Sagamar

Feenixxx

Kysyin sinulta aiemmin eräästä harrastuskaveriystävästäni. Kerroit, että hän saattaisi olla kenties se oikea. Olen hämilläni, mies on osoittanut kiinnostusta kohtaani, vaikka on naisensa kanssa liikenteessä. Katse lähinnä, tiedäthän...

Mutta mutta..en saa erästä toista mielestäni. Häntä en ole nähnyt vuosiin, silti kaipaan tätä vaaleaa upeaa komistusta aina vain. Pääsenkö hänestä eroon ajatuksissani, vai kummitteleeko hän takaisin elämääni?

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä ja harrastuskaveri; tässä on pelko miten eteenpäin miehen tilanteessa, onhan kiinni suhteessaan ja sinun kanssasi on hiljaista. Hän tykkää että olet tilanteessa missä et voi paljon tehdä, naisen suhteen hän näkee että on valittava ja tulee esiin epävarmuutta koskien jatkoon ja sinun suhteesi tulee esiin tunteita ja jotain halua vähän vaihtaa maisemaa kun mahdollisuuksia on siihen, hän on jotenkin selvillä elämästään mutta ei kuitenkaan näe pitkälle vaan lähinnä tähän hetkeen mitä haluaisi. Sinä olet tilanteessa jossa ymmärrät paremmin asioita, uutta kuvaa on tullut ja luotat sattumiin edessä päin jotta mahdollisuuksia tulee, jotain maagista välillänne. Eteenpäin syksyyn tulee vähän vaikeutta kommunikointiin eikä voi tehdä paljon asialle vaikka vuoden alkuosaan on jotain onnen tunnetta ilmassa kun jotain tapahtuu siellä välillänne.

      Tämä toinen mies ei oikein voi muuta kuin odottaa jos tilanne siitä kääntyisi kun teillä ei oikein ole sellaista luottamussuhdetta ja sinä taas luotat rauhalliseen etenemiseen asiassa jotta tilanne voitettaisiin, tämä mies on vähän ongelmissa toisten kanssa siis ei mitään sujuvaa suhdetta ainakaan ja hän kyllä on valmis keskittymään johonkin kanssasi, asioille voi jotain tehdä mutta tapaaminen olisi yksi mahdollisuus. Teillä on vähän jännitteitä kun olette katkaisseet välejä aikaisemmin mutta tahtoa on. Tässä syksyllä on tilanteenne vähän taistelua jotenkin mutta vuoden alkuun näen vastauksen tähän. Näyttää että elämässäsi on muita mahdollisuuksia myös ensi vuodelle eikä ne jää siis tähän.

      • Feenixxx

        Hei ja kiitos :)

        Kirjoitit; " Hän tykkää että olet tilanteessa missä et voi paljon tehdä.. " mitä tarkoitit tällä. Mies on tosiaan suhteessa, en osaa sanoa vakavuuden astetta. Mies hakeutuu seuraani ja viimeksi otimme muutaman erän harrastuksessa. Oli mukavaa. Itse en osaa miehestä sanoa, mukava on..mutta vakavampi? Ainakin meillä on superhauskaa ja naisensa saattaa olla mustasukkainen yhteydellemme.

        Toinen vaalea. Facessa näyttää onnelliselta naisensa kanssa. Yhteisiä lapsia ja matkoja. En tiedä myöskään heidän tilanteestaan mitään. Tiedän, että joskus mies minua ajattelee. Emme ole nähneet vuosiin, emmekä pidä yhteyttä millään tavalla. Minä hyllytin hänet, emmekä sen jälkeen ole tekemisissä olleet. Hän oli löytänyt naisensa silloin, joten päätin väistyä. Vaikea uskoa, että hänet vielä kohtaisin? Näkisitkö, että mies ottaa yhteyttä vai onko mahdollista törmätä vahingossa?

        Kaikki tieto näistä on tervetullutta :)

        Hyvää marraskuuta :)


    • Sinä ja harrastuskaveri; jos teillä ei olisi vakavaa suhdetta niin suhde muussa mielessä jatkuu pitkälle eteenpäin. Tämä että olet tilanteessa missä et voi paljon tehdä niin on lähinnä että aika näyttää jos teillä on mahdollisuuksia, että hän on suhteessa ja sinä yksin; vähän olla asiaa sen ajattelematta ja antaa kaiken olla luonnollista ja näyttää eteenpäin. Tähän toiseen vaaleaan en usko ollenkaan ja vastaus ensi vuonna on vähän siinä että näet mitä hän haluaa tai valitsee.

    • Fenixxx

      Hei vielä Sagamar,

      kiitos todella paljon ystävällisistä kommenteistasi. Anteeksi kun vielä tarkennan.
      "Tähän toiseen vaaleaan en usko ollenkaan"
      "ja vastaus ensi vuonna on vähän siinä että näet mitä hän haluaa tai valitsee"

      Et usko ollenkaan, tarkoittaa mitä? Siis näetkö hänen ottavan yhteyttä vai...

    • Oletkohan tullut joko hänen fb-kaveriksi mutta näkee sinut mahdollisuutena johonkin nyt (ehkä sitä kautta) mutta vaikka hänellä olisi toiveajattelua sinusta nyt koska häenellä voi olla ongelmia omassa suhteessa niin saat selvyyden tähän ensi vuoden alussa oletko se sinä vai joku muu. Tässä on häneltä vähän signaaleja mutta ei kuitenkaan suhdetta tai muuta.

      • Fenixxx

        Hei taas,

        en ole itse fb:ssä. Olen nähnyt kuvan vain toisen ihmisen kautta hänestä ja perheestään. Meillä ei ole mitään kytköksiä toisiimme ollut vuosiin. Hän vain pyörii ajatuksissani, typeräähän se on, ihminen, joka todennäköisesti elää täyttä elämää toisaalla. Näin jotkin vain tekevät lähtemättömän vaikutuksen. Eli ilmeisesti matka jatkuu ajatuksen tasolla, minä en ainakaan ole se, joka yhteyttä ottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe