Miksi nainen antaa ulkomaalaiselle?

AlanMan

Miksi suomalainen nainen suosii ulkomaalaista miestä? Mutta suomalainen mies ei saa naiselta hellyyttä eikä mitään muutakaan.

Miksi ulkomaalainen on muka parempi kuin suomalainen jörrikkä?

Mikä meissä suomalaisissa miehissä on vikana?
Miksi suomalainen nainen unohtaa moraalinsa ulkomailla ja elää siellä kuin se kuuluisa ellun kana?
Eikö voi irrotella oman aviomiehen seurassa? Olisihan se turvallisempaakin.
Ja ne jatkuvat riitajutut, joissa taistellaan ulkomaalaisen kanssa yhteisestä lapsesta. Eivätkö ne pelota?
Luulis että pelottais.

62

11285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tume5

      etkö sinä antaisi Brasilialaiselle herkkuperseelle.minä olen saanut ja voin sanoa,että oli elämäni kyydit.ps.Suomineidoilla on vielä paljon oppimista sexi-taidoissa.

      • duygu

        voi perkele. mikä ihme laittaa monikulttuurisissa suhteissa tavalla tai toisella olleet haukkumaan toisia? sillähän tämä palsta toisaalta pyörii...Suomalaisella naisella olisi paljon oppimista...hmmm...näin sanot yhden tai lomasi aikana harrastamiesi seksisuhteiden perusteella? On varmasti hyvia suhteita aasialaisten kanssa kuten naisillakin islamin uskoisten kanssa, joten luulisi jo riittävän tämä ainainen jauhaminen samoista asioista:
        -muslimi mies pieksee ja hakkaa
        -thai nainen on huora
        -kaikki suomea köyhemmistä maista tulevat ovat rahan perässä
        ...

        Suhteita on monenlaisia, mielellään tällä palstalla kuulisi ihan rehellistä kerrontaa monikulttuurisesta elämän menosta, muutamia hyviä keskusteluja on ollutkin. Ei ole mikään häpeä kertoa että aina ei asiat mene ruusuisesti mutta liian monet jutut tuntuu olevan joko ruusunpunaisia unelmia tai silmitöntä väkivaltaa ja kusetusta. Niin no, tännehän nyt voi kirjoittaa mitä lystää.


      • tume5
        duygu kirjoitti:

        voi perkele. mikä ihme laittaa monikulttuurisissa suhteissa tavalla tai toisella olleet haukkumaan toisia? sillähän tämä palsta toisaalta pyörii...Suomalaisella naisella olisi paljon oppimista...hmmm...näin sanot yhden tai lomasi aikana harrastamiesi seksisuhteiden perusteella? On varmasti hyvia suhteita aasialaisten kanssa kuten naisillakin islamin uskoisten kanssa, joten luulisi jo riittävän tämä ainainen jauhaminen samoista asioista:
        -muslimi mies pieksee ja hakkaa
        -thai nainen on huora
        -kaikki suomea köyhemmistä maista tulevat ovat rahan perässä
        ...

        Suhteita on monenlaisia, mielellään tällä palstalla kuulisi ihan rehellistä kerrontaa monikulttuurisesta elämän menosta, muutamia hyviä keskusteluja on ollutkin. Ei ole mikään häpeä kertoa että aina ei asiat mene ruusuisesti mutta liian monet jutut tuntuu olevan joko ruusunpunaisia unelmia tai silmitöntä väkivaltaa ja kusetusta. Niin no, tännehän nyt voi kirjoittaa mitä lystää.

        12 vuotta aviossa Brasilialaisen naisen kanssa,en puhunut mistään 2-viikon lomarakkaudesta.siksi kirjoitin koska minulla on vertailu pohjaa.edelleenkin olen sitä samaa mieltä SUOMALAISISTA NAISISTA:


    • Katriina

      Tottahan toki suomalainen mies saa hellyyttä ja muutakin, mutta pieni opetus olisi ensin paikallaan. Ulkomaalainen mies osaa esileikin salat-- suomalainen mies hyppää päälle ja that´s it! Ulkomaalainen mies hyväilee aivan toisella tavalla kun suomalainen mies! Ulkomaalainen mies ei pidä kiirettä, vaan jaksaa pitkittää ja pitkittää niin että todella tekee hyvää... Ulkomaalainen mies on kestävämpi kuin suomalainen mies--- jaksaa, jaksaa... Seksiä ulkomaalaisen kanssa on todella erilaista -- niin se vaan on - ei millään pahalla...
      En ole koskaan elännyt niin kun ellun kana, vaan ihan "siistiä" elämää ja myöskin ihania suomalaisia miehiä minulla on ollut, MUTTA rakastelu on erilaista, niin erilaista- niin se vaan on... Suukkoja Sinulle!

      • Vanha veteraani

        Olen ollut 40 vuotta naimisissa, sen ainoan kanssa. En koe jääneeni mistään paitsi. Yhdessä olemme opetelleet tunnustelemaan, mikä toiselle on hyväksi. Kun rakkaus on hellyyttä, luottamusta, yhteistä oppimista, toisen huomioon ottamista ja nimen omaan myös sitä esileikkiä koko elämä, ei siinä muuta tarvita. Tästä seuraa, että yleensä on hauskaa yhdessä, ja taivaalliset nautinnot seuraavat perässä.


      • BlackCat
        Vanha veteraani kirjoitti:

        Olen ollut 40 vuotta naimisissa, sen ainoan kanssa. En koe jääneeni mistään paitsi. Yhdessä olemme opetelleet tunnustelemaan, mikä toiselle on hyväksi. Kun rakkaus on hellyyttä, luottamusta, yhteistä oppimista, toisen huomioon ottamista ja nimen omaan myös sitä esileikkiä koko elämä, ei siinä muuta tarvita. Tästä seuraa, että yleensä on hauskaa yhdessä, ja taivaalliset nautinnot seuraavat perässä.

        ..kirjoitus!!

        Ei mitään lisättävää! =)


      • bamsse

        Just juu. Selvä peli.


      • airhead

        Katriinan viestin pistän trollauksen piikkiin, mutta joku viksu joskus sanoi tähän "ulkomaalaiset on niin taitavia rakastajia"-juttuun, että yksinäänkö ne ulkomaalaiset rakastelee.

        Eli mitä tekee Katriina? Makaa lahnana sängyllä?

        Katriinankin kannattaisi oppia, että ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

        Huomionarvoista näissä ulkomaalaisten (loistava yleistys) kehumisissa on se, että näiden mystisten ulkomaalaisten yhteydessä ei puhuta lainkaan henkisistä ominaisuuksista tai muusta yhteiselosta. Ehkä se taas kertoo näistä kehujista jotain. Ei seksi ole pelkästään fyysinen suoritus.


      • Jonna

        Just näin. En voi muuta kuin lisätä, että ulkolaisilla miehillä on myös karvaisemmat kädet.


      • tärkeät
        Jonna kirjoitti:

        Just näin. En voi muuta kuin lisätä, että ulkolaisilla miehillä on myös karvaisemmat kädet.

        apinalla on karvaisemmat


      • Katriina
        airhead kirjoitti:

        Katriinan viestin pistän trollauksen piikkiin, mutta joku viksu joskus sanoi tähän "ulkomaalaiset on niin taitavia rakastajia"-juttuun, että yksinäänkö ne ulkomaalaiset rakastelee.

        Eli mitä tekee Katriina? Makaa lahnana sängyllä?

        Katriinankin kannattaisi oppia, että ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

        Huomionarvoista näissä ulkomaalaisten (loistava yleistys) kehumisissa on se, että näiden mystisten ulkomaalaisten yhteydessä ei puhuta lainkaan henkisistä ominaisuuksista tai muusta yhteiselosta. Ehkä se taas kertoo näistä kehujista jotain. Ei seksi ole pelkästään fyysinen suoritus.

        Olen ollut naimisissa suomalaisen miehen kanssa 5 vuotta ja nyt olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.En todellakaan ole mikään "lahnatyyppiä" vaan osallistun aktiivisesti rakasteluun, tottakai. Molemmat pitää nauttia ja muutenkin nauttia elämästä - ei elämä ole pelkkä seksiä! Kyllä arkipäivä tulee vastaan ulkomaalaisenkin miehen kanssa, mutta nyt aihe sattui olemaan seksiä.
        Kyllä vaan ulkomaalaiset miehet ovat taitavampia sängyssä kun suomalaiset miehet tai olenko sitten vaan sattumalta tavannut ihanan rakastajan joka myöskin on mun ikioma aviomies. Voipi olla niin...


      • airhead
        Katriina kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa suomalaisen miehen kanssa 5 vuotta ja nyt olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.En todellakaan ole mikään "lahnatyyppiä" vaan osallistun aktiivisesti rakasteluun, tottakai. Molemmat pitää nauttia ja muutenkin nauttia elämästä - ei elämä ole pelkkä seksiä! Kyllä arkipäivä tulee vastaan ulkomaalaisenkin miehen kanssa, mutta nyt aihe sattui olemaan seksiä.
        Kyllä vaan ulkomaalaiset miehet ovat taitavampia sängyssä kun suomalaiset miehet tai olenko sitten vaan sattumalta tavannut ihanan rakastajan joka myöskin on mun ikioma aviomies. Voipi olla niin...

        "Kyllä vaan ulkomaalaiset miehet ovat taitavampia sängyssä kun suomalaiset miehet"

        Tuollaisen kommentin pystyisi ehkä antamaan 20v ammattiaan harjoittanut huora, mutta onnistuu se näköjään sinultakin.


      • duygu
        BlackCat kirjoitti:

        ..kirjoitus!!

        Ei mitään lisättävää! =)

        Kyllä hienoa. En ymmärrä että rakastutaan ja rakastellaan tulisuuteen turkkilaisuuteen thainaiseen tiukkaan peppuun tms. Kyllä se rakkaus löytyy ihan muista asioista ainakin pidemmän päälle. Koen säälittäviksi ne jotka haukkuvat suomalaisia miehiä kaljamahoiksi ja tylsiksi samoin kuin naisia tyhmiksi ja läskeiksi. Eikö ole mitään muuta asiaa? Menkäähän itseenne.


      • havannoitsija

        Olen 30 vuoden ajan matkustellut todella paljon. Enimmäkseen vaimoni kanssa, mutta lomailemme myös erikseen. En halua puuttua lomailevien ihmisten ulkonäköön. Onhan kaikissa kansoissa erinäköisiä ja -oloisia ihmisiä.Sen että seksi lomamatkoilla on parempaa kuin arkisessa Suomessa en usko johtuvan rodusta tai kansallisuudesta vaan rentoutuneesta lomatunnelmasta. Lomilla seksi oman rakkaan vaimonkin kanssa on moninverroin parempaa kuin kotona. Kokeillaan uusia asioita, hellitään ja hyväillään, rakastellaan useita kertoja vuorokaudesta ja pidempään kuin kotimaassa. En ole havainnut että suomalainen nainen olisi sen "helpomi" kuin muutkaan pohjoismaiset naiset, jotka ovat tulleet hakemaan vaihtelua arkeen. Jos kuitenkin matkoilla tekee mieli vaihtelua niin siitä vaan kunhan ei joudu kiinni eikä tuo tauteja kumppanille. Itse olen ollut kaikenrotuisten naisten kanssa enkä ole huomannut kovin suuria eroja. Olen kuitenkin varma, että lomaromanssit ovat kuitenkin yleisimmät suomalaisten kesken. Hyvää jatkoa kaikille.


      • ***

        Jaksaa pitkään? Esileikki? Omakohtanen kokemus etelänmaalaisesta rantagigolosta (valitettavsti) oli, että seksi ilman esileikkejä kesti n. 3 minuuttia. Olipa muuten viimeinen kerta, kun retkahdan. Mulle kelpaa suomalainen. :)


      • Foreign

        LAINAUS:
        Tottahan toki suomalainen mies saa hellyyttä ja muutakin, mutta pieni opetus olisi ensin paikallaan.

        VASTAUS:
        Suomalaiselta lahnalta saa vain sitä mitä lahna pystyy antamaan! Paha maku suuhun!


    • Alan mies

      Eikö itsellesi kelpaisi seksikäs aasiatar?

    • Kerttu

      Kyl määkin oon kerran antanu yhelle ruottalaiselle.

    • Moilanen
    • Sienna

      Minä "annan" ulkomaalaiselle miesystävälleni siksi, että aviomieheltäni en pikapusua mittavampaa hellyyttä ole saanut noin 20 vuoteen. Ihan totta, ei halauksia, ei seksiä, orgasmista puhumattakaan.
      Itse asiassa ensimmäisen orgasmini sain turkkilaiselta miesystävältäni ollessani jo 38 vuotias!

      Elän aviomieheni kanssa kuin minkä tahansa kämppäkaverin kanssa. Asunto ja eväät on yhteiset, mutta olemme nukkuneet erillään jo yli 20 vuotta.
      Suomalainen mies ei ole sen huonompi vaihtoehto kuin ulkomaalainenkaan. Minulle ulkomaalainen vain on ainoa vaihtoehto, sillä en vaikeuksistamme huolimatta halua nolata aviomiestäni seurustelemalla Suomessa toisen miehen kanssa. Myönnän, että olen harkinnut eroa jo vuosikausia, mutta olen kuitenkin yleisesti ottaen tyytyväinen elämääni muilta osin. Meillä on yhteistä velkaa, yhteisiä harrastuksia jne. Vain yhteinen seksi puuttuu.

      Lapsettomana ja suhteellisen hyvin toimeen tulevana voin matkustaa Turkkiin 3-4 kertaa vuodessa ja hoidan kaiken seksielämäni siellä.

      • vienna

        no orhasmin saamattomuudesta voit syyttää vain itseäsi. suosittelen jotain terapiaryhmää mieluummin kuin matkoja turkkiin.


      • minullekin

        Minun mieheni ajatteli vain itseään kun rakastelimme, ei esileikkiä vaan pikaseksiä noin kerran viikossa. Se ei todellakaan muulle riittänyt, joten pakko oli turvautua vieraisiin miehiin. Mulla on myös turkkilainen miesystävä ja seksi hänen kanssaan on aivan ihanaa, hän pitää huolen että myös minä saan orgasmin jokakerta.


      • nojustjoo
        minullekin kirjoitti:

        Minun mieheni ajatteli vain itseään kun rakastelimme, ei esileikkiä vaan pikaseksiä noin kerran viikossa. Se ei todellakaan muulle riittänyt, joten pakko oli turvautua vieraisiin miehiin. Mulla on myös turkkilainen miesystävä ja seksi hänen kanssaan on aivan ihanaa, hän pitää huolen että myös minä saan orgasmin jokakerta.

        mitä muslimimies naisen orgasmeista tietää? on mahtanut edes kuulla moisesta?


      • Sienna
        nojustjoo kirjoitti:

        mitä muslimimies naisen orgasmeista tietää? on mahtanut edes kuulla moisesta?

        Sen voin vakuuttaa. Ja paljon paremmin kuin keskiverto suomalainen mies. Sielläpäin naisen valloittaminen on jotakin ihan muuta kuin täällä.
        Lieneekö paremmuus sitten siitä kiinni, että akti hoidetaan selvin päin, eikä kiirettä ole minnekään. Kestävyyttäkin voin vain kiitellä. Kun kerroin miesystävälleni, miten miehet täälläpäin asian hoitavat (siis pisto, nosto, nortti -tyyliin, vehkeet pesemättä ennen ja jälkeen, ei esileikkiä yms.), hän ei uskonut!
        Paljosta olisin jäänyt paitsi, jos en olisi tähän suhteeseen ryhtynyt, enkä kadu pätkääkään.

        Mielummin sen orgasminkin kokee naisensa huomioonottavan miehen kanssa kuin jossakin hemmetin terapiaryhmässä! Terapiaa suosittelen niille onnettomille ukoille, jotka eivät sellaista kykene naiselleen antamaan.


      • Nainen
        Sienna kirjoitti:

        Sen voin vakuuttaa. Ja paljon paremmin kuin keskiverto suomalainen mies. Sielläpäin naisen valloittaminen on jotakin ihan muuta kuin täällä.
        Lieneekö paremmuus sitten siitä kiinni, että akti hoidetaan selvin päin, eikä kiirettä ole minnekään. Kestävyyttäkin voin vain kiitellä. Kun kerroin miesystävälleni, miten miehet täälläpäin asian hoitavat (siis pisto, nosto, nortti -tyyliin, vehkeet pesemättä ennen ja jälkeen, ei esileikkiä yms.), hän ei uskonut!
        Paljosta olisin jäänyt paitsi, jos en olisi tähän suhteeseen ryhtynyt, enkä kadu pätkääkään.

        Mielummin sen orgasminkin kokee naisensa huomioonottavan miehen kanssa kuin jossakin hemmetin terapiaryhmässä! Terapiaa suosittelen niille onnettomille ukoille, jotka eivät sellaista kykene naiselleen antamaan.

        Keskiverto suomalainen mies ei haekaan kokemuksia ilotalojen huorilta - alan ammattilaisilta siis - kuten sinun muslimisi. Voi ressukka, jos et tuota tiennyt. Ei ole yrittänyt anusaukkoon sinua niin kuin niitä oman maansa tyttöjä? Katsos kun silloin ei lekurisetä voi nähdä, onko typy enää neitsyt..että homojen hommia vielä harrastavat kaiken lisäksi, taidat tykätä toooosiii paljon ;)


      • ooooo
        Sienna kirjoitti:

        Sen voin vakuuttaa. Ja paljon paremmin kuin keskiverto suomalainen mies. Sielläpäin naisen valloittaminen on jotakin ihan muuta kuin täällä.
        Lieneekö paremmuus sitten siitä kiinni, että akti hoidetaan selvin päin, eikä kiirettä ole minnekään. Kestävyyttäkin voin vain kiitellä. Kun kerroin miesystävälleni, miten miehet täälläpäin asian hoitavat (siis pisto, nosto, nortti -tyyliin, vehkeet pesemättä ennen ja jälkeen, ei esileikkiä yms.), hän ei uskonut!
        Paljosta olisin jäänyt paitsi, jos en olisi tähän suhteeseen ryhtynyt, enkä kadu pätkääkään.

        Mielummin sen orgasminkin kokee naisensa huomioonottavan miehen kanssa kuin jossakin hemmetin terapiaryhmässä! Terapiaa suosittelen niille onnettomille ukoille, jotka eivät sellaista kykene naiselleen antamaan.

        Tulit puhumaan tänne orgasmeja naisille antavista miehistä ja otit ensimmäiseksi esiin turkkilaiset? :DDDDD

        BUAHAHAHAHHA!!!!

        Koko muslimikulttuurihan perustuu naisen ja miehen tasa-arvoon, eikö niin? :)

        Mistä helvetistä näitä idiootteja tänne pesiytyy?


      • havainnoitsija

        Ei avioliitto tietenkään ole helppoa, mutta kuvailemasi tilanne tuntuu kauhealta. Olisikohan aihetta: erota, keskustella, käyttää houkuttelevia sukkanauhaliivejä, siirtyä keskustelun jälkeen kokeilemaan samaa sänkyä, olla vähemmän itsekeskeinen vai luopua yhteisestä omaisuudesta?


      • aikuinen nainen
        Sienna kirjoitti:

        Sen voin vakuuttaa. Ja paljon paremmin kuin keskiverto suomalainen mies. Sielläpäin naisen valloittaminen on jotakin ihan muuta kuin täällä.
        Lieneekö paremmuus sitten siitä kiinni, että akti hoidetaan selvin päin, eikä kiirettä ole minnekään. Kestävyyttäkin voin vain kiitellä. Kun kerroin miesystävälleni, miten miehet täälläpäin asian hoitavat (siis pisto, nosto, nortti -tyyliin, vehkeet pesemättä ennen ja jälkeen, ei esileikkiä yms.), hän ei uskonut!
        Paljosta olisin jäänyt paitsi, jos en olisi tähän suhteeseen ryhtynyt, enkä kadu pätkääkään.

        Mielummin sen orgasminkin kokee naisensa huomioonottavan miehen kanssa kuin jossakin hemmetin terapiaryhmässä! Terapiaa suosittelen niille onnettomille ukoille, jotka eivät sellaista kykene naiselleen antamaan.

        Täysin samaa mieltä kanssasi siitä terapian tarpeesta! Sen jälkeen kun olin itse kokenut autuaallisia hetkiä italialaisen miehen kanssa olen yrittänyt opettaa miestäni samoille tavoille. Vaihtelevalla menestyksellä. Häntä se ei aina ole kiinnostanut, miltä minusta tuntuu. Hänen tarpeensa olen aina pyrkinyt tyydyttämään. Suhde italiaan on jatkunut pian pari vuotta, ystävänä.


      • baba1
        nojustjoo kirjoitti:

        mitä muslimimies naisen orgasmeista tietää? on mahtanut edes kuulla moisesta?

        haluutse kokeilla


      • Ällöttävää
        Nainen kirjoitti:

        Keskiverto suomalainen mies ei haekaan kokemuksia ilotalojen huorilta - alan ammattilaisilta siis - kuten sinun muslimisi. Voi ressukka, jos et tuota tiennyt. Ei ole yrittänyt anusaukkoon sinua niin kuin niitä oman maansa tyttöjä? Katsos kun silloin ei lekurisetä voi nähdä, onko typy enää neitsyt..että homojen hommia vielä harrastavat kaiken lisäksi, taidat tykätä toooosiii paljon ;)

        Noi asioita ei tiedä kuin sellainen joka on kokeillut . Siis oletko sinä yksi
        niistä miehistä joka ottaa niiltä perään? Hyi hitto aivan ällöttää
        että suomalainen mies vehtaa muslimimiehen kanssa sängyssä.

        Et voi muuten tietää niiden tapoja noin tarkkaan jos et ole itsekkin
        hommailut samoja asioita.


    • puoliso

      Pakkohan sille on antaa kun se on aviomies.

    • tiitu

      Ei nyt kuitenkaan yleistetä. Se osa suomalaisista naisista, jotka oikeasti harrastavat seksimatkoja etelään, on todella pieni. Yksi lomaromanssi ei vielä sano yhtään mitään. Se on vähän niinkuin yksi yhden yön/viikon juttu muiden joukossa. Kyllähän täällä suomessakin saa harrastaa yhden yön juttuja ja lyhempiaikaisia romansseja. Ne ulkomaalaiset miehet ovat vain miehiä miesten joukossa, kyllä me suomalaisnaiset annetaan kuitenkin vielä ihan suomalaisillekin, seksiä hellyyttä ja rakkautta:) Niitä ei vaan yleensä tunneta ihan joka kumppanin kanssa, ei miehet EIKÄ naiset. Ei tämä suomen kansa vielä sukupuuttoon ole kuolemassa.

      • iskender

        Kannattaa silti käydä joku kerta vaikka ostoksilla kaupungissa ja katsoa kebab-paikkojen lukumäärää. Ne on niiden lomaromanssien tuloksia.


    • talvio

      ei ulkolainen mies kiinnosta kaikkia suomalaisia naisia.. kyllähän jos totuus sanotaan ja pikkasen ajatellaan nii... suomalaisella miehellä on sama uskonto kun meillä ja kuitentin myös samat periaatteelliset tavat.. miks mennä merta edemmäs kalaan... noh.. on ne meiän suomalaiset miehet välil vähä sellasii jörriköi.. mutta.. kuitenkin usemmiten vakaita ja uskollisia siis kuitenkin vielä suurin osa =) eiks se niin oo suosi kotimaista... hehehhe

    • Kesänlapsi-16

      että suurinta osaa naisista viehättää salaperäisyys, erilaisuus, seikkailu jne., jotka löytyvät useimmiten erilaisista miehistä. Samanlaisia seikkailuja jne. voivat esim. aasialaiset naiset löytää suomalaisista miehistä.

      Tämän lisäksi etelän maissa liikkuessaan suomalainen nainen tuntee olevansa kaunis, erilainen ja haluttu, koska on ainoa vaalea muiden joukossa. Kukapa ei haluaisi tuntea olevansa haluttu? Harmi vain kaikki eivät ymmärrä, ettei sen takia kannata lähteä toiselle puolelle maapalloa. Takaisin tullessa huono itsetunto tulee todennäköisesti jyristen takaisin.

      Mutta kukaan ei ole oikea sanomaan, ovatko lomaromanssit oikein vai väärin. Se harrastaa ken haluaa.

      • buras

        "Samanlaisia seikkailuja jne. voivat esim. aasialaiset naiset löytää suomalaisista miehistä."

        sillä erotuksella, että aasialaisnaiset eivät lennä tänne, vaan suomalaismiehet sinne ja puhutaan ihan rehellisesti "huoriin menosta" eikä lomaromansseista.


    • tässäpä

      Toinen suosii toista, toinen toista. Ja ehkäpä se suomalainen mies saisi sitä hellyyttä jos nainenkin saisi sitä takaisin.´

      Samalla tavalla naiset voi harrastaa täällä Suomessakin yhden illan juttuja kuin siellä lomamatkalla. Mielestäni nämä eivät juurikaan eroa toisistaan. Lomamatkalla on tietysti se, että otetaan lomavaihde päälle, rentoudutaan, ollaan vieraassa paikassa, siellä on se oma tunnelma ja eksotiikka mukana. Ja samaahan te miehetkin teette!

