Kyllä niin alkoi vituttamaan, kun huomasin, että Ps4 konsolilla nettimoninpelien pelaamiseen tarvii lähes järjästäen playstation plus jäsenyyden, joka maksaa 50€/vuosi.. missään en ole nähnyt mainintaa kyseisestä vaatimuksesta, ennen kuin konsolin ja pelit olin jo hankkinut. Ei voi suositella, tuntuu tulleensa huijatuksi. silkkaa kusetusta.
ps. anteeksi kielenkäyttö, kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Ps4 käyttö maksaa
2
202
Vastaukset
- Rahastusta.
Itsekin huomasin tuon ja monia muita puutteita miksi en tule konsolia hommaamaan.
1. Moninpelit maksaa.
2. Ei alaspäin tukea edes ps3 konsolille.
3. Psn tilinimeä et saa vaihtaa, kaikille pitäisi olla mahdollisuus vaikka kerran se vaihtaa, syynä ihan naurettavuuksia.
4. Ei toimi G25 peliratti, pakotettu ostamaan muokkauksella kallis merkkiratti.
Rahastusta. - Mikkohan se
En itsekkään tykkää konsoleissa tuosta että nettipeli vaatisi erikseen jonkun maksullisen palvelun. Olen kuitenkin ollut PS Plussan asiakas jo useamman vuoden joten omalla kohdalla tuo ei aiheuttaisi ongelmaa koska se palvelu löytyisi jo muutenkin. Jos pitäisi positiivisesti ajatella, niin saat ainakin sen moninpelin lisäksi parikymmentä peliä (ja vielä enemmän jos omistat PS3:n ja/tai Vitan) ilman lisämaksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077773
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126036- 835187
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 633014
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066