Moi!
Onko täällä ketään, kuka oli viime kesänä kontiossa? Mä olin, ja ois kiva saada tietää, mistä löytys kuvia tai juttuja kontiosta. Okei, eihän siellä kaikki menny niinku ois voinu mennä, mutta hauskaa ainaki oli, eikö vaan?! Tuolla aiemmin oli ketju ruoasta sun muusta kontiossa, juttelin naruskalla työntekijöitten kanssa, ja järjestävä kerho oli tilannut yksityiskohtaisesti aamupalan, johon kuulu kahvi, tee, mehu, ruisleipä, leikkele ja hedelmä, sekä lämpimän ruoan, pyttipannun. Ja olihan siellä tosi muksva henkilökunta. Ens kesänä uusiksi!!!
Jeannette
Kontio 04
Jeannette
2
1321
Vastaukset
- Matti
Olinhan minäki kontiossa... Oot oikeessa, että henkilökunta oli mukavaa, mieleen jäi erityisesti se tumma, nauravasilmäinen tarjoilijatyttö, ei kukaan sattuis tuntemaan? Oliko ihan paikallisia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349