Täällä on paljon yksinäisiä mutta ainakaan mä en tiedä millaisia suurin osa on. Mitä jos kerrotaan tässä ketjussa vähän itsestämme? Sais vähän paremman käsityksen siitä millasta porukkaa täällä pyörii ja ehkä joukosta löytyy joku johon haluais tutustua paremminkin.
Mä oon 22 v poitsu Pirkanmaalta. Oon just jääny työttömäks ja siinä meni mun vähätkin ihmiskontaktit. Harrastan ratsastusta ja mulla on miestissit mut juon olutta vaan muutaman kerran vuodessa.
Kavereita tältä palstalta?
14
440
Vastaukset
- Häpeä.
Lopeta jo hullu.
- Pekkaa parempi
Lopeta itse muiden haukkuminen.
Juuri näin. Toisin kuin vaikkapa hauska ääkköstelijä, joka heittää viestin sinne tai tänne väliin, tämä miestissi-ääliö tuhoaa palstan lukukelpoisuuden tehtailemalla asialliselta näyttäviä avauksia, joita tulee aina vahingossa klikattua.
- pogomies
Täällä paras olla anonyymisti.Joku saattaa tunnistaa sinut yksityiskohdista jos asuu samalla alueella ja voi halutessaan aiheuttaa asiatonta /loukkaavaa pilkkaa sinulle tai läheisillesi.Sitä et kai halua?
- tissisankari
Olin jo kirjoittamassa hyvää vastausta tähän, mutta miestissikommentti sai minut perääntymään.
SE ON TOTTA! MIESTISSIT LISÄÄVÄT REILUSTI YKSINÄISYYTTÄ! ETENKIN SANA M-I-E-S T-I-S-S-I KARKOITTAA PARHAANKIN YSTÄVÄKANDIDAATIN PUUN TAAKSE LÄHEISEEN RÄMEIKKÖÖN! SIKSI EHDOTANKIN, ETTÄ JOKAINEN JOLLA ON MIESTISSIT VAIHTAA SUKUPUOLENSA NAISEKSI. NAISTISSEJÄ, TOISIN KUIN MIESTISSEJÄ, ON KIVA KATSELLA JA MITÄ ISOMPIRINTAINEN NAINEN SITÄ ARVOSTETUMPI ON TIETYISSÄ PORUKOISSA! SEN JÄLKEEN KANNATTAA JUODA PALJON OLUTTA JA VÄHINTÄÄN KERRAN VIIKOSSA AIVONSA PELLOLLE!!!
- jarahhoo on
Täällä perin widdumainen 132v. äijänkäppänä kirjoittelee vaan.
Eilen meni tekolonkka paskaks, viime viikolla hajos tekarit.
Kuukausi sitten lähti akka lätkimään, talo paloi ja koirani päähänkin pienehkö pyrstötähti mäjähti, mutta mitäs tuosta.
Ens kuussa olis tarkoitus lähteä jonnekkin kaukomaihin aurinkorannalle,
jos jostain löytys 30 muhkeat dösät kaljanjuonnilla kasvattanut
naikkonen seuraks mukkaan.
Yhteydenottoja senioreitten virkeät vauhtiveikot yhdistyksen kautta,
kaikilta elämän risaiseksi laittamaan osaavilta em. kriteerit täyttäviltä
sussuilta. - wiselonely
vois tutustua
18vee
boy - Mutuhasterf
Kerrotko mitä tarkoitat miestisseillä?
Tarkoitatko yleisesti ylipainoisen tai laihduttaneen "tissejä" kun lihaksia ei ole bodattu?
Vai tarkoitatko biologista mutaatiota tms. Eli oikeita tissejä? - joku vaan...
25 v. nainen idästä. En vaikuta yksinäiseltä, mutta lasken itseni epäyksinäiseksi vasta sitten kun tiedän että on joku ihminen johon luottaa ja kertoa kaikki asiat. Ei ole ollut sellaista enää muutamaan vuoteen. Kaverit ovat kivoja mutta minusta ihmissuhteiden tarkoitus olisi myös se henkinen tuki. Sitä on joskus vaikea löytää.
Oikeiden ystävien puute yleensä konkretisoituu silloin kun elämässä menee heikommin. Olen kokenut tuollaista ja silloin olin myös "aidosti" yksinäinen.- minä vaan...
Mistäpäin idästä, kyselee 32v miekkonen etelä-karjalasta
Etkaivain ole yksinhuoltaja äiti joka hkee apua täältä. Jos se suljetaan pois ni minusta saat ystävän jos hluat. ; ) Sieluulet et pikälie vcitun juopo se tuoki kekku li on mut takaan et saat hyvän ystävån ,ihan oikeesti, mutta jos oletjo jonkuseurassa tai vaimo tai tyttöystis nis sit unohamma net hommat. Niillä pitäs olla sulle ystävyyttä.
Läppähän tää alottaja taas on mutta siis jos joku etsii ystäviä ihan oikeesti niin täällä ois 35v. mies uusimaa alueelta ja viestiä saa laittaa :)
-
millaista miestä olet etsimässä?
- fhhh
24.v lady pohjois-karjalast
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838