Äänet ei toimi koneessa,kun yritän soittaa jotakin niin ilmoitetaan että joko äänilaitetta ei ole asennettu tai se ei vastaa. windows media playeria yrittäessä tuli kerran ilmoitus error: 8007000D? mitä ihmettä se tarkoittaa?
Ja tässä vielä vähän selvitystä asiaan: kone ei ole uusi,äänikortti ei ole uusi,on integroitu ja toiminut aikaisemminkin. Kone ON TUNNISTANUT äänikortin ja sillä on ajurit. laitteistoprofiilissa lukee että sekä äänikortti että emolevy toimivat oikein,kummallakin on ajurit asennettu.'
MIKSI JUMALAN NIMESSÄ ÄÄNET EI TOIMI?
miten kone voi väittää ettei muka äänilaitetta ole asennettu tai se ei vastaa?
niin ja vielä,kajarit toimivat ja ovat kiinni koneessa.
jollain ideoita? jotkut asetukset väärin tai jotain? olisin syvästi kiitollinen avusta.
MIKSI EI TOIMI!?!?
6
465
Vastaukset
Vie konees huoltoon kun ei tää palsta ole täynnä ihme parantajia. Ajureita olisin epäillyt mutta niissähän vika ei ollut ja en noista integroiduista tiedä.
- muurari
mulla katos toisesta kajarista ääni.En saanut sitä millään ilveellä pelaamaan niin menin kauppaan ja ostin herkules pci väyläsen äänikortin ja makso noin 27€ sain vielä mikrofoni kuulokkeet samassa paketissa joten,ei menny ees hermot.
- nimimerkki
Käyppäs windows-update sivustolla ja asenna intgaatio äänikorttisi ajurit uudestaan?
- fkfkdxs
...
- tyhmä2
alkaiskohan ne vastaukset jo näkymään!!!
- fgsf
Voisit tietysyi vielä etsiä audio-kodekit, kun katsot vaan, mikä äänipiiri siellä koneessasi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910