Pönttöpieru, ongelmistani pahin...

Embo

Minulla on ongelma. Se on nimittäin aika nolo ja äänekäs ongelma. Voi olla, etten ole ongelmani kanssa yksin, mutta kerronpahan sen. Vatsaani kerääntyy ylimääräistä ilmaa koko ajan, riippumatta ruokavaliosta. Vaikka olisi syömättä, niin ilmaa kertyy. Ja tämä aiheuttaa sitten semmoisen ongelman kun menen pöntölle, niin ensimmäiseksi tulee aina jumalaton ilmapurkaus eli pieru. Ja eikä mikään hiljainen tuhnaus vaan äänekäs pöräys! Useimpien yleisten vessojen ovet ovat ohuet ja alhaalta auki, joten kaikki samoissa wc-tiloissa sillä hetkellä olevat muut henkilöt varmasti kuulevat sen pörinän. Tullessani sitten vessasta ulos saan semmoisia nolostuttavia katseita. Tätä ongelmaa on jatkunut kymmeniä vuosia ja se vaan pahenee. Kotona se ei haittaa, sillä jo kunnollisen tuuletuksen takia vessan ovi on minulla aina auki ja kotiväki ja sukulaiset tietävät ongelmani ja he hyväksyvät sen. Joskus olen yleisissä vessoissa samaan aikaa laulanut, tömistellyt jalkojani tai muuten metelöinyt, jottei tuo kiusallinen pöräys kuuluisi niin helposti, mutta nyt siitä on tullut niin iso riesa, etten kertakaikkiaan jaksa enää teeskennellä muilla keinoin. Kertokaapa viisaat jokin vihje tähän ongelmaan....

7

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajupommi

      Sanot ettei ruoka ole syyllinen, mutta kylläpä se aiinä itessään taitaa olla.
      1 jätä laktoosi pois
      2 jätä kluteeni pois
      3 älä syö kananmuni ja hernekeittoa
      4 älä syö niin paljon leipää
      5 juo vettä
      6 syö lihaa
      7 älä syö vaaleaa leipää
      8 älä syö kaalia

      Mene ihminen lääkäriin ja kerro lääkärille vaivasi niin ehkäpä löytyy ratkaisu, mutta tiesitkö, että hienot naisetkin minkkiturkeissaan päästelevät välillä sellaisia paukkuja että.... kaikki me tehdään sitä.

    • prööh

      Ihana kun joku uskalsi ottaa asian puheeksi.Minäkin olen luullut
      olevani ongelman kanssa yksin.Kiva saada vertaistukea.
      Viimeksi Lapissa olin isossa ravintolaveskissä joka oli täynnä
      väkeä.Iloinen puheensorina loppui kuin seinään kun minulla
      tuli todella raskas puhallus.Kun avasin kopin oven ja astuin sitten
      estraadille julkisuuteen olisi voinut kuulla neulan tipahduksen ja kaikki
      tuijottivat minua.Osa oli vakavana,joku hymyili osaaottavasti.
      Kyllä tämän ongelman kanssa on usein raskasta elää.
      Vertaistuki olisi tervetullutta.

    • Salapoliisi

      EMBO yms. nimimerkkien takana .
      Aika helposti tunnistaa kirjoitustyylistäsi kuka olet.T:"Frendy"

      • Embo

        Terve Frendy. Tunnistit siis...hehheh. Mikäli oikeasti olet frendy, niin kerroppa, kenen kovanaamoja näyttelevän näyttelijän näköinen olen?


      • Frendy II
        Embo kirjoitti:

        Terve Frendy. Tunnistit siis...hehheh. Mikäli oikeasti olet frendy, niin kerroppa, kenen kovanaamoja näyttelevän näyttelijän näköinen olen?

        Kari Ketosen!


    • Kirkelä

      Embolle = Liikunta auttaa .Eikun reipas kävely/ hiihto lenkki ,ennen yleisö tilaisuutta niin ei pauku.Metsässä täräyttää sellaisen tällin että lumi tippuu lähipuista ,! !PI

      • salapoliisi

        Se mikä on minun tietsikassa työpöydällä;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe