Hei haloo SAnin pelaajat

Silverwolf

Ettekö re ala yhtään siin peli aikana tajuaan et käyttäkää sit karttaa ja yrittäkää ymmärtää et kaikki autokoulut ja sellaset te tuutte löytään ku ne kuuluu peliin niin eiköhän niihin joskin vaihees paliä pääse.
Turhaan alussa etitte niitä ku ette te etu ajassa niihin pääse...
Sit vasta ku annetaan tehtäväk mennä niihin.

Joten älkää vikiskö enää

5

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja koittakaa ees päästä pelissä alkuun ilman että tarvii tulla apua kysymään. Miten luulette että muut on saanu selville missä on autokoulu ja ne?

• hudson

nykypäivän pelit ovat olleet niin lapsellisen helppoja kun pelaajia ohjataan kädestä pitäen jokapaikkaan kun tulee peli jossa pelaajalla onkin vapaus liikkua ja tehdä tehtäviä haluamassaan järjestyksessä menee lapsilla sormi suuhun, kärsivällisyys pelin pelaamiseen ei riitä vaan pitäisi heti ekan pelitunnin aikna päästä kaikkiin pelin kaupunkeihin ja mielellään peli läpi ekana päivänä. ihan syystä peli tod on kielletty alle 18v kumpa vielä pelikauppiaat ja lasten vanhemmat tajuaisivat tämän.

• erer

kyl aika moni yli 18 w on kysynyt varmasti jelppejä, jos ei tältä sivustolta niin jostai muualta!! en tiedä teistä mut kyl mua rupee vituttaa ja ärsyttää jos en pääse jotain tehtävää läpi, ja en minä ainakaan saa nitään nautintoa pelata sammaa tehtää hirveen monta kertaa läpi. mut tää on vain mun mielipide!!

• silverwolf

On se hyvä et tääl kunnollisia tyyppejä löytyy jotka pelaa kunnolla pelejä...
        On se niin väärin peliä kohtaan jos se pitää vinkkien avulla pelata läpi...
        Tyhmää sakkia kyl löytyy ku pitää heti märistä et "ei osaa" ja sit itketään vinkkejä...

Hei eläkää vähän kuin pelaajat ja pelatkaa ilman koodeja!

• C¡ndy

Luuletko että se on k-18 peli sellasen takia
        että lapset haluu tietysti mennä sen päivässä
        läpi?! No ei todellakaan ole! Syynä on ihan
        vaan se että alaikäiset eivät saisi vaikutteita pelistä! Sitä paitsi pelissä ilmenee myös
        sellaisia kohtia, jotka eivät nyt ihan niinkun
        sovi alle 18- vuotiaille. Moni tietää varmasti
        mitä tarkoitan. Peli on muutenkin täynnä eräänlaista räiskintää, olisiko kivaa jos joku
        lapsi ottaisi isänsä haulikon ja tulisi kaduille
        ihmisiä ammuskelemaan? Ei varmaankaan olisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8682
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3041
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1433
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      73
      1043
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      985
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      940
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      933
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      880
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe