oletteko muut turkki-fanit tutustuneet kyseisen seruran toimintaan? Lehden kuvista päätellen meno on vähän tujan "kypsää" meikäläisen makuun:) Onko seuran jäseninä nuoriakin?
suomi-turkki-seura
8
2607
Vastaukset
- :> =)
Olivat melko iäkkäitä jo 80-livulla....heh
- utelias
...meidän nuorten perustaa ihan oma turkki-klubi;) Tai ainakin jonkinmoiset teema-bileet, kunnes taas pääsee paikanpäälle *huokaus* joululomalla Istanbuliin:)
- Lutka
perustaa varmaan Alanya-pissis-seura.
- kutka
Lutka kirjoitti:
Että ollu liian vähän kinaa viime päivinä, vai...
- utelias
Lutka kirjoitti:
..mutta en oo siel ikinä käynyt... Kiinnostaa enemmän Istanbul ja Itä-Turkki...juu kaikki ei lähde rannalle miehiä bongaa. Isoista kaupungeista löytyy mielenkiintoisempia, koulutetumpia, rikkaampia ja ihan yhtä hyvännäköisiä ku ne rantapoitsut;) Itseasiassa suurin osa mun turkkilaisista kavereista on tyttöjä. Kiinnostais löytää samanhenkistä seuraa täältä mut joo en montaa oo.
- Tuuli
utelias kirjoitti:
..mutta en oo siel ikinä käynyt... Kiinnostaa enemmän Istanbul ja Itä-Turkki...juu kaikki ei lähde rannalle miehiä bongaa. Isoista kaupungeista löytyy mielenkiintoisempia, koulutetumpia, rikkaampia ja ihan yhtä hyvännäköisiä ku ne rantapoitsut;) Itseasiassa suurin osa mun turkkilaisista kavereista on tyttöjä. Kiinnostais löytää samanhenkistä seuraa täältä mut joo en montaa oo.
Olen vähän vanhempaa sorttia. Sattumalta näin
tään keskustelupalstan. Olisin itse ollut kauhean kiinnostunut Istanbulista. Olen 3 kertaa käynyt
Turkissa aikaisemmin. Mun kaverit ei vaan tykkää
lähteä jonnekkin "Idän maihihin" enkä oikein uskalla itsekseen sinne lähteä, vaikka olenkin reissannut muualla yksin.
- atka
onkin SUOMI-TURKKI KULTTUURISEURA ry.
www.suomi-turkki.org - mikimii
Nyt 5 tähden majoitus Turkissa -60% edullisemmin!
http://www.waucher.fi/tuotteet/koko-suomi/lomia-viikon-viiden-tahden-majoitus-turkissa#l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542768
- 612611
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p302128- 631907
- 551885
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa341597Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123839Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37814