Kwai-joelle

kwai

Lähden matkatoimiston organisoimalle matkalle Cha am :iin. Ko. yhtiö järjestää myös Kwai-joki retken, mutta se on jo täynnä. Löytyykö paikanpäältä firmoja, jotka järjestävät vastaavia retkiä?

8

1718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yees

Olin viime vuonna Hua Hinissä ja sieltä teimme retken tuonne Kwai-joella, matkatoimistomme järjestämänä. Oli ihan hyvin järjestetty jne. mutta paljon kalliimpi kuin jos olisi ostanut kyseisen retken suoraan paikanpäältä. Sillä niitä siellä kyllä löytyy ja ovat ihan luotettavia. Joten ei huolen häivää; kyllä pääset Kwai-joella, vaikka oma matkanjärjestäjä onkin jo täynnä.
      Kannattaa siellä Kwailla tosiaan käydä. Ihan on maisemat kuin suoraan siitä elokuvasta. Me ajettiin myöskin sillä rautatiellä n. 60 km, sitten oli ruokailu, jonka jälkeen päästiin norsufarmille ja norsuratsastukselle.

• kwai

Kiitos infosta. Enköhän sitten Hua Hin :stä löydä järjestäjän.

• hece

Hua Hin`issä on suomalainen kaveri, joka harjottaa mm. kyseisiä retkiä. Omistaa taksi- ja matkailupalvelun perheensä kanssa. Mies tuntee nimen Lius Kuisma ja vaimon nimi Pu. gsm puh. 01 8475210 tai 01 9863424 (paikan päällä voit soittaa kyseiseen nroon suomalaisella gsm puhelimella suoraa, ettei mene Suomen kautta). Mies on jo vuosia siellä asunut ent. rajakapteeni. Olen ollut hänen retkillään, ihan ok. mies, hinnat ja retket.

• kwai

Loistavaa! Meillä on isompi porukka matkassa ja kaikki eivät ole niin seikkailumielisiä, joten suomalainen paikallinen on iso plussa!

KIITOS kovasti!

• Kwai
        kwai kirjoitti:

Loistavaa! Meillä on isompi porukka matkassa ja kaikki eivät ole niin seikkailumielisiä, joten suomalainen paikallinen on iso plussa!

KIITOS kovasti!

Jos mahdollista, niin olkaa ihmeessä yön yli Kwailla jokilauttahotellissa! Reissu on muuten niin pitkä, että yhdessä päivässä se on turhan näännyttävä kokemus. Ja yö sähköttömässä hotellissa keskellä jokea on kyllä ikimuistoinen elämys.

• hece
        Kwai kirjoitti:

Jos mahdollista, niin olkaa ihmeessä yön yli Kwailla jokilauttahotellissa! Reissu on muuten niin pitkä, että yhdessä päivässä se on turhan näännyttävä kokemus. Ja yö sähköttömässä hotellissa keskellä jokea on kyllä ikimuistoinen elämys.

On totta, että yö on ehdottomasti oltava jokihotellissa, yönpimeydessä, yöäänten keskellä, se on elämys, se on eksotiikka jos mikä, joka on ehdottomasti koettava, kun sinne saakka matkustaa.
        Mitään pelättävää ja vaaraa siellä ei ole.

• Vasta siellä ollut
        hece kirjoitti:

On totta, että yö on ehdottomasti oltava jokihotellissa, yönpimeydessä, yöäänten keskellä, se on elämys, se on eksotiikka jos mikä, joka on ehdottomasti koettava, kun sinne saakka matkustaa.
        Mitään pelättävää ja vaaraa siellä ei ole.

Ei kannata ehkä tämän rajakapteenin kanssa mennä, sillä hän majoittaa vain joen rantahotelleihin. Se suurin elämys on nimenomaan siinä bambulauttahotellissa

• TAF

Älä evp:n kautta matkaa tee,vaan varaa itse matkasi paikallisen matkatoimiston kautta,halvempaa tällai.Yhden yön reissu kannattaa ainakin tehdä,sillä sielläkin riittää katsomista ja ostamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1031
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe