onko lock on ostamisen arvoinen peli tämmöselle 13 vuotiaalle pojalle joka haluu isona lentäjäki ja on kova poika lentosimujen perään (esim) il-2 sturmovik forgetten batlesin ja fs2004.
lock on
7
352
Vastaukset
Itse olen vain demoa pelannut. En oikein päässy jyvälle kun en ole noita tommosia simuja pelannut joissa pitää ampua toisia koneita. Kun tuppaa aina ampumaan minut alas, mutta harjoitus tekee mestarin.
Ja kun hän on jo pelannu il-2:sta niin luulis tonkin onnistuvan.
Ite taidan pysyä turvallisesti fs2004:ssa :)- böö
muuten minkälainen joystickki herra lampaalla on
böö kirjoitti:
muuten minkälainen joystickki herra lampaalla on
Microsoft Sidewinder Force Feedback 2
Erittäin kestävä. Kaadoin vahigossa simaa sen paalle ja vielä toimii vaikka onkin vähän tahmea.- Böö
lammas-jr kirjoitti:
Microsoft Sidewinder Force Feedback 2
Erittäin kestävä. Kaadoin vahigossa simaa sen paalle ja vielä toimii vaikka onkin vähän tahmea.mä ostin ton logitech extreme 3d pro
Böö kirjoitti:
mä ostin ton logitech extreme 3d pro
Varmaan parempi ku toi mikä mulla on. Joillaki simuilijoilla oon nähny tommosen härvelin kun on kuvia lähetelly.
- Alsshon
lammas-jr kirjoitti:
Varmaan parempi ku toi mikä mulla on. Joillaki simuilijoilla oon nähny tommosen härvelin kun on kuvia lähetelly.
Lock on saatiin vasta versiolle 1.02 joka ei pyöri sekään kunnolla kuin kovimmilla näyttiksillä. Itselläni on HIS Exaclibur 9600XT ja pätkii (välillä sietämättömästi). Odota siis jonkun aikaa ja tarkkaile päivitysten etenemistä. Pelin kotisivu on tässä: http://www.lo-mac.com/ . Sieltä voit seurata pelin kehitystä. Peli kannattaa ostaa ehkä sitten kun sen voi päivittää versioon 1.1
- mieluummin
jostain falcon 4.0 ja Freefalcon3 päivitys. Parempi kuin Lock-on(ihan hyvä sekin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048829Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723218- 171704
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79965- 55963
- 65910