Kaverini väittää, että hänellä on vuosien varrella useasti kadonnut tallessa ollut saapunut sähköpostiviesti gmailista.
Olen väittänyt kivenkovaa, että viestit eivät katoa itsestään tai jonkun ulkopuolisen tahon voimin.
Mitään ihmeellistä salaista yms. noissa viesteissä ei ole ollut. Hakukaan ei niitä tosin löydä.
Kumpi meistä on oikeassa?
Voiko gmailista kadota saapunut viesti?
9
1685
Vastaukset
Ei ne katoa itsestään ellei sitten Googlen suunnassa ole ongelmia.
- Keemaili
Välitän tämän kaverille, joka noin kerran vuodessa on kadottanut gmail-viestin postilaatikosta.
Kannattaa myös tarkistaa roskakori ja roskapostikansio. Tästä ei ole raportoitu uutisissa eli kyseessä ei ainakaan ole laaja ongelma.
- tosi on
geemeil ei ole luotettava.
- 6+8
Gmailista katoaa vaikka mitä ja suurempi ongelma on jatkuva spammi jota tuleeniin paljon, että tärkeitä ja oikeita meilejä on vaikea löytää kaiken roskan seasta. Lopetan tuollaisen packan heti kun keksin jonkun kunnollisen ja toimivan muun ilmais systeemin.
Oma vika jos spämmiviestejä tulee paljon. Ei kannata syyttää sähköpostia.
- ljhjkjhhgy
Ja miten sen estät?
- miten_mahdollista
Saan muutaman kerran vuodessa sähköpostiini viestin omasta kyseisestä sähköpostiosoitteesta, mutta en ole sitä kuitenkaan itse lähettänyt. Viestit ovat mainosspämmejä. Lähetettyjen viestien kansiostakaan kyseistä viestiä ei löydy. Omalta tililtä lähetettyjä viestejä ei voi estää. Olen vaihtanut salasanan useita kertoja, mutta se ei ole auttanut asiaa. Onko joku päässyt hakkeroimaan sähköpostitilini ja pääsee siihen käsiksi salasanan ohi?
- hipit_loivat_spostin
.
Takkutukka hipit ei suojanneet lähettäjäkenttää mitenkään se on helppo väärentää
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086