Pitkän etsinnän jälkeen löysin lopulta oikean tavan saada ilmasii coinsseja ja pelaajia....
Olin kyllästynyt säästää coinssei kun en kuitenkaa sais ikin Zlatanii tai noit muit huippui jote myin kaikki ja ostin pakkoja toivoen parast.... mut ei tullu mitää joten rupesin etsimään jotain cheattejä ja löysin jotain! Nimittäin sähköpostin johon selitin vähä muunneltua tarinaa, että minun käyttäjäni oli hakkeroitu ja multa oli viety pelaajat ja rahat kuten Yaya Toure... Tarkistamatta asiaa he harmittelivat asiaa ja pyysivät olemaan tarkkana asiasta tulevaisuudessa. Pyysivät tietoja joukkueesta varmistaakseen etten huijaa kuten nimi, logo jota käytän, 3 pelaajaa joukkueesta jne. ja korvasivat laittamalla150,000 coinssia tiliini!!!!
Kannattaa kokeilla lupaan ettette pety ja laitoin tämän tähän helpottaakseen kaikkia, mutta varotan että samalla käyttäjällä ei kannata tehdä peräkkäin valituksia koska silloin voi herätä epäillys ja tilisi voidaan bannata mutta muuten ei mitään pelkoa!
[email protected]
FIFA 15 UT cheat
8
153
Vastaukset
- Wuhuuuuuu
Wau ! Kiiiiitooos !!!! Ostin heti koko bayernin tyylii !!
- Robben11111
Kiitti äijä!
- Robben on äijä
Wau, sain koko satsin Bäyerniä jeeeee
- HUIJAUSTA
TÄÄ ON SCAMMI MULLE LUVATTIIN PALJON COINSEJA MUT SE EI ANTANU
- EA FUT15
As The Servers Were Down Again
EA Gifts Every FUT Player
5 Gold JUMBO Packs!
Claim Your Free Packs Here:
http://fifa15originsingin.altervista.org - moi1
holy freakin moly I just got a PSN card code that actually worked for FREE from this site: http://psn.freegiftcode.com
- pleijeri1
Toimiiko oikeasti? Jos ilmoitan että minulta vietiin Ronaldo ja messi saanko sieltä ne?
- moimoi2
Guess what? I found a site that's giving PSN codes away for free! http://psn.freegiftcode.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086