Kaverini väittää, että hänellä on vuosien varrella useasti kadonnut tallessa ollut saapunut sähköpostiviesti gmailista.
Olen väittänyt kivenkovaa, että viestit eivät katoa itsestään tai jonkun ulkopuolisen tahon voimin.
Mitään ihmeellistä salaista yms. noissa viesteissä ei ole ollut. Hakukaan ei niitä tosin löydä.
Kumpi meistä on oikeassa?
Voiko gmailista kadota saapunut viesti?
9
800
Vastaukset
Ei ne katoa itsestään ellei sitten Googlen suunnassa ole ongelmia.
- Keemaili
Välitän tämän kaverille, joka noin kerran vuodessa on kadottanut gmail-viestin postilaatikosta.
Kannattaa myös tarkistaa roskakori ja roskapostikansio. Tästä ei ole raportoitu uutisissa eli kyseessä ei ainakaan ole laaja ongelma.
- tosi on
geemeil ei ole luotettava.
- 6+8
Gmailista katoaa vaikka mitä ja suurempi ongelma on jatkuva spammi jota tuleeniin paljon, että tärkeitä ja oikeita meilejä on vaikea löytää kaiken roskan seasta. Lopetan tuollaisen packan heti kun keksin jonkun kunnollisen ja toimivan muun ilmais systeemin.
Oma vika jos spämmiviestejä tulee paljon. Ei kannata syyttää sähköpostia.
- ljhjkjhhgy
Ja miten sen estät?
- miten_mahdollista
Saan muutaman kerran vuodessa sähköpostiini viestin omasta kyseisestä sähköpostiosoitteesta, mutta en ole sitä kuitenkaan itse lähettänyt. Viestit ovat mainosspämmejä. Lähetettyjen viestien kansiostakaan kyseistä viestiä ei löydy. Omalta tililtä lähetettyjä viestejä ei voi estää. Olen vaihtanut salasanan useita kertoja, mutta se ei ole auttanut asiaa. Onko joku päässyt hakkeroimaan sähköpostitilini ja pääsee siihen käsiksi salasanan ohi?
- hipit_loivat_spostin
.
Takkutukka hipit ei suojanneet lähettäjäkenttää mitenkään se on helppo väärentää
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268