aikuisella naiselle . kestävä skooteri ajo n.1000km vuosi.
Vastaukset 7
- noista joku ?
yamaha aerox 2t
aprilia SR
speedfight 2
speedfight 3
gilera runner
gilera stalker - 5000
Vespa PX
- eläkeukko
Ei kannata merkistä maksaa Keewau toimii 15000km aivan mainiosti ja maksaa 700-900e uusi. Oon 57 vuotias kolmas skootteri menossa
- sf3
eläkeukko minä maksoin omasta pösöstä 2150€ ja 4 vuotta ollut jo.
- Vespalla tähtiin
Mopot on mopoja, ja ainoa todellinen skootteri on tietysti Vespa. Varo halpoja kopioita.
- vepsanöpö
Kukas vespat tekee.Pinokkio, samaa paskaa mutta painavampi
- I-i-i-italiano!
Niin, Piaggio - konsernin tuotteita ovat Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia ja Derbi eli Piaggio valmistaa koneet näihin tuotemerkkeihin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603