Moi, onko mitään keinoa saada toimimaan otsikon mukaiseen koneeseen 128gt lisämuistia, nyt se tukee vain 64gt ja se ei riitä :(
Muuten olisi ihan passeli laite.
Lenovo IdeaTab A3000 7" 16 GB 3G Android 4.2
out of mem
3
146
Vastaukset
Eipä oikeastaan ole.
Standardin mukaan µSDXC tukee suurempiakin kapasiteetteja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#SDXC
Tiedustele asiaa suoraan Lenovolta. Ei pitäisi olla mitään teknistä estettä itse SDXC:ssä, ellei sitten itse lukijassa tai käyttöjärjestelmässä itsessään ole tällaista.- kapelitbla
pistän nyt sit tähän että mitä on teidän mielipiteet näistä kahdesta: lenovo ideatab A7-40 vai samsung galaxy tab 3. ja molemmat siis 7 tuumaisia. joten haluaisin tietoa molemmista, plussat ja miinukset. kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4886372Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2772355Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241159
- 291087
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel83852- 39764