Hobby Hallissa on myytävänä osamaksulla vaunuja..ajattelin kysyä että onko kukaan tilannut sieltä vaunua tai rattaita?!Mitä mieltä niistä oli?Vastasiko odotuksia?Minkälaiset ne oli käytössä?!Eli haluan tietää mahdollisimman paljon jos joku viitsii niistä jotain kertoa!!
Onko kukaan tilannut Hobby Hallista..
13
3373
Vastaukset
- kkk
Kaveri tilasi pari vuotta sitten sieltä lastenrattaat ja saikin, mutta rikkinäiset sellaiset. No, sai vaihdettua ja tilalle tuli toiset rattaat, jälleen rikkinäiset.
En tiedä oliko tuo poikkeus, vai käykö niin useinkin, mutta oudolta se tuntui. - sanisa
Vaunuista en osaa sanoa, mutta yleensä hobby hallin tuotteet ovat laadukkaita, mutta myös korkea hintaisia.
- tarja
jostain tarjouksesta ja täytyy sanoa että en ollut täysin tyytyväinen,nepparit irtosivat heti kopan suojuksesta.Mutta en viitsinyt palauttaa kun olin jo niin viimesilläni raskaana enkä olisi jaksanut lähteä uusia etsimään.
- Monen äitiliini.
Olen paljon ostanut kaikkea, koska sieltä saa niin helposti ja hintataso on kohdallaan.
Samoja vaunuja, puhelimia, kodinkoneita ym. siellä on kuin ostaisi kaupassakin, ei se mikään "kakkoslaatuisten" myyntipaikka ole.
Aina saa palauttaa ja maksaa ei tarvi, jos ei ole tyytyväinen! - Tuulia
Monen äitiliini. kirjoitti:
Olen paljon ostanut kaikkea, koska sieltä saa niin helposti ja hintataso on kohdallaan.
Samoja vaunuja, puhelimia, kodinkoneita ym. siellä on kuin ostaisi kaupassakin, ei se mikään "kakkoslaatuisten" myyntipaikka ole.
Aina saa palauttaa ja maksaa ei tarvi, jos ei ole tyytyväinen!Mieheni on siellä töissä ja monet merkit tekevät erikseen mallit Hobby Hallille (esim. ABC ja Brio). Hinnat ovat liikkeitä halvemmat ja laatu hieman erilainen. ABC:n vaunuja tulee koko ajan palautuksina, koska laatu ei ole oikein hyvä. Brioa piti yhdessä vaiheessa korjailla koko ajan pienten vikojen takia.
Ollaan me itsekin ostettu paljon esim. kodinkoneita ja mattoja sieltä, mutta vaunuja en kyllä ostaisi. ; ) - Siis?
Tuulia kirjoitti:
Mieheni on siellä töissä ja monet merkit tekevät erikseen mallit Hobby Hallille (esim. ABC ja Brio). Hinnat ovat liikkeitä halvemmat ja laatu hieman erilainen. ABC:n vaunuja tulee koko ajan palautuksina, koska laatu ei ole oikein hyvä. Brioa piti yhdessä vaiheessa korjailla koko ajan pienten vikojen takia.
Ollaan me itsekin ostettu paljon esim. kodinkoneita ja mattoja sieltä, mutta vaunuja en kyllä ostaisi. ; )Onko siis totta, että siellä myydään vähän niinkuin kakkoslaadun tuotteita, jotka eivät ole läpimenneet muualle?
Jos näin on, se on sitten asiakkaiden jymäyttämistä pahan kerran!
Itse kuulen eka kertaa.... - Tuulia
Siis? kirjoitti:
Onko siis totta, että siellä myydään vähän niinkuin kakkoslaadun tuotteita, jotka eivät ole läpimenneet muualle?
Jos näin on, se on sitten asiakkaiden jymäyttämistä pahan kerran!
Itse kuulen eka kertaa....Hei, en tiedä ovatko vaunut kakkoslaatua, mutta ainakin Brion joku myyjä on monesti Kaksplussan palstalla kertonutkin, että HobbyHallin Briot ovat erilaisista kankaista tehdyt kuin liikkeissä myytävät. Kai muitakin eroja täytyy olla, jos hintaeroa on satoja euroja liikkeisiin verrattuna. Ja siis samat mallit eivät ole myynnissä missään muualla kuin Hobbarissa. En tiedä muuta, enkä ole asiantuntija, mutta kovasti niitä palautetaan ja korjaillaan ja vaihdetaan.
