Miten kertoa tyttöystävästä vanhemmille?

Miten kertoa vanhemmille tyttöystävä? En ole puhunut hänestä viälä mitään. Ottaen senkin huomiion, että yleensä en puhu seurustelusta vanhemmilleni. Jos he eivät itse aloita keskustelua asiasta. Vanhemmilleni en uskalla puhua muutenkaan siitä mitä harrastan netissä. Kai he tiätävät, että katson lastensarjoja ja poneja, mutta on se silti vain välillä vaikeata.

Nyt on tilanne, että minun pitäisi puhua heille. Mutta tuskin suoraan viäläkään mainitsen kyseistä henkilöä tyttöystäväkseni. He eivät ole nähneet tyttöystävääni viälä. Ja emme edes tapaile kauhean usein. (333KM!!!) Oikeastaan oon van kerran nähnyt tyttöystäväni oikeassa elämässä. Nyt on tilanne, että pitäis puhua tästä. Pitäis puhua vähän välimatkasta ja tyttöystävän tapaamisesta. Mutta vittu kun vanhemmat alkaa aina valittaan jostain niin ei tee mieli puhua, mutta nyt ois vaan vitun pakko. Miten te selittäisitte tämän vanhemmillenne?

2

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whippe

Jos et oo vielä valmis sanomaan sitä tyttöystäväkses, niin yritä selittää miten se on tärkee ystävä se on ja sillee... kuvaile sitä ja sen hyvii puolii. Jos ne arvaa nii sit yrität saada ne samalle kannalle, vähintäänkin tapaamaan se ystäväs (tyttös..??) Mut jos ne alkaa valittaa niin älä lannistu siitä vaan laita ne kuuntelemaan.

• luuseri

ootko sä se 13v/14v joka on kihloissa tyttöystävänsä kanssa jonka on tavannut vain kerran oikeesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe