Kyllä niin alkoi vituttamaan, kun huomasin, että Ps4 konsolilla nettimoninpelien pelaamiseen tarvii lähes järjästäen playstation plus jäsenyyden, joka maksaa 50€/vuosi.. missään en ole nähnyt mainintaa kyseisestä vaatimuksesta, ennen kuin konsolin ja pelit olin jo hankkinut. Ei voi suositella, tuntuu tulleensa huijatuksi. silkkaa kusetusta.
ps. anteeksi kielenkäyttö, kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Ps4 käyttö maksaa
2
266
Vastaukset
- Rahastusta.
Itsekin huomasin tuon ja monia muita puutteita miksi en tule konsolia hommaamaan.
1. Moninpelit maksaa.
2. Ei alaspäin tukea edes ps3 konsolille.
3. Psn tilinimeä et saa vaihtaa, kaikille pitäisi olla mahdollisuus vaikka kerran se vaihtaa, syynä ihan naurettavuuksia.
4. Ei toimi G25 peliratti, pakotettu ostamaan muokkauksella kallis merkkiratti.
Rahastusta. - Mikkohan se
En itsekkään tykkää konsoleissa tuosta että nettipeli vaatisi erikseen jonkun maksullisen palvelun. Olen kuitenkin ollut PS Plussan asiakas jo useamman vuoden joten omalla kohdalla tuo ei aiheuttaisi ongelmaa koska se palvelu löytyisi jo muutenkin. Jos pitäisi positiivisesti ajatella, niin saat ainakin sen moninpelin lisäksi parikymmentä peliä (ja vielä enemmän jos omistat PS3:n ja/tai Vitan) ilman lisämaksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860