- sariitta
Tuulia kirjoitti:
Hei, en tiedä ovatko vaunut kakkoslaatua, mutta ainakin Brion joku myyjä on monesti Kaksplussan palstalla kertonutkin, että HobbyHallin Briot ovat erilaisista kankaista tehdyt kuin liikkeissä myytävät. Kai muitakin eroja täytyy olla, jos hintaeroa on satoja euroja liikkeisiin verrattuna. Ja siis samat mallit eivät ole myynnissä missään muualla kuin Hobbarissa. En tiedä muuta, enkä ole asiantuntija, mutta kovasti niitä palautetaan ja korjaillaan ja vaihdetaan.
heips!
Pieni korjaus edelliseen viestiisi täytyy laittaa sillä ostin hobbarista n.3-vuotta sitten vaunut ja täsmälleen samanlaisia ja samala kankaalla myy mm.lastentarvike sekä cm.
Kyseiset vaunut nyt jo toisella pojalla kierrossa eikä mitään vikaa ollut eli meillä ainakin toiminut hyvin.
itse vaunut tosin ostimme suoraan liikkeestä emme postimyynnistä, mutta samaa tavaraa... - HobbyHallin asiakas.....
Tuulia kirjoitti:
Hei, en tiedä ovatko vaunut kakkoslaatua, mutta ainakin Brion joku myyjä on monesti Kaksplussan palstalla kertonutkin, että HobbyHallin Briot ovat erilaisista kankaista tehdyt kuin liikkeissä myytävät. Kai muitakin eroja täytyy olla, jos hintaeroa on satoja euroja liikkeisiin verrattuna. Ja siis samat mallit eivät ole myynnissä missään muualla kuin Hobbarissa. En tiedä muuta, enkä ole asiantuntija, mutta kovasti niitä palautetaan ja korjaillaan ja vaihdetaan.
Maalla, kun asun olen paljon tilannut tuotteita ja todella ihmetellyt, kun siellä usean tuotteen kohdalla sanotaan, tuotetta saa ainoastaan HH:sta, jopa IITTALLAN laseista ja AALTO-maljakkoa jotain väriä.
Täytyy pistää tarkempaan syyniin aina, kun tuotteen ostaa.
- ...
Minä olen ostanut perus kuomurattaat sieltä ja ne olivat aivan kunnolliset. Ja itseasiassa vieläkin käytössä..(ollut kolmella lapsella käytössä)
Olen kyllä Hobby hallin tuotteisiin ollut joskus tyytymätönkin, mutta ainahan ne saa vaihtaa..- harri
olen kans ollut tyytymätön hobyhall tuotteisiin koska jotku rattaat jos tilaa sieltä ja tulee postissaa. hain rattaat ne oli vähän mennyt rikki.... kai sit täytyy tyytyä ostamaan rattaat jostain muualta kuin hobyhaalista tv harri virtanen
- Kesä
merkkiset "matkarattaat" Air Shopperit. Niissä oli ilmakumirenkaat. Ekaa päivää olivat käytössä ja kävelin niiden kanssa 200 metriä. Yksi renkaista oli tyhjä. Soitin ja lupasivat tilalle uuden. Sillä kertaa pääsin n. 2km ja taas sama juttu. Pistin kärryt takasin.
Oon tilannu myös lasten nukenvaunut sieltä. Niistä puuttui yksi osa kokonaan eikä renkaita saanut kiinni. Laittoivat perässä (viikko meni),
nyt kärryistä on tuo samainen osa rikki ja uutta ei saa tilalle. Eli 50€ kärryt joita ei voi käyttää. - Mierolainen
Olen tilannut HH:sta kahdetkin rattaat: Carenan matkikset, nyt jo neljättä vuotta kokopäiväkäytössä ja ABC:n rattaat. Matkiksista ei ole mitään pahaa sanottavaa, olen mennyt niillä pitkin metsiä ja mantuja ilman ongelmia. ABC:stä irtosi neppari ja nyt parin vuoden käytön jälkeen jostain on irronnut ompeleita, mutta toisaalta sain niistä siksi hinnanalennusta jo ennestään edullisesta hinnasta. Minun mielestäni noita ABC:n vaunuja markkinoidaan kaupoissakin edullisempana vaihtoehtona, joten jostainhan niissä on silloin tingitty. Eli jos olisi ollut varaa, olisin pistänyt muutaman sata euroa enemmän tiskiin ja ostanut Teutoniat tms.
Rattaat kuitenkin kulkevat, joten nepparin ja ompeleet saan helposti itsekin korjattua. Laatu maksaa, näes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191642En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731543
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252