Miten kertoa tyttöystävästä vanhemmille?

Miten kertoa vanhemmille tyttöystävä? En ole puhunut hänestä viälä mitään. Ottaen senkin huomiion, että yleensä en puhu seurustelusta vanhemmilleni. Jos he eivät itse aloita keskustelua asiasta. Vanhemmilleni en uskalla puhua muutenkaan siitä mitä harrastan netissä. Kai he tiätävät, että katson lastensarjoja ja poneja, mutta on se silti vain välillä vaikeata.

Nyt on tilanne, että minun pitäisi puhua heille. Mutta tuskin suoraan viäläkään mainitsen kyseistä henkilöä tyttöystäväkseni. He eivät ole nähneet tyttöystävääni viälä. Ja emme edes tapaile kauhean usein. (333KM!!!) Oikeastaan oon van kerran nähnyt tyttöystäväni oikeassa elämässä. Nyt on tilanne, että pitäis puhua tästä. Pitäis puhua vähän välimatkasta ja tyttöystävän tapaamisesta. Mutta vittu kun vanhemmat alkaa aina valittaan jostain niin ei tee mieli puhua, mutta nyt ois vaan vitun pakko. Miten te selittäisitte tämän vanhemmillenne?

2

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whippe

Jos et oo vielä valmis sanomaan sitä tyttöystäväkses, niin yritä selittää miten se on tärkee ystävä se on ja sillee... kuvaile sitä ja sen hyvii puolii. Jos ne arvaa nii sit yrität saada ne samalle kannalle, vähintäänkin tapaamaan se ystäväs (tyttös..??) Mut jos ne alkaa valittaa niin älä lannistu siitä vaan laita ne kuuntelemaan.

• luuseri

ootko sä se 13v/14v joka on kihloissa tyttöystävänsä kanssa jonka on tavannut vain kerran oikeesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27