      Eikö voi irroitella oman aviomiehen kanssa? No sellaista ei ole eikä ihan heti tule. Pettäminen ei ole ikinä ok. Silloin suhteessa on jotain vikana. Mutta kai sinkku saa irroitella niinkuin haluaa?

      Ja mitä tulee näihin seurustelusuhteisiin ulkomaalaisten kanssa.. Itsekin "seurustelen" turkkilaisen kanssa. Minusta ihastuminen ei katso aikaa eikä paikkaa. He ovat kovin erilaisia suomalaiseen mieheen verrattuna. Eikä vain seksin suhteen. Ei kukaan seurustele pelkän seksin takia. He osaavat puhua ja puhuvat, toisin kuin suomalaiset. He eivät ole sitoutumiskammoisia, toisin kuin suomalaiset. He osaavat olla romanttisia ja ottavat naisen huomioon aivan eri tavalla kuin suomalaiset miehet. Ehkäpä suomalaisilla olisi jotain opittavaa heiltä..

      • jakkima

        Tai sitten sinulla on paljon opittavaa turkkilaisista miehistä. Kohteliaisuus kestää tasan niin kauan kuin oleskelulupa Suomeen on saatu. Et sinä jää kyseisen turkkilaisen viimeiseksi suomalaiseksi hoidoksi.

        Ikävä myös, että et ole saanut suomalaisilta miehiltä kaipaamasi hellyyttä ja huomiota. Ihan kaikilla naiskuulantyöntäjillähän ei ymmärrettävästi valinnanvaraa juurikaan ole, joten monen ainoa toivo on Alanyan Abbas.


      • tässäpä
        jakkima kirjoitti:

        Tai sitten sinulla on paljon opittavaa turkkilaisista miehistä. Kohteliaisuus kestää tasan niin kauan kuin oleskelulupa Suomeen on saatu. Et sinä jää kyseisen turkkilaisen viimeiseksi suomalaiseksi hoidoksi.

        Ikävä myös, että et ole saanut suomalaisilta miehiltä kaipaamasi hellyyttä ja huomiota. Ihan kaikilla naiskuulantyöntäjillähän ei ymmärrettävästi valinnanvaraa juurikaan ole, joten monen ainoa toivo on Alanyan Abbas.

        On se niin harmillista, että suomalaisilla miehillä on sitten juuri tämä tapa, että jos nainen seurustelee ulkomaalaisen kanssa, niin heti aletaan haukkua ulkonäköä tai tyhmäksi. :( Tuohon asiaan en viitsi kommentoida sen enempää, tiedän itse paremmin oman ulkonäköni ja arvoni.

        Ja sinulle vaan tiedoksi, että tyhmä en ole. Naimisiin en ole menossa joten minun kauttani tämä mies ei oleskelulupaa saa. Samalla tavalla ajattelen avioliitosta edelleen eli kovin helposti minua ei rengastettua saa, ei edes suomalainen. Ja, lisäksi tämä turkkilaiseni ei edes halua muuttaa Turkista pois, joten siinäpä sulle se oleskeluluvan hakija! Ei kannata kommentoida jos ei tiedä faktoja!


      • eiturk
        tässäpä kirjoitti:

        On se niin harmillista, että suomalaisilla miehillä on sitten juuri tämä tapa, että jos nainen seurustelee ulkomaalaisen kanssa, niin heti aletaan haukkua ulkonäköä tai tyhmäksi. :( Tuohon asiaan en viitsi kommentoida sen enempää, tiedän itse paremmin oman ulkonäköni ja arvoni.

        Ja sinulle vaan tiedoksi, että tyhmä en ole. Naimisiin en ole menossa joten minun kauttani tämä mies ei oleskelulupaa saa. Samalla tavalla ajattelen avioliitosta edelleen eli kovin helposti minua ei rengastettua saa, ei edes suomalainen. Ja, lisäksi tämä turkkilaiseni ei edes halua muuttaa Turkista pois, joten siinäpä sulle se oleskeluluvan hakija! Ei kannata kommentoida jos ei tiedä faktoja!

        Ja toivotaan tosiaan et pysyy siellä turkissa.


    • tirnia

      pillua?

    • suomalainen mies

      Itse olen vain huolestunut tulevien suomalaisten geeneistä.Suomalaiset ei enää suomalaisia vaan tummia pohjalaisia.

    • Se on se

      suo-maalaisen naisen kuuluisa huora-geeni.

