Korttivirhe

77777777777777

Kamera ei tunnista muistikorttia ja imoittaa "korttivirhe". En voi alustaa korttia kuten Olympuksen tuki neuvoi. Miten muistikortin voi alustaa tietokoneella? Onko vaan hommattava uusi kortti?? Kyseessä siis uusi kamera ja uusi kortti.

3

2220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa joko ihan vialta tai ainakin huonolta kontaktilta. Onko toista kameraa ja/tai korttia, että voisi kokeilla ristiin? Onko kortti ja kamera ostettu samasta paikasta? Jos on, niin menisin kauppaan kysymään neuvoa. Muistikorttivirhe viittaa perustavammanlaatuiseen vikaan kuin alustukseen. Korttia ei voi lukea tai kirjoittaa.

Onhan kyse SDHC-kortista? Minulla noita on tullut Micro-SDHC:n kanssa, kun kontakti adapteriin on ollut huono. Onhan kortti kameraa sopiva? Jos on SDXC (64 gigaa tai yli), niin tukeehan kamera niitä? Huomaat kai, että tarkemmalla laitteiston kuvauksella olisi jäänyt luultavasti spekulointeja pois.

• Miten olis jos

Hommaisit ihan oikean kameran?

• Onko kamerasi uusi? Mene kauppaan kertomaan asiasta. Jos sen onkin viallinen, niin onhan siinä takuu. Tai jos muistikortti on viallinen.

Minulla hajosi kerran alle vuoden vanhan videokameran 'kortinlukija' (tai jotain). Se ei enää tunnistanut edes korttia, jota olin käyttänyt siinä aikaisemmin. Korjaus meni takuuseen. Epäilen tosin hitusen, että Canonini pahastui, kun vaihdoin siihen Panasonicissa käyttämäni kortin. jossa olisi vielä ollut reilusti tallennustilaa. Se oli hätätilanne, kun Canonin oma kortti tuli kesken häppeningin täyteen. Ainakin sen jälkeen olen merkinnyt kortit C ja P, etten käyttäisi niitä ristiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5698
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      64
      2536
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      235
      1481
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      89
      1250
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1067
    6. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      827
    7. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      70
      737
    8. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      49
      726
    9. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      721
    10. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      6
      713
    Aihe