Miten kertoa vanhemmille tyttöystävä? En ole puhunut hänestä viälä mitään. Ottaen senkin huomiion, että yleensä en puhu seurustelusta vanhemmilleni. Jos he eivät itse aloita keskustelua asiasta. Vanhemmilleni en uskalla puhua muutenkaan siitä mitä harrastan netissä. Kai he tiätävät, että katson lastensarjoja ja poneja, mutta on se silti vain välillä vaikeata.
Nyt on tilanne, että minun pitäisi puhua heille. Mutta tuskin suoraan viäläkään mainitsen kyseistä henkilöä tyttöystäväkseni. He eivät ole nähneet tyttöystävääni viälä. Ja emme edes tapaile kauhean usein. (333KM!!!) Oikeastaan oon van kerran nähnyt tyttöystäväni oikeassa elämässä. Nyt on tilanne, että pitäis puhua tästä. Pitäis puhua vähän välimatkasta ja tyttöystävän tapaamisesta. Mutta vittu kun vanhemmat alkaa aina valittaan jostain niin ei tee mieli puhua, mutta nyt ois vaan vitun pakko. Miten te selittäisitte tämän vanhemmillenne?
Miten kertoa tyttöystävästä vanhemmille?
2
398
Vastaukset
- Whippe
Jos et oo vielä valmis sanomaan sitä tyttöystäväkses, niin yritä selittää miten se on tärkee ystävä se on ja sillee... kuvaile sitä ja sen hyvii puolii. Jos ne arvaa nii sit yrität saada ne samalle kannalle, vähintäänkin tapaamaan se ystäväs (tyttös..??) Mut jos ne alkaa valittaa niin älä lannistu siitä vaan laita ne kuuntelemaan.
- luuseri
ootko sä se 13v/14v joka on kihloissa tyttöystävänsä kanssa jonka on tavannut vain kerran oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648