.......
SATO:sta pari kommenttia: Vuokra on todella kallista verrattuna että asunnot ovat rakennettu halp...
6
1612
Vastaukset
- PÖH
höpönpöpö
- myös niissä asunut
varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla on kalliit vuokrat,olen kuullut muidenkin puhuvan saman suuntaista. Eivät saa meluajia kuriin:( Meille riitti!
- netta
meitäkin alkoi tympiä korkea vuokra kalliossa sijaitsevasta tavallisesta asunnosta.naapurit pitävät jatkuvasti meteliä(musiikki pauhaa keskellä yötä ym.) ja SATO:sta todettiin vaan että "no kutsukaa sit poliisit jos häiritsee".tehtiin asiasta myös ns. virallinen valitus joka meni ilmeisesti sielläpäin suoraan roskiin,koska mitään vaikutusta sillä ei ole ollut emmekä koskaan saaneet vahvistusta että valitus olisi jollain tapaa käsitelty.nyt poismuuttaessamme saimme kirjeen(jossa sama päiväys kuin vuokrasopimuksen irtisanomisen vahvistuksessa) että vuokramme nousee entisestään.tämä kirje lähetettiin joulukuun alussa,joten käytännössä emme olisi voineet mitenkään välttää korotetun vuokran maksamista tammikuussa ,jos vasta vuokrankorotuksesta kuullessamme olisimme päättäneet muuttaa ja siten vuokravastuumme olisi päättynyt tammikuun loppuun.tämä välinpitämätön ja lähes töykeä käytös asukkaita kohtaan on tyrmistyttänyt,kun olen aina kuvitellut SATO:n olevan hyvä ja luotettava vuokranantaja.
- 666NOFB
SATO = PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
- Monopolisato
Meidän perhe asuu pasilassa saton asunnossa ja vuokra noussut 9% joka vuosi. Meidän kohdalla n.100e siis joka vuosi...kolmena vuotena peräkkäin. Kämppä on paskassa kunnossa ikkunat vetää wc:n pönttö irti jne. Huoltomies niin paska että 4-vuotias poikani saa enemmän aikaan......Todella pettynyt asikaspalveluun....
- Kohtuutta!
Sama Turussa. Kerrostalo on -93 valmistunut. Asun kämpässä, joka on muutettu aikoinaan toimitilasta asunnoksi. Olen kämpän 3. asukas, joten sikäli puitteet on ainakin hyvät, mutta vuokra... Nousee joka vuosi, eikä yhtään ajatella sitä, että tämän kokoisesta kämpästä ei yksinkertaisesti voisi ottaa näin isoa vuokraa! Täysin ylihinnoiteltu! Olenkin nyt sitten muuttamassa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279