Valinnan vaikeus kahden eri työpaikan välillä! Olen siis opiskelija ja tarjolla olisi nyt kaksi osa-aikasta myyjän paikkaa.
Paikka 1.
5h/vko sopimus, mutta mahdollisuus lisätunteihin.
vakituinen työsuhde, kesällä mahdollisuus suurempaan tuntimäärään.
olen ollut samassa firmassa töissä aiemmin useamman vuoden (mutta eri paikkakunnalla)
saa myös hyllyttää, siivota yms. kassatyön lisäksi.
-yleensä melko kiireistä.
ollut kuitenkin ihan ok paikka, toisaalta vaihtelukin voisi virkistää.
Paikka 2.
- aluksi määräaikainen työ jouluapulaisena 12h/vko
kuitenkin _ehkä_ mahdollisuus saada töitä jatkossa koulun ohelle ja kesäksi (paljon nuoria/opiskelijoita töissä -> työntekijöiden vaihtuvuus suurta, aina joku saattaa lähteä opiskelemaan tms.)
saisi vähän vaihtelua eri firmasta.
/-? pelkkää kassatyötä.
eräs tuttu ollut ainakin tosi tyytyväinen kyseiseen työpaikkaan.
Hmm.. Paikka 1 olisi varma myös joulun jälkeen ja lisätöitä voisi tehdä sen verran kuin opinnoilta ehtii/jaksaa. Paikka 2, vaihtelu voisi tosiaan virkistää, mutta jatko ei olisi 100% varmaa joulusesongin jälkeen. Tohtiiko tässä ottaa riskiä "työpaikan vaihdosta"? Opiskelijana tässä ollaan, joten toimeentulon kannalta vakituinen työpaikka olisi plussaa.
Apua, kumman työn valitsen?
wiwi112
3
196
Vastaukset
- kataonna
Äkkiseltään kuulostaa että molemmat on normi pilipalihommaa, joten lieneekö kauheesti eroa, minkä kaupan logo tilinauhassa on.
- Ei koskaan ikinä
Kaupan työ on *****duunia ja ihan hanurista! Kauppaan hakeutuvat ne, jotka eivät mihinkään muualle pääse töihin. Joten eipä kannata hakeutua kumpaankaan paikkaan!
- COOR
Kumpinkin kuullostaa aika ok:lta, on hyvä kun opiskelijana on homma josta saa tienestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059