Arka aihe:((

Raiskattu tyttö 12v

Tää aihe liittyy raiskaamiseen:( mä itken tälläkin hetkellä
en oo uskaltanu kertoo tästä aidille ja isälle.
Meillä oli koulussa liikkatunti ja sen päätteeksi mentiin pukuhuoneeseen.
Muut vaihtoi vaatteita ja mä kävin suihkussa. kun tulin suihkusta niin kaikki muut tytöt oli jo lähteneet. Menin vaatteiten luokse ja puin päälleni. paita oli vielä laittamatta päälle kun pukuhuoneen ovi avautui ja 4 luokkalaistani poikaa ryntäsi sisään. Aloin kiljumaan kun pojat ottivat käsistäni kiinni ja työnsivät minut pukkarin penkille selälleen. Potkin ja huusin. ne peittivät suuni ja ottivat rintaliivini pois päältä.
Ihailivat siinä sitten b-kupin rintoja. olin todella hätääntynyt. yksi pojista tuli päälleni ja otti peniksensä esiin ja pakotti mun imee sitä. en aluksi halunnut mutta poika väkisin työnsi sen suuhuni ja aloin yskimään. samalla tunsin kun joku alkoi vetämään housujani alas. mua alkoi itkettää todella. olin sitten siinä alushoususillani kun tunsin että joku työnsi käden alushousujeni alle ja alkoi työntämään sormia sisääni. pojat otti alushousut pois ja kaikki näki mun posliinipimpin. Mulla ei ollu yhtään karvoja vaikka oon 12v. pojat levitti mun jalat niin että pimppii sattu :'( Sit joku niistä työns peniksensä syvälle mun pimppiin ja alkoi panna mua kovaan tahtiin. Sit en tienny mitä tapahtui kun olin siitä panemisesta ihan tajuttomassa tilassa. Heräsin tajuttomuudesta ja pojat oli vieläkin siinä. sitten yks niistä sano et kuka haluu panee seuraavaks. Itkin niin kovaa kuin sydämestä laähti seuraava poika tuli päälleni. Ja taas alkoi paneminen. Vaivuin taas tajuttomuuteen. Heräsin ja pojat oli lähteneet ja jättäneet lapun jossa luki r.i.p neitsyt. purskahdin itkuun ja katsoin kelloa. se oli puoli 6. Koulu päättyi suoraan liikkatunnilta kello 2. Keräsin vaatteeni ja tutisin pelosta ja lähdin kotiin. Olen nyt ollut koulussä 1 päivän ja opettaja on kysynyt monta kertaa että mikä vaivaa kun olen ollut niin poissaoleva tunnilla. Välkällä pojat naureskelevat mulle ja oon näyttäny keskariikin niille. Pitäskö mun kertoo äidille mutta kun en uskalla :( Tämänlaistako se luokan suosituimpana tyttönä oleminen on :'((

15

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro poliisille, jotta luokkasi idiootit joutuvat vastuuseen. Jos et muuten pysty kirjoita se vaikka lapulle ja anna lappu äidillesi (joka laittaa asianeteenpäin) tai vie se poliisiasemalle. Tiedät luultavasti raiskaajien nimet, joten hyödynnä sitä ilmiannossa.

      Häpeän tunteet ovat raiskatuilla melko yleisiä, mutta asia on vietävä eteenpäin tai se jää kalvamaan sinua vielä pitkään.

    • lololollloollolo

      En usko että tämä tarina on totta

      • yllbkjvgv

        Aina on parempi auttaa vaikka ongelmaa ei ole kuin kieltää ongelma, joka ainoastaan saattaa olla todellinen.


    • 1+2

      Nämä lurjukset raiskaavat jatkossa muitakin. Niinpä heidät olisi paljastettava. Raiskatuksi joutuneiden tyttöjen pitäisi tehdä seuraavat toimenpiteet:

      1. Jos omistaa kamerapuhelimen, niin heti kuvia jalkovälistä todisteeksi.
      2. Sitten nopeasti ääkärin vastaanotolle mieluummin äidin kanssa. Lääkäriltä pitää saada todistus raiskauksesta.
      3. Ilmoitus poliisille. Heille annetaan ilmi raiskaajat, mikäli tuntee heidät.

      Nämä toimenpiteet vaativat rohkeutta ja voivat aiheuttaa koulun roistoporukan piirissä jyrkkiä reaktioita, mutta se pitää kestää. Jos ei uskalla tehdä mitään, niin kyllä elämässä kaikki potkivat päähän ja pilkkaavat.

    • dghyuttd

      Onko ne pojat yli 15-v?

      • israelin-tukija

        Eivät jos aloittaja oikeasti on 12 vuotias kuten nimimerkissä lukee ja pojat luokkalaisia kuten sanotaan tekstissä.


    • telle

      Nyt hopihopi kertomaan äidille tästä ei voi vaijeta.Open pitää tästä tietää tämä sattui kouluajalla,koulu saa pistää pojille kurinpitotoimet täytäntöön.Äitisi kanssa voisitte mennä tekemään rikosilmoituksen välittömästi.Pojat tästä häpeään joutuu et sinä viaton uhri.Voimahali!älä viivyttele enää!

    • Buddhist

      Jos asia on noin en voi käsittää tota tilannet kui paha toi on. Kerro jollekki siit oikeest toi on kauheeta et tollast on olemas. Jos oisit mun sisko niin tappaisin joka ikisen kusipään joka koski suhu. Voimii.

    • mitä *********

      Joo kerto äitilles. En ois uskonu et koulus tehää tollast.

    • Hevonpaskaaa

      Setä sitten kirjoitti raiskausfantasiansa.

      • Anonyymi

        Nainen ei sit näköjää usko ;)


    • Anonyymi

      Koko tarina on pelkkää jonkun sairasta fantasiaa tämä on aika selvä asia.

    • Anonyymi

      Asiantuntijat kyllä huomaavat tyylistä, milloin on kyseessä valehtelija!

    • Anonyymi

      KERRO OIKEASTI ÄIDILLESI HETI!! MUISTA ETTÄ TUO EI OLE SINUN VIKASI!! PYSTYT KYLLÄ KERTOMAAN SE HELPOTTAA USKON SUHUN!! KERRO ÄKKIÄ JA LAITTAKAA POJAT ASIASTA VASTAUKSEEN! VOIT MYÖS KIRJOITTAA ASIASTA LAPUN JA ANTAA ÄIDILLESI TAI LAITTAA ASIASTA TEKSTIVIESTIN. ELÄ VÄLITÄ VAIKKA KAIKKI TÄÄLLÄ EI USKO KOKEMAASI. MINÄ USKON. TÄMÄ ON VAKAVA ASIA JOSTA SUN PITÄÄ KERTOA NYT HETI!! VOIMIA JA JAKSAMISTA

      • Anonyymi

        Kyseessä on selvästi feikki, jokainen joka pystyy ajattelemaan loogisesti ja on älykäs huomaa asian.
        Sama mies on tehnyt muitakin aloituksia ja vastailee niihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe