Voiko gmailista kadota saapunut viesti?

Keemaili

Kaverini väittää, että hänellä on vuosien varrella useasti kadonnut tallessa ollut saapunut sähköpostiviesti gmailista.

Olen väittänyt kivenkovaa, että viestit eivät katoa itsestään tai jonkun ulkopuolisen tahon voimin.

Mitään ihmeellistä salaista yms. noissa viesteissä ei ole ollut. Hakukaan ei niitä tosin löydä.

Kumpi meistä on oikeassa?

9

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ne katoa itsestään ellei sitten Googlen suunnassa ole ongelmia.

• Keemaili

Välitän tämän kaverille, joka noin kerran vuodessa on kadottanut gmail-viestin postilaatikosta.

• Kannattaa myös tarkistaa roskakori ja roskapostikansio. Tästä ei ole raportoitu uutisissa eli kyseessä ei ainakaan ole laaja ongelma.

• tosi on

geemeil ei ole luotettava.

• 6+8

Gmailista katoaa vaikka mitä ja suurempi ongelma on jatkuva spammi jota tuleeniin paljon, että tärkeitä ja oikeita meilejä on vaikea löytää kaiken roskan seasta. Lopetan tuollaisen packan heti kun keksin jonkun kunnollisen ja toimivan muun ilmais systeemin.

• Oma vika jos spämmiviestejä tulee paljon. Ei kannata syyttää sähköpostia.

• ljhjkjhhgy

Ja miten sen estät?

• miten_mahdollista

Saan muutaman kerran vuodessa sähköpostiini viestin omasta kyseisestä sähköpostiosoitteesta, mutta en ole sitä kuitenkaan itse lähettänyt. Viestit ovat mainosspämmejä. Lähetettyjen viestien kansiostakaan kyseistä viestiä ei löydy. Omalta tililtä lähetettyjä viestejä ei voi estää. Olen vaihtanut salasanan useita kertoja, mutta se ei ole auttanut asiaa. Onko joku päässyt hakkeroimaan sähköpostitilini ja pääsee siihen käsiksi salasanan ohi?

• hipit_loivat_spostin

.

Takkutukka hipit ei suojanneet lähettäjäkenttää mitenkään se on helppo väärentää

.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe