Ragdollin luonne?

kissaton1

Hyviä luonteenpiirteitä?
Entäs onko jotain huonoa?

Toki kissat on myös yksilöitä.

Kovasti tekisi kyseisen rodun edustajaa mieli. Aikuista kollia.
Onko sillä muuten väliä milloin kissa kastroidaan?

5

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissaton1

eikö kukaan ragdollin omistaja kertoisi kissoistaan? :)

• lillukkainen

Meillä on parivuotias ragdoll- neiti. Ihana ja ja kaunis kisu, ei kuitenkaan ihan sellainen kun luulimme. Ei ole ihan niin sosiaalinen kun kerrottiin, vaan ihan selvä kissan luonne sillä on. Se viihtyisi ulkona pitkiä aikoja, jopa sateella tykkää maata jossain puskan alla ja tarkkailla ympäristöä. Meille sanottiin, että ei saa päästää vapaana ulos, mutta ei sitä ovella naukumista kestä kukaan. Enimmäkseen on kyllä hihnassa kiinni. Kerrostalossa varmaan on helpompi pitää ihan sisäkissana. Ihana lötkö se on sylissä, mutta ei viihdy kovin pitkään siinä. Ja karvaa lähtee! Mutta kaikesta huolimatta, ihana ja tosi persoonallinen kisu!

• 2raggaria

Minulla on 2ragdollia uros ja naaras molemmat leikattuja ihan pentuina molemmat on seurankipeitä joka paikkaan pitää tulla mihin menen itse sylissä olevia vieressä nukkujia kumpikin omalla tavallaan yksilöitä mutta kuitenkin niin ihania.

• lillukkainen

Tyytyykö ne olemaan sisällä koko ajan ? Meidän kisu taitaa muistuttaa enemmän maatiaista. Nyt kun olen pitänyt sitä enemmän hihnassa, se on lihonut selvästi. Ennen oli hyvin hoikka. Ulkoilun himo on koko ajan mielessä sillä, ja säälittää yrittää pitää sitä sisäkissana.

• 2raggaria
        lillukkainen kirjoitti:

Tyytyykö ne olemaan sisällä koko ajan ? Meidän kisu taitaa muistuttaa enemmän maatiaista. Nyt kun olen pitänyt sitä enemmän hihnassa, se on lihonut selvästi. Ennen oli hyvin hoikka. Ulkoilun himo on koko ajan mielessä sillä, ja säälittää yrittää pitää sitä sisäkissana.

Ne on sisäkissoja kesällä mahdollisuus olla parvekkeella, syksyisin käydään pienoista taistelua parvekkeelle menosta uroskissan kanssa kun ilmat kylmenevät eikä ovea voi pitää auki niin että "herra" voisi kulkea mielensä mukaan toisen kanssa ei tätä tapahdu kissani ovat olleet pennusta asti sisäkissoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10871
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      3479
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      238
      2416
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2288
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1650
    6. 194
      1225
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1204
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1039
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      989
    Aihe