Pipot päässä sisällä

Nuorisolla BB talossa on pipot päässä sisällä! Miksi tuotanto ei puutu tähän? Minusta todella epäkohteliasta pitää pipoa päässä ruokapöydässä. Kirjoitin asiasta jo palautetta eteenpäin, toivottavasti se huomiodaan ja saataisiin nuorisolta hatut pois päästä ainakin sisätiloissa. Hävytöntä! Mitä mieltä olette hyvät ihmiset?

20

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spede34

      Olen sitä mieltä, että sinä olet mieleltäsi häiriintynyt.

      • Ei, en ole, mutta sinä taidat olla koska olet ottanut minut jostakin tuntemattomasta syystä silmätikuksi. Sitä paitsi se joka haukkuu toista, on itse.


    • komppaan

      Eri tuten ruokaillessa,sen verran pitäs olla kunnioitusta ruokaa kohtaan.

      • Juuri näin! Hyvin sanottu nuori mies!


    • ei kaikki

      Kyllä koulutetut ihmiset osaavat ottaa pipon päästä syödessään, katsokaapas vaikka Annaa, hän onkin ylioppilas.

      • Kyllä, Anna on fiksu ja filmaattinen nuori ihminen. Toivottavasti hän ratkaisee mysteerin ettei joudu häätöäänestykseen.


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Kyllä, Anna on fiksu ja filmaattinen nuori ihminen. Toivottavasti hän ratkaisee mysteerin ettei joudu häätöäänestykseen.

        Mites nyt niin asiallisesti kirjoittelet pete34? Yleensähän häiriköit ja sekoilet. Onko sulla jakomielitauti? Jonkun sortin hulluhan sinä olet. Se nyt on tullu selväksi. Ja homo. Minen lähtenykkää pois, vaan vainoan sinua loppuun asti:)


      • Spede34 kirjoitti:

        Mites nyt niin asiallisesti kirjoittelet pete34? Yleensähän häiriköit ja sekoilet. Onko sulla jakomielitauti? Jonkun sortin hulluhan sinä olet. Se nyt on tullu selväksi. Ja homo. Minen lähtenykkää pois, vaan vainoan sinua loppuun asti:)

        Minä en ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan se on joka toista haukkuu. Ja miksi sinä minua ahdistelet, en ole mitään pahaa kenellekkään tehnyt, koskaan! Mars nurkkaan takaisin häpeämään! Hyi, iso poika ja käyttäytyy tuolla lailla!


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Minä en ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan se on joka toista haukkuu. Ja miksi sinä minua ahdistelet, en ole mitään pahaa kenellekkään tehnyt, koskaan! Mars nurkkaan takaisin häpeämään! Hyi, iso poika ja käyttäytyy tuolla lailla!

        Sua on helppo vedättää;) nytkin hitsasit, kun vähän yllytin. Ja nythän sinä, saatanan hullu, et voi enää lopettaa;) Oot sinä kyllä semmonen vajaamielinen homo. Minä lopetan vasta sitten, kun kyllästyttää, tai sinä lopetat tänne kirjottelun. Itse olet sitä kerjännyt:)


      • ...
        Spede34 kirjoitti:

        Sua on helppo vedättää;) nytkin hitsasit, kun vähän yllytin. Ja nythän sinä, saatanan hullu, et voi enää lopettaa;) Oot sinä kyllä semmonen vajaamielinen homo. Minä lopetan vasta sitten, kun kyllästyttää, tai sinä lopetat tänne kirjottelun. Itse olet sitä kerjännyt:)

        pete34 Danin kanssa häätöäänestykseen ja molemmat ulos. Mieluummin vielä tänään.


      • Spede34 kirjoitti:

        Sua on helppo vedättää;) nytkin hitsasit, kun vähän yllytin. Ja nythän sinä, saatanan hullu, et voi enää lopettaa;) Oot sinä kyllä semmonen vajaamielinen homo. Minä lopetan vasta sitten, kun kyllästyttää, tai sinä lopetat tänne kirjottelun. Itse olet sitä kerjännyt:)

        Hitsasin? Poika mistä sinä oikein puhut, en ole hitsaus välineisiin koskenut vuosiin. Minä en myöskään ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan sinä olet, sillä se joka haukkuu toista on itse. HÄPEÄ!


      • huyfg
        pete34 kirjoitti:

        Hitsasin? Poika mistä sinä oikein puhut, en ole hitsaus välineisiin koskenut vuosiin. Minä en myöskään ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan sinä olet, sillä se joka haukkuu toista on itse. HÄPEÄ!

        Tv-lamput kuumottaa liikaa. Pipo suojaa kuumuudelta.


      • huyfg kirjoitti:

        Tv-lamput kuumottaa liikaa. Pipo suojaa kuumuudelta.

        Eikö siinä tulisi silloin vain vielä enemmän hiki? Käytöstapoja pitäisi olla kuitenkin.


    • Kyllästynyt

      Ja täällä kans sama meno jatkuu. Molemmat yrittää sanoa viimisen sanan. Eikä kumpikaan onnistu.
      Pitäis netti kieltää kokonaan tuommosilta.

      • Spede34

        Pete34;n henkilöllisyys on selvitetty. Tuskin uskaltaa jatkaa häiriköintiä. Häntä täältä on yritetty savustaa pois. Että rauha palaisi!


      • Pete344
        Spede34 kirjoitti:

        Pete34;n henkilöllisyys on selvitetty. Tuskin uskaltaa jatkaa häiriköintiä. Häntä täältä on yritetty savustaa pois. Että rauha palaisi!

        Vitut sie olet mitään selvittänyt luuseri. Mene hirteen


    • pipott

      Lasketaanko perttikin nuorisoon? Kans pipo päässä sisäll. Nii ja onhan noilla mummoillakin ollut pipot sisällä päässä.

      • Katmandu Dänny

        Pipobuumin aloitti Jarno - jolla kyllä pätevähkö syy, nimittäin tökerö kaljuuntuminen.


    • BB2015

      Nyt täytyy kyllä sanoa, että LOL. Elämme jo vuotta 2014, ihan sama syökö pipo päässä vai vaikka munasilleen. Ehkä ravintolassa ymmärrän, että pipot otetaan pois päästä.

    • boyboypipoboy

      Ei pipoa voi ottaa päästä. Jos pipon ottaa pois päästä niin pää putoaa lattialle. Miten sitä sitten vois ruokaa ahtaa suuhunsa?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe