Viron kylpylät

Mie

Oisko kellään tietoa Viron kylpylöiden hinnoista ja laatutasosta? Esim. Kannattaisiko ostaa poikaystävälle lahjakortti johonkin Viron kylpylään? Onko jotain pakettimatkoja johon kuuluu matkat sekä esim. täysihoito kohteessa? Onko paketit aina viikon mittaisia vai onko mahdollista olla esim. neljä päivää? Toivottavasti joku tietäisi jotain? Kiitoksia vastanneille jo etukäteen!

7

2991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lena

katso vaikka silja.fi sivuilta, niin löydät paketteja, varmasti myös muilla on tarjolla. ainakin pärnun tervise paradiis oli hintansa veroinen.

• Sokeriherne

Ikaalisten Matkatoimisto ja Saga-matkat ainakin tekevät 4-5 päivän matkoja täysihoidolla. Paketteihin kyllä kuuluu myös erilaisia hoitoja lääkärin määräyksen mukaan. On kyllä myös ns. virkistys- ja hemmottelupaketteja, joissa keskitytään vähemmän lääketieteelliseen hoivailuun.

Itse olin kesällä Ikaalisten 5 päivän pakettimatkalla Viimsissä, joka on noin 8 km Tallinnan keskustasta itään.

Erittäin siisti kylpylä, hyvä ruoka seisovasta pöydästä, isot uima-altaat, ja useampi sauna.

Jos vipinää ja meininkiä kaipaat, niin sitä ei ikävä kyllä pahemmin ole, mutta ainahan pääsee Tallinnaan, jos semmoista haluaa.

T. SH

• Viimsi fani

Viimsiä voisin suositella. Olein siellä kesällä 5 päivän pakettimatkalla. Itselläni oli kauneuspaketti, eli päivittäisiä kauneushoitolan hoitoja. ( jalka-, käsi-, kasvohoidot, hieronta, erilaisia hierovia ja hoitavia kylpyjä ).
        Hotellin huoneet siivottiin päivittäin, pyyhkeet vaihdettiin päivittäin, itse ei tarvinnut edes sänkyä petata! Niinkuin jo sokeriherne mainitsi, ruoka oli hyvää. Kylpylän ympäristö on erittäin rauhallinen, joten siellä uskaltaa ominpäin lenkkeillä ja pyöräillä. Pyörän voi vuokrata kylpylästä.

• arska
    • Pariskunta +35

Olimme kesällä viikon verran Saarenmaalla sellaisessa kylpylässä kuin George Ots Spa****.
      Kylpylä on valmistunnut 2004 toukokuussa. Kylpylä on huippu siisti.
      Olimme tosi tyytyväisiä. Todella tasokas ja modermi paikka.
      Kylpylän aamupala on erinomainen. Ja hoidot laadukkaita.
      Henkilökunta oli nuorekasta ja ilmapiiri rento.
      Aiomme ehdottomasti mennä sinne vielä toistekkin. Suosittelen !!
      Matkoja sinne myyvät Saga ja Töölö matkatoimistot.:)
      Tässä linkki kylpylän omille sivuille:
      http://www.gospa.ee/

• cxz

viimsissä ruoka ei ole hyvää,lämmitetään samoja ruokia moneen kertaan ja sekoitetaan aamupalan jämät päivä ruokailuun,ruuat kylmiä maito lämmintä.
        jos menette älkää ottako ruokailua.
        tien takana kauppakeskus jossa ravintola.
        kylpylä ja vapaanajanosasto ja hoidot huippuluokkaa,miksi kylpylä antaa tälläisen ravintolan jatkaa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2723
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      44
      1216
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe