Valinnan vaikeus kahden eri työpaikan välillä! Olen siis opiskelija ja tarjolla olisi nyt kaksi osa-aikasta myyjän paikkaa.
Paikka 1.
5h/vko sopimus, mutta mahdollisuus lisätunteihin.
vakituinen työsuhde, kesällä mahdollisuus suurempaan tuntimäärään.
olen ollut samassa firmassa töissä aiemmin useamman vuoden (mutta eri paikkakunnalla)
saa myös hyllyttää, siivota yms. kassatyön lisäksi.
-yleensä melko kiireistä.
ollut kuitenkin ihan ok paikka, toisaalta vaihtelukin voisi virkistää.
Paikka 2.
- aluksi määräaikainen työ jouluapulaisena 12h/vko
kuitenkin _ehkä_ mahdollisuus saada töitä jatkossa koulun ohelle ja kesäksi (paljon nuoria/opiskelijoita töissä -> työntekijöiden vaihtuvuus suurta, aina joku saattaa lähteä opiskelemaan tms.)
saisi vähän vaihtelua eri firmasta.
/-? pelkkää kassatyötä.
eräs tuttu ollut ainakin tosi tyytyväinen kyseiseen työpaikkaan.
Hmm.. Paikka 1 olisi varma myös joulun jälkeen ja lisätöitä voisi tehdä sen verran kuin opinnoilta ehtii/jaksaa. Paikka 2, vaihtelu voisi tosiaan virkistää, mutta jatko ei olisi 100% varmaa joulusesongin jälkeen. Tohtiiko tässä ottaa riskiä "työpaikan vaihdosta"? Opiskelijana tässä ollaan, joten toimeentulon kannalta vakituinen työpaikka olisi plussaa.
Apua, kumman työn valitsen?
wiwi112
3
252
Vastaukset
- kataonna
Äkkiseltään kuulostaa että molemmat on normi pilipalihommaa, joten lieneekö kauheesti eroa, minkä kaupan logo tilinauhassa on.
- Ei koskaan ikinä
Kaupan työ on *****duunia ja ihan hanurista! Kauppaan hakeutuvat ne, jotka eivät mihinkään muualle pääse töihin. Joten eipä kannata hakeutua kumpaankaan paikkaan!
- COOR
Kumpinkin kuullostaa aika ok:lta, on hyvä kun opiskelijana on homma josta saa tienestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091