Hei. Olen oululainen, pitkään vauvakuumetta potenut nainen ja etsin spermanluovuttajaa. Olen työelämässä ja täysin kykeneväinen tarjoamaan lapselle hyvän kodin ja paljon rakkautta ja huolenpitoa. Parisuhteeseen sopivaa miestä ei ole kohdalle osunut, mutta halu saada lapsi on ollut jo pitkään suuri. MInulla on jo valmiiksi paljon kokemusta lapsista ja lasten hoidosta ja ylipäänsä elämästä lasten kanssa, joten en ole aivan uusien asioiden edessä. Omaan myös hyvän ja tukevan turvaverkon ja lähipiirin, jolta tarpeen tullen saan varmasti apua.
Etsin siis tervettä sperman luovuttajaa, mielellään Oulun seudulta. En edellytä mieheltä osallistumista lapsen elämään, mutta toivoisin, että olisit asiassa mukana siihen asti kunnes raskaus on saatu alulle. Ennen sperman luovutusta haluaisin sinun käyvän sukupuolitautitesteissä. Itse olen puhdas. Myös olisi hyvä jos suvussasi ei olisi vakavia perinnöllisiä sairauksia. Jos tunnet haluavasi osallistua lapsen elämään, voimme sopia siitä sen mukaan minkä verran haluat osallistua. En kuitenkaan osallistumista edellytä.
Asialliset vastaukset
[email protected]
Spermanluovuttaja hakusessa
haaveesta_totta
1
160
Vastaukset
- kai33
Vieläkö apua vailla?? Oon terve mies autan mielelläni 040-3631755
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575