Pipot päässä sisällä

pete34

Nuorisolla BB talossa on pipot päässä sisällä! Miksi tuotanto ei puutu tähän? Minusta todella epäkohteliasta pitää pipoa päässä ruokapöydässä. Kirjoitin asiasta jo palautetta eteenpäin, toivottavasti se huomiodaan ja saataisiin nuorisolta hatut pois päästä ainakin sisätiloissa. Hävytöntä! Mitä mieltä olette hyvät ihmiset?

20

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spede34

Olen sitä mieltä, että sinä olet mieleltäsi häiriintynyt.

• pete34

Ei, en ole, mutta sinä taidat olla koska olet ottanut minut jostakin tuntemattomasta syystä silmätikuksi. Sitä paitsi se joka haukkuu toista, on itse.

• komppaan

Eri tuten ruokaillessa,sen verran pitäs olla kunnioitusta ruokaa kohtaan.

• pete34

Juuri näin! Hyvin sanottu nuori mies!

• ei kaikki

Kyllä koulutetut ihmiset osaavat ottaa pipon päästä syödessään, katsokaapas vaikka Annaa, hän onkin ylioppilas.

• pete34

Kyllä, Anna on fiksu ja filmaattinen nuori ihminen. Toivottavasti hän ratkaisee mysteerin ettei joudu häätöäänestykseen.

• Spede34
        pete34 kirjoitti:

Kyllä, Anna on fiksu ja filmaattinen nuori ihminen. Toivottavasti hän ratkaisee mysteerin ettei joudu häätöäänestykseen.

Mites nyt niin asiallisesti kirjoittelet pete34? Yleensähän häiriköit ja sekoilet. Onko sulla jakomielitauti? Jonkun sortin hulluhan sinä olet. Se nyt on tullu selväksi. Ja homo. Minen lähtenykkää pois, vaan vainoan sinua loppuun asti:)

• pete34
        Spede34 kirjoitti:

Mites nyt niin asiallisesti kirjoittelet pete34? Yleensähän häiriköit ja sekoilet. Onko sulla jakomielitauti? Jonkun sortin hulluhan sinä olet. Se nyt on tullu selväksi. Ja homo. Minen lähtenykkää pois, vaan vainoan sinua loppuun asti:)

Minä en ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan se on joka toista haukkuu. Ja miksi sinä minua ahdistelet, en ole mitään pahaa kenellekkään tehnyt, koskaan! Mars nurkkaan takaisin häpeämään! Hyi, iso poika ja käyttäytyy tuolla lailla!

• Spede34
        pete34 kirjoitti:

Minä en ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan se on joka toista haukkuu. Ja miksi sinä minua ahdistelet, en ole mitään pahaa kenellekkään tehnyt, koskaan! Mars nurkkaan takaisin häpeämään! Hyi, iso poika ja käyttäytyy tuolla lailla!

Sua on helppo vedättää;) nytkin hitsasit, kun vähän yllytin. Ja nythän sinä, saatanan hullu, et voi enää lopettaa;) Oot sinä kyllä semmonen vajaamielinen homo. Minä lopetan vasta sitten, kun kyllästyttää, tai sinä lopetat tänne kirjottelun. Itse olet sitä kerjännyt:)

• ...
        Spede34 kirjoitti:

Sua on helppo vedättää;) nytkin hitsasit, kun vähän yllytin. Ja nythän sinä, saatanan hullu, et voi enää lopettaa;) Oot sinä kyllä semmonen vajaamielinen homo. Minä lopetan vasta sitten, kun kyllästyttää, tai sinä lopetat tänne kirjottelun. Itse olet sitä kerjännyt:)

pete34 Danin kanssa häätöäänestykseen ja molemmat ulos. Mieluummin vielä tänään.

• pete34
        Spede34 kirjoitti:

Hitsasin? Poika mistä sinä oikein puhut, en ole hitsaus välineisiin koskenut vuosiin. Minä en myöskään ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan sinä olet, sillä se joka haukkuu toista on itse. HÄPEÄ!

• huyfg
        pete34 kirjoitti:

Hitsasin? Poika mistä sinä oikein puhut, en ole hitsaus välineisiin koskenut vuosiin. Minä en myöskään ole mikään noista kuvailemistasi asioista, vaan sinä olet, sillä se joka haukkuu toista on itse. HÄPEÄ!

Tv-lamput kuumottaa liikaa. Pipo suojaa kuumuudelta.

• pete34
        huyfg kirjoitti:

Tv-lamput kuumottaa liikaa. Pipo suojaa kuumuudelta.

Eikö siinä tulisi silloin vain vielä enemmän hiki? Käytöstapoja pitäisi olla kuitenkin.

• Kyllästynyt

Ja täällä kans sama meno jatkuu. Molemmat yrittää sanoa viimisen sanan. Eikä kumpikaan onnistu.
      Pitäis netti kieltää kokonaan tuommosilta.

• Spede34

Pete34;n henkilöllisyys on selvitetty. Tuskin uskaltaa jatkaa häiriköintiä. Häntä täältä on yritetty savustaa pois. Että rauha palaisi!

• Pete344
        Spede34 kirjoitti:

Pete34;n henkilöllisyys on selvitetty. Tuskin uskaltaa jatkaa häiriköintiä. Häntä täältä on yritetty savustaa pois. Että rauha palaisi!

Vitut sie olet mitään selvittänyt luuseri. Mene hirteen

• pipott

Lasketaanko perttikin nuorisoon? Kans pipo päässä sisäll. Nii ja onhan noilla mummoillakin ollut pipot sisällä päässä.

• Katmandu Dänny

Pipobuumin aloitti Jarno - jolla kyllä pätevähkö syy, nimittäin tökerö kaljuuntuminen.

• BB2015

Nyt täytyy kyllä sanoa, että LOL. Elämme jo vuotta 2014, ihan sama syökö pipo päässä vai vaikka munasilleen. Ehkä ravintolassa ymmärrän, että pipot otetaan pois päästä.

• boyboypipoboy

Ei pipoa voi ottaa päästä. Jos pipon ottaa pois päästä niin pää putoaa lattialle. Miten sitä sitten vois ruokaa ahtaa suuhunsa?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      101
      4411
    2. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1578
    3. Ei mutta nallukkani

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)
      Ikävä
      202
      1056
    4. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      71
      882
    5. Mikä johti siihen että

Välinne katkesivat? Kertokaa. Se kertoo onko menneeseen enää mahdollista palata
      Ikävä
      61
      862
    6. En ole ottanut enkä aio ottaa koronarokotteita

vaan koetan selvitä luontaisella immuniteetilla eteenpäinkin.
      Maailman menoa
      351
      784
    7. En ole varma siitä, nainen

Mietittyäni tarkemmin, en olekaan varma, että jaksan kantaa sinut kynnykseltä sänkyyn. Rakastan kyllä jokaista kiloasi, ei siitä ole kyse, mutta kanta
      Ikävä
      64
      731
    8. Maisa Torppa julkaisee kuvia lapsesta

Onko oikein että tämä henkilö julkaisee 100000 fanillensa kuvia vieraasta lapsesta? Eikö kuvien julkaisu ole äidin ja isän tehtävä jos yleensä haluava
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      694
    9. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      147
      693
    Aihe