joulu dominikaanisessa

jerzzzi

onkos ketään muita lähdössä tuonne joulunaikoihin?

27

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perdone.

      No ei nyt nappaa, kun ei ole aikaa olla niin kauan, että voisi mennä marraskuussa ja palata maaliskuussa, jolla konstilla lennot olisi halpoja.
      Parin viikon matka joulun aikaan maksaa senverran, että en maksa.
      Kerran olen tehnyt sellaisen matkan, ja päätin että muut saa minun puolestani mennä vaikka siihen aikaan reissuun, en minä!
      Mutta aina on toivossa hyvä elää, että saisi lähiakoina niin paljon aikaa, että voisi tehdä sen pitkän matkan, jolloin lennot on halpoja.

    • jerzzzi

      no mä maksoin lennoista 900e.. vaihto pariisissa.. 6 viikon reissu

      • Perdone.

        Joopa, sulla onkin jo riittävän pitkä matka-aika perillä.
        Mulla ei vaan nyt taida olla sitä aikaa noin paljon, on ahneuksissaan tullut aloitettua liikaa tekemisiä.
        Ensi talvena sitte. Nyt saatan käväistä sukuloimassa parin viikon matkalla aussissa.


      • Meeri701

        Minkäslaisen majoituksen otit?


    • Meeri701

      Ajattelin lähteä äkkilähtöisesti,jo 15.11 :)
      Mahtava paikka! Olin viime tammikuussa
      Ihanaa!!!!

      • jerzzzi

        mul o lento 8.12.. ei ole mitään majotusta vielä:) sen näkee sit mistä ittensä löytää..
        mihispäin maata itse olet ajatellut?


    • Uookhhnlhc

      Olen lähdössä uuden vuoden ja loppiaisen viettoon. En ole käynyt aiemmin , joten kertokaahan kokemuksianne.

      • jerzziii

        no kerrohan mihin päin olet menossa ja mihin hotelliin ni kerron vinkkejä


      • Viva la vida
        jerzziii kirjoitti:

        no kerrohan mihin päin olet menossa ja mihin hotelliin ni kerron vinkkejä

        Joo matkat joulun alla aika tyyritä mutta kerran pitää siihenkin aikaan käydä. Minulla lähtö 10 joulukuuta ja paluu 30. päivä. Olen käynyt aikaisemmin puolenkymmentä kertaa mutta joulun aikoihin en aikaisemmin. Menen Santo Domingoon, jossa jonkin verran paikallisia tuttuja. Majoitus hotellissa maksaa tuolta ajalta noin 500-600 alkaen. Joulukuusta maaliskuuhun sademäärät aika pieniä vaikka sade ei ole koskaan ollut mikään ongelma ... kesäkuussa tosin vettä tuli välillä muutama päivä putkeen ja ihan reippaasti. Jos tuonne Helsingistä lentää alkaen hinnoilla niin 24-tuntia siinä useimmiten kuluu aikaa suuntaansa. Viimeksi kävin lokakuussa 2013 Santo Domingossa ja olin koko kuukauden. Silloin lennot olivat 600e ja 700e hotelli. Rahaa muuhun paloi vajaa tonni eli reilu paritonnia meni kuukauden matkaan.


      • jerzzizizi
        Viva la vida kirjoitti:

        Joo matkat joulun alla aika tyyritä mutta kerran pitää siihenkin aikaan käydä. Minulla lähtö 10 joulukuuta ja paluu 30. päivä. Olen käynyt aikaisemmin puolenkymmentä kertaa mutta joulun aikoihin en aikaisemmin. Menen Santo Domingoon, jossa jonkin verran paikallisia tuttuja. Majoitus hotellissa maksaa tuolta ajalta noin 500-600 alkaen. Joulukuusta maaliskuuhun sademäärät aika pieniä vaikka sade ei ole koskaan ollut mikään ongelma ... kesäkuussa tosin vettä tuli välillä muutama päivä putkeen ja ihan reippaasti. Jos tuonne Helsingistä lentää alkaen hinnoilla niin 24-tuntia siinä useimmiten kuluu aikaa suuntaansa. Viimeksi kävin lokakuussa 2013 Santo Domingossa ja olin koko kuukauden. Silloin lennot olivat 600e ja 700e hotelli. Rahaa muuhun paloi vajaa tonni eli reilu paritonnia meni kuukauden matkaan.

        viva la vida.. itsekin lennän santo domingoon tosin kahtapäivää ennempää... eiköhä poiketa kaljalla paikanpäällä?


      • Viva la Vida
        jerzzizizi kirjoitti:

        viva la vida.. itsekin lennän santo domingoon tosin kahtapäivää ennempää... eiköhä poiketa kaljalla paikanpäällä?

        Onko sinulle paikka tuttu ennestään ? ... el Conden tienoilla tulen varmaan liikkumaan :)


      • jerzzii
        Viva la Vida kirjoitti:

        Onko sinulle paikka tuttu ennestään ? ... el Conden tienoilla tulen varmaan liikkumaan :)

        huhtikuussa viiimeks lensin las americassin kentälle... oltiin yks yö boca chicassa ja siittä loppu reissu puerto platassa (4 viikkoa).. en tunne santo domingoa oikeestaan yhtään.. muutako george washington streetin:) mutta ois kiva oppia tuntemaan paikka paremmin


      • Viva la Vida
        jerzzii kirjoitti:

        huhtikuussa viiimeks lensin las americassin kentälle... oltiin yks yö boca chicassa ja siittä loppu reissu puerto platassa (4 viikkoa).. en tunne santo domingoa oikeestaan yhtään.. muutako george washington streetin:) mutta ois kiva oppia tuntemaan paikka paremmin

        Santo Domingossa saa helposti ns."virallisia oppaita" kiinni lahkeeseen mutta niistä kannattaa pysyä kaukana. Minulla on muutama tuttu paikallinen. Paikkatietämys on kuitenkin heillä aika rajoittunutta mutta kielitaitoa ja kulttuurin tuntemusta olen käyttänyt hyväksi. Santo Domingossa on esim. museoita ja nähtävää/koettavaa paljon. Rento meininki kuitenkin kiehtoo eniten :) Mitäs meinasit tehdä tuon 6-viikon aikana ... aiotko reissata ympäri maata ?


      • jerzzi
        Viva la Vida kirjoitti:

        Santo Domingossa saa helposti ns."virallisia oppaita" kiinni lahkeeseen mutta niistä kannattaa pysyä kaukana. Minulla on muutama tuttu paikallinen. Paikkatietämys on kuitenkin heillä aika rajoittunutta mutta kielitaitoa ja kulttuurin tuntemusta olen käyttänyt hyväksi. Santo Domingossa on esim. museoita ja nähtävää/koettavaa paljon. Rento meininki kuitenkin kiehtoo eniten :) Mitäs meinasit tehdä tuon 6-viikon aikana ... aiotko reissata ympäri maata ?

        juu en mä santo domingoon jää... liian suuri paikka mulle:) sinne mennää mihi paikallinen rommi vie .. ei ole suunnitelmia muutako nauttia auringosta kalastella snorklata


      • Viva la Vida
        jerzzi kirjoitti:

        juu en mä santo domingoon jää... liian suuri paikka mulle:) sinne mennää mihi paikallinen rommi vie .. ei ole suunnitelmia muutako nauttia auringosta kalastella snorklata

        Taidan itsekin mennä silloin 8.12. Lento olis 928e kun just katsoin. Lontoon ja Miamin kautta ja ihan ok vaihdoilla. Lähtö aamulla kello 8 ja perillä Americanosilla noin kello 23. Täytyy vielä katsoa tota majoitusta jos sen sais halvalla ... monesti olen ollut Riparbella hotellissa, joka on perus tason hotelli. Ei mitään luksusta mutta ok. Yö tais olla jotain 25e. Varaus on tällä hetkellä ihan toiseen hotelliin mutta päivän varotusajalla voi perua.


      • jerzziii
        Viva la Vida kirjoitti:

        Taidan itsekin mennä silloin 8.12. Lento olis 928e kun just katsoin. Lontoon ja Miamin kautta ja ihan ok vaihdoilla. Lähtö aamulla kello 8 ja perillä Americanosilla noin kello 23. Täytyy vielä katsoa tota majoitusta jos sen sais halvalla ... monesti olen ollut Riparbella hotellissa, joka on perus tason hotelli. Ei mitään luksusta mutta ok. Yö tais olla jotain 25e. Varaus on tällä hetkellä ihan toiseen hotelliin mutta päivän varotusajalla voi perua.

        nonni.. mulla lähtee 7.45 maanantai aamuna 8.12... toi ranskan kautta o nopee reitti., oisko ollu 14 tuntii oi oi ei millää jaksais odottaa että pääsee makoilee palmurannoille :(


      • Viva la Vida
        jerzziii kirjoitti:

        nonni.. mulla lähtee 7.45 maanantai aamuna 8.12... toi ranskan kautta o nopee reitti., oisko ollu 14 tuntii oi oi ei millää jaksais odottaa että pääsee makoilee palmurannoille :(

        Taidetaan olla samaan aikaan kentällä :) Sama täällä ... ei jaksais ventata. Sain lopulta lennon super saverilta hintaan 893e ja varasin ekan viikon hotellista hintaan 190e. Loput katon sitten paikan päällä. Kolme viikkoo kestää matka.


      • jerzzii
        Viva la Vida kirjoitti:

        Taidetaan olla samaan aikaan kentällä :) Sama täällä ... ei jaksais ventata. Sain lopulta lennon super saverilta hintaan 893e ja varasin ekan viikon hotellista hintaan 190e. Loput katon sitten paikan päällä. Kolme viikkoo kestää matka.

        jepulis :D.. ei ei kandee koko reissuu samas kyläs olla :) kantsii lähtee vähä liikenteeseen :).. laitappa lisää reissusuunnitelmias vaikka mun sähäköpostiin .. [email protected]


      • Viva la Vida
        jerzzii kirjoitti:

        jepulis :D.. ei ei kandee koko reissuu samas kyläs olla :) kantsii lähtee vähä liikenteeseen :).. laitappa lisää reissusuunnitelmias vaikka mun sähäköpostiin .. [email protected]

        Täällä dommareissa oltu kohta pari viikkoa. Hienot kelit ... Ei ihan niin lämmintä kuin lokakuussa. Menis täällä kuukausi pari ihan helposti :)


      • Viva la Vida
        Viva la Vida kirjoitti:

        Täällä dommareissa oltu kohta pari viikkoa. Hienot kelit ... Ei ihan niin lämmintä kuin lokakuussa. Menis täällä kuukausi pari ihan helposti :)

        Tultu takaisin talviseen Suomeen. Toukokuussa takaisin dommareihin ... se on varmaa !


      • Hannele 54
        Viva la Vida kirjoitti:

        Tultu takaisin talviseen Suomeen. Toukokuussa takaisin dommareihin ... se on varmaa !

        Kerrotko netin käytöstä dominikaanisessa? Parin viikon päästä lähtö ja olen miettinyt tabletin mukaan ottamisesta. Kiitos vastuksesta.


      • Santo Domingo
        Hannele 54 kirjoitti:

        Kerrotko netin käytöstä dominikaanisessa? Parin viikon päästä lähtö ja olen miettinyt tabletin mukaan ottamisesta. Kiitos vastuksesta.

        Voit ostaa ladattavan kännykkäkortin netillä. Niitä on erilaisia paketteja paljonko tiedonsiirtoa haluat ja mille ajalle. Ovat edullisia. Linja ei super nopee mut sellanen et Skypekin jopa toimii. Jos oikein muistan niin 1 gigan kortti (puheaika sitten päälle jos tarvii) oli jotain 12 euroa 1 kk ajalle.


    • apollon kyydillä

      tammikuussa vasta perässä...

    • Perdone.

      Tietsikkaa ei kannata ottaa riesakseen. Siellä on senverran halpoja kuppiloita ja toimivat, ainakin niin oli niillä paikoilla missä itse olen ollut; Santo Domingo, Sosua, Samana, Cabarete, Punta Cana,,,,,,

    • jerzziii

      viva la vida.. itse aattelin palata saarelle jo maaliskuussa.. ei tätä talvea jaksa kukaan

      • Viva la vida

        Waude ... itsekin lähtisin mahdollisimman nopeasti takaisin mutta lomat ja rahakin hiukka tiukalla. Toukokuussa sitten 4 viikkoo :) Mites meni reissu joulukuussa ?


      • jerzziii
        Viva la vida kirjoitti:

        Waude ... itsekin lähtisin mahdollisimman nopeasti takaisin mutta lomat ja rahakin hiukka tiukalla. Toukokuussa sitten 4 viikkoo :) Mites meni reissu joulukuussa ?

        3 päivää makoilin boca chicassa.. loppureissu puerto platassa.. kaljakädessä tais mennä koko reissu:D uutta reissuu nyt kovasti odotelles


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe