Kamera ei tunnista muistikorttia ja imoittaa "korttivirhe". En voi alustaa korttia kuten Olympuksen tuki neuvoi. Miten muistikortin voi alustaa tietokoneella? Onko vaan hommattava uusi kortti?? Kyseessä siis uusi kamera ja uusi kortti.
Korttivirhe
3
1807
Vastaukset
Vaikuttaa joko ihan vialta tai ainakin huonolta kontaktilta. Onko toista kameraa ja/tai korttia, että voisi kokeilla ristiin? Onko kortti ja kamera ostettu samasta paikasta? Jos on, niin menisin kauppaan kysymään neuvoa. Muistikorttivirhe viittaa perustavammanlaatuiseen vikaan kuin alustukseen. Korttia ei voi lukea tai kirjoittaa.
Onhan kyse SDHC-kortista? Minulla noita on tullut Micro-SDHC:n kanssa, kun kontakti adapteriin on ollut huono. Onhan kortti kameraa sopiva? Jos on SDXC (64 gigaa tai yli), niin tukeehan kamera niitä? Huomaat kai, että tarkemmalla laitteiston kuvauksella olisi jäänyt luultavasti spekulointeja pois.- Miten olis jos
Hommaisit ihan oikean kameran?
Onko kamerasi uusi? Mene kauppaan kertomaan asiasta. Jos sen onkin viallinen, niin onhan siinä takuu. Tai jos muistikortti on viallinen.
Minulla hajosi kerran alle vuoden vanhan videokameran 'kortinlukija' (tai jotain). Se ei enää tunnistanut edes korttia, jota olin käyttänyt siinä aikaisemmin. Korjaus meni takuuseen. Epäilen tosin hitusen, että Canonini pahastui, kun vaihdoin siihen Panasonicissa käyttämäni kortin. jossa olisi vielä ollut reilusti tallennustilaa. Se oli hätätilanne, kun Canonin oma kortti tuli kesken häppeningin täyteen. Ainakin sen jälkeen olen merkinnyt kortit C ja P, etten käyttäisi niitä ristiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850