Viron kylpylät

Mie

Oisko kellään tietoa Viron kylpylöiden hinnoista ja laatutasosta? Esim. Kannattaisiko ostaa poikaystävälle lahjakortti johonkin Viron kylpylään? Onko jotain pakettimatkoja johon kuuluu matkat sekä esim. täysihoito kohteessa? Onko paketit aina viikon mittaisia vai onko mahdollista olla esim. neljä päivää? Toivottavasti joku tietäisi jotain? Kiitoksia vastanneille jo etukäteen!

7

2904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lena

      katso vaikka silja.fi sivuilta, niin löydät paketteja, varmasti myös muilla on tarjolla. ainakin pärnun tervise paradiis oli hintansa veroinen.

    • Sokeriherne

      Ikaalisten Matkatoimisto ja Saga-matkat ainakin tekevät 4-5 päivän matkoja täysihoidolla. Paketteihin kyllä kuuluu myös erilaisia hoitoja lääkärin määräyksen mukaan. On kyllä myös ns. virkistys- ja hemmottelupaketteja, joissa keskitytään vähemmän lääketieteelliseen hoivailuun.

      Itse olin kesällä Ikaalisten 5 päivän pakettimatkalla Viimsissä, joka on noin 8 km Tallinnan keskustasta itään.

      Erittäin siisti kylpylä, hyvä ruoka seisovasta pöydästä, isot uima-altaat, ja useampi sauna.

      Jos vipinää ja meininkiä kaipaat, niin sitä ei ikävä kyllä pahemmin ole, mutta ainahan pääsee Tallinnaan, jos semmoista haluaa.

      T. SH

      • Viimsi fani

        Viimsiä voisin suositella. Olein siellä kesällä 5 päivän pakettimatkalla. Itselläni oli kauneuspaketti, eli päivittäisiä kauneushoitolan hoitoja. ( jalka-, käsi-, kasvohoidot, hieronta, erilaisia hierovia ja hoitavia kylpyjä ).
        Hotellin huoneet siivottiin päivittäin, pyyhkeet vaihdettiin päivittäin, itse ei tarvinnut edes sänkyä petata! Niinkuin jo sokeriherne mainitsi, ruoka oli hyvää. Kylpylän ympäristö on erittäin rauhallinen, joten siellä uskaltaa ominpäin lenkkeillä ja pyöräillä. Pyörän voi vuokrata kylpylästä.


    • arska
    • Pariskunta +35

      Olimme kesällä viikon verran Saarenmaalla sellaisessa kylpylässä kuin George Ots Spa****.
      Kylpylä on valmistunnut 2004 toukokuussa. Kylpylä on huippu siisti.
      Olimme tosi tyytyväisiä. Todella tasokas ja modermi paikka.
      Kylpylän aamupala on erinomainen. Ja hoidot laadukkaita.
      Henkilökunta oli nuorekasta ja ilmapiiri rento.
      Aiomme ehdottomasti mennä sinne vielä toistekkin. Suosittelen !!
      Matkoja sinne myyvät Saga ja Töölö matkatoimistot.:)
      Tässä linkki kylpylän omille sivuille:
      http://www.gospa.ee/

      • cxz

        viimsissä ruoka ei ole hyvää,lämmitetään samoja ruokia moneen kertaan ja sekoitetaan aamupalan jämät päivä ruokailuun,ruuat kylmiä maito lämmintä.
        jos menette älkää ottako ruokailua.
        tien takana kauppakeskus jossa ravintola.
        kylpylä ja vapaanajanosasto ja hoidot huippuluokkaa,miksi kylpylä antaa tälläisen ravintolan jatkaa???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe