oletteko muut turkki-fanit tutustuneet kyseisen seruran toimintaan? Lehden kuvista päätellen meno on vähän tujan "kypsää" meikäläisen makuun:) Onko seuran jäseninä nuoriakin?
suomi-turkki-seura
8
2494
Vastaukset
- :> =)
Olivat melko iäkkäitä jo 80-livulla....heh
- utelias
...meidän nuorten perustaa ihan oma turkki-klubi;) Tai ainakin jonkinmoiset teema-bileet, kunnes taas pääsee paikanpäälle *huokaus* joululomalla Istanbuliin:)
- Lutka
perustaa varmaan Alanya-pissis-seura.
- kutka
Lutka kirjoitti:
Että ollu liian vähän kinaa viime päivinä, vai...
- utelias
Lutka kirjoitti:
..mutta en oo siel ikinä käynyt... Kiinnostaa enemmän Istanbul ja Itä-Turkki...juu kaikki ei lähde rannalle miehiä bongaa. Isoista kaupungeista löytyy mielenkiintoisempia, koulutetumpia, rikkaampia ja ihan yhtä hyvännäköisiä ku ne rantapoitsut;) Itseasiassa suurin osa mun turkkilaisista kavereista on tyttöjä. Kiinnostais löytää samanhenkistä seuraa täältä mut joo en montaa oo.
- Tuuli
utelias kirjoitti:
..mutta en oo siel ikinä käynyt... Kiinnostaa enemmän Istanbul ja Itä-Turkki...juu kaikki ei lähde rannalle miehiä bongaa. Isoista kaupungeista löytyy mielenkiintoisempia, koulutetumpia, rikkaampia ja ihan yhtä hyvännäköisiä ku ne rantapoitsut;) Itseasiassa suurin osa mun turkkilaisista kavereista on tyttöjä. Kiinnostais löytää samanhenkistä seuraa täältä mut joo en montaa oo.
Olen vähän vanhempaa sorttia. Sattumalta näin
tään keskustelupalstan. Olisin itse ollut kauhean kiinnostunut Istanbulista. Olen 3 kertaa käynyt
Turkissa aikaisemmin. Mun kaverit ei vaan tykkää
lähteä jonnekkin "Idän maihihin" enkä oikein uskalla itsekseen sinne lähteä, vaikka olenkin reissannut muualla yksin.
- atka
onkin SUOMI-TURKKI KULTTUURISEURA ry.
www.suomi-turkki.org - mikimii
Nyt 5 tähden majoitus Turkissa -60% edullisemmin!
http://www.waucher.fi/tuotteet/koko-suomi/lomia-viikon-viiden-tahden-majoitus-turkissa#l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802150- 1751791
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701662Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1091470Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241443- 1051145
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1611076Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771053Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56880Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228876