Mitä mieltä?

Läppäri pelaamiseen

8

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En suosittele. Merkkinä hieman sellainen mikä ei ole suosittu monella foorumilla.

      Mitä ahattelit koneella tehdä? Tuleeko se pelaamiseen jne?

      • Mitäköhän mahtaa kysyjän nimimerkkinä olla? Tästä voisi jo jotain päätellä...


    • Ei sovellu pelaamiseen, uutena mikään 600-800 euroa läppäriin ei todellakaan riitä jos ajattelit sillä jotain vähänkin tuoreempaa pelata. Tuhat euroa alkaa olemaan ihan minimi.

      Viime vuodet pelien minimivaatimukset on vielä pysyneet kohtuullisena (vaikka tuon näyttis ei tahdo riittää niihinkään), mutta eivät pysy kauaa uusissa peleissä kun alkaa tulemaan paskoja konsolikäännöksiä, jotka vaativat käytännössä tämän hetken huippuraudan (tokihan se ajan myötä halpenee) minimissään.

      Jos haluat pelata niin hanki pöytäkone tai sitten laita rutkasti enemmän rahaa tiskiin ja ole valmis laittamaan sitä hyvin pian uuteen koneeseen lisää, äläkä kuvittele pelaavasi uusimpia pelejä täysillä asetuksilla.

    • Pelikäyttöön tuosta koneesta ei oikein ole. Prosessori ja näytönohjain ovat alitehoiset siihen. Kannettava kone on muutenkin pelikäyttöä silmälläpitäen huono vaihtoehto. Mikäli haluat pelikannettavan rahaa pitäisi olla käytössä se 1500€ tai enemmän. 600-800€:n koneilla onnistuu satunnainen pelailu, ja silloinkin on tyytyminen vanhempiin peleihin, uudet pelit saa unohtaa

    • pallopoika12

      I
      Minulla tämä laite! Huonosti on toiminut, vaikka ei pelikoneena käytä. Sarana korkkasi ja korjattiin takuuna. Nyt meni pimeksi koko laite ei saa millän konstilla käynttiin . Akku irroitettu mutta eiapua. Puolitoista vuotta vanha

    • asustus

      Ei, ota ehdottomasti tämä! Minulla sama eikä mitään ongelmaa pelien pyörittämisessä. Battlefieldit ja Call Of Dutyt summuut pyörii ultra-asetuksilla ja kaikki pelit mihin olen törmännyt, menee vähintään higheillä. Pelaan siis aktiivisesti kymmeniä eri pelejä. 6/5 laitos :) Kunnon mainospuhe mut kerrankin osaan jotain suositella :DD

    • asustus
    • reanat

      Pöytäkone toki aina se paras vaihtoehto pelaamiseen, mutta mulla on tämä kyseinen läppäri käytössä ja hyvin pyörii silti. Riippuu toki minkä verran pelaa ja miten paljon, mutta tähän mennessä ei ole ollut ongelmia. Plussaa siitä, että koneessa on kaksi näytönohjainta. Integroitu perus näyttis pyörii taustalla esim tekstinkäsittelyssä tai muussa kevyessä työssä ja raskaampi pelinäytönohjain aktivoituu kun suoritintehoa vaaditaan enemmän, esim pelatessa. Taustavalaistu näppäimistö pelatessa ihan ehdoton, joka tästäkin mallista onneks löytyy! Ei mitään pahaa sanottavaa, tosi kevyt kone kuljettaa myös mukana. Tyylikäs ja viimeistelty ulkonäkö. Tähän 700€ hintaan on tullut rahalle kyllä vastinetta. Jos tehokkaampaa haluaa, niin sitten tosiaan pitää varata se 1000€ ja siitä ylöspäin budjettia. Tämän varmasti kaikki ymmärtävät, että 700€ koneessa on aina jotain pieniä puutteita, jos vertaa yli tonnin masiinaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe