Totta ja fantasiaa

orjapoju52

Totta ja fantasiaa, Tätä novellia en suosittele sellaisille, jotka eivät pidä rajusta terskan käsittelystä.
Olin ehkä 18 v, kun ajoin eka kerran alapääni karvattomaksi ja sitä se on ollut siitä lähtien melkein jatkuvasti. Eniten nautin alapääni rajusta käsittelystä, enkä ajatellut, että käsittely saattaisi aiheuttaa pysyviä vaurioita vehkeilleni. Onneksi ei kuitenkaan näin käynyt. Jälkiä terskaan, esinahkaan ja alapäähän jäi. Mutta ne hävisivät muutamassa kuukaudessa. Tällä hetkellä terskassa näkyvät hyvin vielä runsaan puolen vuoden takaiset jäljet.

Siihen aikaan ei ollut internettiä, joten käsittelytavat oli itse keksittävä. Karvanpoistotavat olivat parranajokone, partahöylä, karvanpoistoaine. Hohtimilla nyppinen oli kivulias, mutta oli useimmiten myös ensimmäinen vaihe karvanpoistossa. Karvojen polttamistakin usein käytin, mutta siinä piti olla varovainen. Karvanpoistoainetta saatoin käyttää päivittäin niin kauan, kunnes sain ihottuman. Kivekset eivät tykänneet karvanpoistoaineesta, joten se käsittely jäi yhteen kertaan.

Muutaman kerran karvanpoiston jälkeen painelin alavatsaani tulikuumalla klemmarilla, siinä piti olla varovainen Muutaman kerran pääsi tuskainen huuto, kun tulikuuna klemmarilla poltti todella kunnolla. Parhaimmat jäljet näkyivät useita kuukausia. Polttojälkiä alapää oli lähes täynnä. Osa jäljistä oli heti vereslihalla, mutta osa olo vain rakolla. Seuraavana päivänä raaputin neulalla rakot puhki ja parantelin muitakin jälkiä. Heti, kun jäljet alkoivat rapeutua, revin ruvet auki. Se teki kipeää ja vertakin vuoti jonkin verran. Tärkeintä oli tässä se, että minä sain nautinnon siitä.

Luin jostakin kirjasta, että nainen oli rangaissut miestä ajelemalla mieheltä alapään karvat, Tämän jälkeen hän oli levittänyt hunajaa miehen vehkeisiin ja kaatanut pussillisen muurahaisia miehen vehkeisiin.

Tapaus kiihotti minua suuresti ja halusin kokeilla samaa. Alapääni oli jo valmiiksi posliinina, jotenka edessä oli vain muurahaiskäsittely. Hieroin ensi hunajaa vehkeilleni, jonka jälkeen työnsin vehkeeni tyhjään sokeripakkaukseen tekemääni reiästä sisään, Tämän jälkeen kaadoin laatikkoon pari mukillista muurahaisia ja annoin heidän syödä vapaasti vehkeitäni. Ensimmäinen minuutti tuntui mukavalta. Toisen minuutin jälkeen oli jo epämukava olo. Päätin, että viisi minuuttia pitää kestää ja kestinhän minä. Alapääni oli todella pahan näköinen ja paraneminen kesti pitkään, Tämän jälkeen en enää päästänyt muurahaisia syömään kiveksiäni, mutta terskaa ne saivat pureskella myöhemminkin

Usein raaputin terävällä neulalla terskani verinaarmuille. Tähän liittyi ainakin kerran myös muurahaiskäsittely. Terskan päähän panin hunajaa ja pussissa olevat muurahaiset saivat tällä kertaa nauttia ainoastaan verinaarmuilla olevasta terskani. Tuntui mahtavalta, kun joku muurahainen yritti tunkeutua virtsaputkeeni. Nämä leikit loppuivat n 15 vuotta sitten, oli niitä muitakin leikkejä, mutta en jaksa kirjoittaa kaikkea.

Muutama vuosi sitten otin käyttöön pyykkipojat ja nokkoskäsittelyt. Kesäisin piiskasin pääasiassa terskaa useita minuutteja ja peräkkäisinä päivinä. Elokuussa sainkin terskani lähes nahattomaksi ja tällä hetkellä siinä on ohut nahka. Pyykkipoikia olen pitänyt esinahassa ja terskassa. Esinahkaa venytin niin paljon, että esinahka repeytyi osittain kiinnikkeistään. Pyykkipoikakäsittelyssä lähti terskasta pala nahkaa ja jäljet näkyvät vieläkin, vaikka tapauksesta on puoli vuotta.

Muutama vuosi sitten pistin kuvani alastomaansuomeen. Kuvat olivat aluksi vain vehkeistäni, myöhemmin siinä oli kuvia terskassani olevista pyykkipojista ja virtsaputkeen työnnetystä nokkosenvarresta. Myös videon alapään nokkoskäsittelystä julkaisin.

Myöhemmin julkaisin rohkeampia kuvia. Varsinkin kaverit ja klubini jäsenet näkivät kaikkein
rohkeimmat kuvat. Kuvissa näkyi terska nokkoskäsittelyn, neulakäsittelyn ja pyykkipoikakäsittelyn jälkeen. Neulakäsittelyssä raaputin terskani verinaarmuille. Klubissani kerroin myös kaiken sen. mitä olen terskalleni tehnyt.

Sain mukavia ja myös ilkeitä viestejä, Eräs nainen arvosti minua siitä, että uskallan kertoa kaiken ja esiinnyn vielä tunnistettavalla kasvokuvalla. Hän kehotti minua jatkamaan samalla tavalla. Tässä vaiheessa aloin pelätä, että joku tunnistaisi minut.

Pelkoni toteutuikin pari kuukautta sitten. Parturissa käydessäni varasin uuden ajan marraskuun alkuun Illalla sain alastomassasuomessa viestin, jossa parturini kysyi, että olisiko pikkuveljellekin pitänyt tilata aika, sillä se oli kuvissa sillä hetkellä hetkellä melko karvainen. Poistin välittömästi profiilini alastomastasuomesta ja odottelen kauhulla seuraavaa parturikäyntiä. Parturilla oli muuten ihan mukava profiili.

Moni pitää varmasti tekstiäni sairaana, mutta minä saan tyydytykseni tästä. Avioelämässäni ei ole muutenkaan ongelmia.

Minun piti kirjoittaa fantasioistani, mutta kirjoitan niistä myöhemmin. Ne ovat pääasiassa alapääni julmaa käsittelyä, joka myös kuvataan videolle ja on kaikkien nähtävissä.

4

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orjapoju52

      Jouduin karsimaan tekstiä runsaasti, että sain kaiken mahtumaan

      • vastaa itselles

        Et sitten osannut jakaa sitä kahteen viestiin?


    • orjapoju52

      Hokasin sen liian myöhään

    • orjapoju52

      Fantasiani

      Olen karvattomaksi ajeltu päästä varpaisiin saakka. Makaan pöydällä sidottuna ja iso ryhmä miehiä ja naisia seisoo ympärilläni.

      He ovat naamioituneena, mutta tiedän, että he tuntevat minut. He saavat myös kuvata minua ja julkaistava kuvani julkisesti. Heidän on kerrottava tuttavilleen, mitä minulle on tehty,

      Olen suostunut siihen, että minua saa käsitellä ilman sääliä, Aluksi he pilkkaavat pientä penistäni ja puristelevat sitä kovakouraisesti. Myös kivekset saavat kovaa käsittelyä, Terskani läpi työnnetään neuloja, jotta se olisi tarpeeksi herkkä seuraavaan käsittelyyn

      Alapääni sivellään hunajalla, jonka jälkeen he kaatavat ison purkillisen muurahaisia vehkeilleni. Muutaman minuutin päästä huudan jo tuskasta, mutta he vain nauravat ja hierovat hanskat kädessä vehkeitäni. Viimein tämä on ohi ja he vapauttavat minut siteistäni
      .
      Katson vehkeitäni, ne ovat todella pahan näköiset. Lopuksi he asensivat minulle siveysvyön Avainta minulle ei siihen annettu. Lähdin kotiini pilkallisten naurujen saattelemana ja mietin miten pääsen eroon siveysvyöstäni. Kotiini oli kuitenkin toimitettu avain ja hoitoaineet, jotta saisin vehkeeni taas edustuskelposiksi.

      Tämä on yksi fantasioistani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe