHÄN ASTI JULKASTU JA ENNAKKOTILASIN JO HARDLINE VAIKKA BATTLEFIELDIT OVAT AINA RIKKONAISIA BUGISIA PELEJÄ... MM.SINGLE,CO-OP JA MULTI JA SE ETTÄ 1 AJONEUVO HARDLINESSÄ RIITTI TAPPAMAAN KAIKKI JA MYÖS SE ETTÄ KUOLET 1 OSUMASTA,ALKAA VITUTTAMAAN TUO COD STYLE.


      • totuuden torvi
        KYSELIJÄ kirjoitti:

        JA PELAAN PC:LLÄ JA OMISTAN MYÖS KAIKKI BATTLEFIELDIT TÄHÄN ASTI JULKASTU JA ENNAKKOTILASIN JO HARDLINE VAIKKA BATTLEFIELDIT OVAT AINA RIKKONAISIA BUGISIA PELEJÄ... MM.SINGLE,CO-OP JA MULTI JA SE ETTÄ 1 AJONEUVO HARDLINESSÄ RIITTI TAPPAMAAN KAIKKI JA MYÖS SE ETTÄ KUOLET 1 OSUMASTA,ALKAA VITUTTAMAAN TUO COD STYLE.

        Hyvä van että alkaa vituttaa codit. Oikeaan suuntaan ollaan menossa.


    • kyselijä

      Et osaa vissiin lukea,kirjotin että BF on menossa COD suuntaan,Hardlinessa kuolet alle 5 osumasta,Samoin kuin codeissa.Toisin on BF4 ja BF3 joissa joutuu sen lippaan tuhlaamaan ennenkuin kuolee.

      • totuuden torvi

        Nääh, yhtälailla on alle viidestä osumasta kuollu aina kaikissa Battlefieldeissä aseesta riippuen. Hyvä sihti sulla, jos lippaan joutuu tuhlaan ennenku kuolee, sitä se codin pelaaminen aiheuttaa, kun luulee että voi vaan painaa napin pohjaan ja heilua menemään silmät kiinni sinne päin.


    • kyselijä

      Vuoden vitsi.et vissiin oo pelannu BF3.olen pelannut sen julkaisusta asti MP ja tiedän mistäpuhun.

      • totuuden torvi

        No et selvästikään tiedä :D. Olen pelannut BF1942, BF2, Bad Company 2 ja BF3 sillon ku ne oli vielä suosittuja ja aina on parista headshotista kuollu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe