VIEKÄÄ pete34 HOITOON
7
176
Vastaukset
Miksi? Ei ole kivasti sanottu
- kana ellun
Älä vastaa jokaiselle kiusaajalles täällä peräkkäin, tai ainakaan sille joka on kimpussasi jatkuvasti! Pääset paljon helpommalla. Aina kun vastaat kiusaajallesi, ne saavat vaan lisää virtaa sun härnäämiseen, ja se sitten jatkuu ja jatkuu kunnes jompikumpi lopettaa. Näin se täällä vähän menee.
Tai vaihda nimimerkkiä kun kommentoit anonyyminä,näin sua ei tunnisteta.- kana ellun
pete34 kirjoitti:
Kiitos palautteesta poika, noudatan neuvoasi ja näin tehdään.
Niin siis sinähän toki sen itse päätät kenelle haluat kommentoida, annoin vaan tommosen käytännön vinkin jos haluat olla edes vähän rauhassa. Mutta ole hyvä vaan, kiva jos vinkit tuli tarpeeseen. Hyvää jatkoa sinulle!
- kana ellun
kana ellun kirjoitti:
Niin siis sinähän toki sen itse päätät kenelle haluat kommentoida, annoin vaan tommosen käytännön vinkin jos haluat olla edes vähän rauhassa. Mutta ole hyvä vaan, kiva jos vinkit tuli tarpeeseen. Hyvää jatkoa sinulle!
Miksi hiljenit kalukkio?
- madmaslp!
sad
- SabinaSärkkä
talepetitip!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093