TÖRKEÄ VÄÄRYYS

Dani vittuun

Jos Dani ja Jenna ei joudu talosta ulos koska juonittelevat itselleen sataa tonnia.

Murhaaja on kertonut murhatulle olevansa murhaaja ettei häntä valittaisi ja näin ollen todennäköisesti kumpikaan heistä ei joudu äänestykseen jos murhaajaksi valitaan Tuija.

Tämä on vielä törkeempi rikkomus kuin aidan läpi jaetut karkit ja tupakat.

24

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, nämä ovat ikäviä asioita jos näin on käynyt, mutta älä huoli kyllä tuotanto tarkkailee näitä asioita. Kyllä tähän asiaan oltaisiin puututtu jos Dani ja Jenna olisivat juonitelleet.

      • ...

        sontaa

        Tuotanto tekee mitä huvittaa. Säännöt ovat pelkkää katsojien ku­­­setusta.


      • Hanki elämä

        Hanki elämä!


    • Törky tuotanto

      Tuotanto on limaparin puolella, eikä tee mitään.

      Kaikki jotka näkivät eilisenpäivän ja viimeyön tietävät kyllä mistä on kyse.

      Tuotanto vastoin totuutta pelasti jo viime sunnuntaina Danin ja niin tulee käymään nytkin.

      Paska ohjelma ja tulen markkinoimaan sitä kaikille halukkaille kuuntelijoille paskana ohjelmana.

      • ...

        BB katsojat tykkää kun niitä kus­­­taan silmään.

        Olen pelkän pätkivän nettiyhteyden varassa. Siksi utelen mitä siellä tapahtuu. Televisio minulla on, mutta siitä ei ole näkynyt mitään moneen vuoteen.


      • An­­­na
        ... kirjoitti:

        BB katsojat tykkää kun niitä kus­­­taan silmään.

        Olen pelkän pätkivän nettiyhteyden varassa. Siksi utelen mitä siellä tapahtuu. Televisio minulla on, mutta siitä ei ole näkynyt mitään moneen vuoteen.

        Oletko harkinnut digiboxin ostamista?


      • ...
        An­­­na kirjoitti:

        Oletko harkinnut digiboxin ostamista?

        mikä se sellainen on?


    • sivusilmällä

      Kyllä! Juonittelua ja pelaavat toistensa pussiin.
      Mutta ei juonittelu ja huijaus voittoa tuo.
      Mutta jos Jenna voittais se antais Danille puolet voitosta. Kun Dani jos voittais se pitäis rahat itse ja Jennalle jäis vain pyöreä vatsa

      • höönöö

        niin paljon kuin inhoonkin Jennaa niin alkaa käydä sääliksi sen sinisilmäisyys Danista.

        Kun BB on ohi Dani ei kusekkaan finninaamaisen lapin hönön päin.


    • näioishyvä

      Kaikki epäilynä olleet pitäisi laittaa siihen pulssikokeeseen.

    • Qummis

      Provoja, provoja provoja. Käsialasta päätellen sama tyyppi niitä multinikittää. Kyllä BB takuulla huomaa kaiken joka ei ole sallittua. Peliähän tämä on! Jännää...siksi täällä hajoillaan katsomossa:):):):):)

      • simmuq

        Sä olet Pete35.
        Et huijaa ketään.


    • haista vittu!

      BB ei muka huomannut tupakan salakuljetustakaan vaikka sitä jatkui koko häkkiaidan ajan.

      BB:n oli pakko puuttua asiaan vasta sitten kun kaikkialla alettiin asiasta huutaa.

    • ei saa huijata

      Kyllä ihmisten pitäisi olla rehellisiä kun rahasta on kysymys.

    • kyllästynyt

      Häätäsivät nyt jo koko porukan pois,syyksi voisi sanoa että murhaaja murhasi kaikki, ei ole enää murhattivia, satatonnia voisi lahjoittaa lasten sairaalan rakentamiseen kaikille tulisi hyvä mieli ja ensi vuonna sitten joku muu formaatti vihdoinkin tämän tilalle,eiköhän tämä ole jo loppuunkaluttu.

      • Vladimir Putin

        Jennan ja Daniboyn touhuja, tasoitellaan aika huolella.

        Koosteissa ei näytetä tämän pariskunnan töppäilyjä ollenkaan. Danikin näytetään niin hyvässä valossa, että!

        Saapa nähdä, onko tämän illan koosteessa, Danin viime öistä kilahdusta. Ei muuten varmaan ole!

        Suorastaan perseestä tämä kausi!


      • kerro:)
        Vladimir Putin kirjoitti:

        Jennan ja Daniboyn touhuja, tasoitellaan aika huolella.

        Koosteissa ei näytetä tämän pariskunnan töppäilyjä ollenkaan. Danikin näytetään niin hyvässä valossa, että!

        Saapa nähdä, onko tämän illan koosteessa, Danin viime öistä kilahdusta. Ei muuten varmaan ole!

        Suorastaan perseestä tämä kausi!

        Miten Dani kilahti mitä tapahtui


      • iugvbgl.
        kerro:) kirjoitti:

        Miten Dani kilahti mitä tapahtui

        Dani meinasi vetää yöllä itsensä kiikkuun kun tajusi että joutuu taas häätöäänestykseen koska Jenna tiesi hänen olevan murhaajan.

        Ovela limakulli käänsi Jennan pään ja Jenna ei enää syytäkään Dania vaan tyhmyyttään joutuu ehkä itse häädetyksi. Sehän ei limakullia häiritse, eikä muuten tuotantoakaan.

        Nyt limakulli juoksee Jennan perässä kuuntelemassa kaiken mitä se juttelee muiden kanssa.


      • kerro:)
        iugvbgl. kirjoitti:

        Dani meinasi vetää yöllä itsensä kiikkuun kun tajusi että joutuu taas häätöäänestykseen koska Jenna tiesi hänen olevan murhaajan.

        Ovela limakulli käänsi Jennan pään ja Jenna ei enää syytäkään Dania vaan tyhmyyttään joutuu ehkä itse häädetyksi. Sehän ei limakullia häiritse, eikä muuten tuotantoakaan.

        Nyt limakulli juoksee Jennan perässä kuuntelemassa kaiken mitä se juttelee muiden kanssa.

        Jennahan nuolee vaikka lattiat jos Dani vaatii, et niin fiksu tyttö.


    • Jos ette tykkää Danista niin älkää äänestäkö Dania kun se on häädössä tai finaalissa, parempi se vaihtoehto kuin hävyttömästi pilkata ihmistä. Hyi, HÄVETKÄÄ!

    • höh höh

      Katsokaapa kuinka sunnuntai-iltaisin Mari kusettaa äänestäjiä ja kaiken takana on tuotanto, tietenkin.
      Kierrättävät kaikki häätöäänestyksessä olevat vuoronperään lähtijäksi, siis kaikki, vaikka takuusti ehdokkaissa on joku jota ei lähtö edes uhkaa.

      Mutta rahaa kerätessään juontaja nainen kiemurtlee ja yrittää uskotella "Mikä thrilleri tästä illasta muodostuukaan"!! Ja jotkut hullut työntävät äänestykseen rahansa.
      Sitten isketään prosentit tauluun, mutta äänestyslukumääriä ei näe mistään.
      IHAN KAMALAA PETOSTA JA HUIJAUSTA! Ilmankos palkintona jaetaan satatuhatta, kun kansan käsi on karttuisa.

      En ole äänestänyt ketään koko ohjelman olemassaolon aikana, enkä äänestä, senttikään ei lähde meidän perheestä tuohon hulluuteen.

      • miinusta

        Tän takia mies ei voi kattoa sunnuntain lähetystä, kilahtaa heti kun kuulee mainittavan miten turboäänet on hyvä tapa nostaa suosikin asemia. Muutenkin typerä tapa äänestää. Miinus ääniä pitäis saada antaa pelkästään, sille kenet haluaa ulos.


      • Vladimir Putin

        Joo, näinhän se on. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jotakin koijausta tuossa on, kun eivät saa rahankeräys rikoksesta syytettä. Apinaa koijjataan...


    • Ja me maksamme!?

      Miten ihmiset ei tuota edellä kirjoitettua huomaa/ymmärrä? Äänestys ei voi joka kerran olla noin tasainen, eikä valittavat pysty vaihtumaan noin nopeasti! Ihan selvää kutsetusta! Aina suosittu henkilö on vaarassa välillä pudota, jotta kansa äänestäisi, eli rahat pois!! Sitä ihmettelen, miten juontaja ilkeää valehdella joka sunnuntai??Miten ilkeää virnuilla yleensä tollasessa ohjelmassa, aikaihminen, missä aivottomat pellet makoilee, syö ja naipottelee päivät pitkät? Taitolaji?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe