Hyviä luonteenpiirteitä?
Entäs onko jotain huonoa?
Toki kissat on myös yksilöitä.
Kovasti tekisi kyseisen rodun edustajaa mieli. Aikuista kollia.
Onko sillä muuten väliä milloin kissa kastroidaan?
Ragdollin luonne?
5
234
Vastaukset
- kissaton1
eikö kukaan ragdollin omistaja kertoisi kissoistaan? :)
- lillukkainen
Meillä on parivuotias ragdoll- neiti. Ihana ja ja kaunis kisu, ei kuitenkaan ihan sellainen kun luulimme. Ei ole ihan niin sosiaalinen kun kerrottiin, vaan ihan selvä kissan luonne sillä on. Se viihtyisi ulkona pitkiä aikoja, jopa sateella tykkää maata jossain puskan alla ja tarkkailla ympäristöä. Meille sanottiin, että ei saa päästää vapaana ulos, mutta ei sitä ovella naukumista kestä kukaan. Enimmäkseen on kyllä hihnassa kiinni. Kerrostalossa varmaan on helpompi pitää ihan sisäkissana. Ihana lötkö se on sylissä, mutta ei viihdy kovin pitkään siinä. Ja karvaa lähtee! Mutta kaikesta huolimatta, ihana ja tosi persoonallinen kisu!
- 2raggaria
Minulla on 2ragdollia uros ja naaras molemmat leikattuja ihan pentuina molemmat on seurankipeitä joka paikkaan pitää tulla mihin menen itse sylissä olevia vieressä nukkujia kumpikin omalla tavallaan yksilöitä mutta kuitenkin niin ihania.
- lillukkainen
Tyytyykö ne olemaan sisällä koko ajan ? Meidän kisu taitaa muistuttaa enemmän maatiaista. Nyt kun olen pitänyt sitä enemmän hihnassa, se on lihonut selvästi. Ennen oli hyvin hoikka. Ulkoilun himo on koko ajan mielessä sillä, ja säälittää yrittää pitää sitä sisäkissana.
- 2raggaria
lillukkainen kirjoitti:
Tyytyykö ne olemaan sisällä koko ajan ? Meidän kisu taitaa muistuttaa enemmän maatiaista. Nyt kun olen pitänyt sitä enemmän hihnassa, se on lihonut selvästi. Ennen oli hyvin hoikka. Ulkoilun himo on koko ajan mielessä sillä, ja säälittää yrittää pitää sitä sisäkissana.
Ne on sisäkissoja kesällä mahdollisuus olla parvekkeella, syksyisin käydään pienoista taistelua parvekkeelle menosta uroskissan kanssa kun ilmat kylmenevät eikä ovea voi pitää auki niin että "herra" voisi kulkea mielensä mukaan toisen kanssa ei tätä tapahdu kissani ovat olleet pennusta asti sisäkissoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171087124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113479Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2382416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252288Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31650- 1941225
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491204- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591039Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77989