      Siitä on kuyllä päässyt nauttimaan koko maailma.

      Tosin minua ei paljon paina, olen tällä hetkellä kaukomailla eikä ainuttakaan suomihuoraa näy mailla eikä helmeilla.

      Olisipa aina näin.

      PS. esim. Israelin Eilatissa, siisiti suomalainen älykäs mies (tulikohan tuossa liikaa muuttujia?) on kovaa valuuttaa, kuten kaikissa ns. macho-maissa myös, joissa kunnioitetaan rehellistä miestä.

    • yks suomi flik

      Intialaista pääsin kokeilemaan, ja tykkäsin kovin,,,mutta tosin pidin hänestä ihan persoonana , hauska ja mukava kaikin puolin,,,välimatka kun eri kaupungeissa asutaan hieman hiertää kun molemmilla olisi halua tapailla useamminkin ^^

      no aika näyttää...

    • ELOveena X

      Huoh...!
      Ensin täällä haukutaan kaikki suomalaiset naiset lihaviksi lahnoiksi ja sitten ihmetellään kun ei saa hellyyttä.
      Miksi suomalainen mies antaa venäläisille ja aasialaisille naisille? Rahalla saa?
      Onneksi suomessa on kuitenkin edes jonkinlainen tasa-arvo, jokainen antaa kelle haluaa ja jos ei suomi-lahna kelpaa, etsikää muualta.
      Näillä jutuilla joissa meitä suomalaisia naisia parjataan ei ainakaan edistetä mitään hellyyden ja rakkauden tunteita suomimiestä kohtaan.
      En ole koskaan kuullut muunmaalaisten miesten haukkuvan oman maan naisiaan samoin kun täällä suomessa.
      En ole itse ollut ulkomaalaisen kanssa mutta harkitsen vakavasti sitä vaihtoehtoa...sen verran tunnen itseni halveksituksi täällä kotimaassa kun esim. näitä haukkuja lukee.
      En ole lihava, en ruma, enkä muutenkaan vastenmielinen. Miksi tyytyisin suomalaiseen mieheen joka ei arvosta oman maan naisiaan, äitiään, tytärtään. Äiditkin ovat naisia. Hävetkää. Häpeän jo teidän ja tyttärienne puolesta...minkälaisen mallin annatte naisen arvostuksesta. Sanotko tyttärellesi että jumppaa p....si tiukaksi niin kelpaat ehkä täällä kotimaassakin. Hyi helvetti.

      • Huu haa huu

        "Onneksi suomessa on kuitenkin edes jonkinlainen tasa-arvo, jokainen antaa kelle haluaa ja jos ei suomi-lahna kelpaa, etsikää muualta"

        Kiitos. Tuota neuvoa olen viimeiset kymmenen vuotta noudattanut vaihtelevalla menestyksellä.

        Ja jatkan vastakin.

        PS. suomaalaisessa naisessa ei ole mitään vikaa, kunhan ei erehdy ajattelemaan tätä vakavasti hetkeäkään.


      • kumppanit toisilleen
        Huu haa huu kirjoitti:

        "Onneksi suomessa on kuitenkin edes jonkinlainen tasa-arvo, jokainen antaa kelle haluaa ja jos ei suomi-lahna kelpaa, etsikää muualta"

        Kiitos. Tuota neuvoa olen viimeiset kymmenen vuotta noudattanut vaihtelevalla menestyksellä.

        Ja jatkan vastakin.

        PS. suomaalaisessa naisessa ei ole mitään vikaa, kunhan ei erehdy ajattelemaan tätä vakavasti hetkeäkään.

        Suomalaisessa naisessa ja miehessä ei todellakaan ole mitään
        vikaa jos pitää vain kertajutuista. Ehkä suomalainen nainen
        on sittenkin himpun verran vakavammin otettavissa kuin
        suomalainen mies....


    • Selvähän se

      Ihan siitä samasta syystä kuin suomalainen mieskin joka antaa ulkomaalaiselle
      naiselle.
      Miksi noin hulluja kysytkin.

    • Pereleöe

      Molemmat sukupuolet harrastavat näitä eksoottisia panoja.Mikä on mielestäni halveksuttavaa.Oman maan kansalaisia pitää hässiä eikä mitään ulkomaalaisia.

      • Ja minähän

        suomilutkaan koske, niitä on pannut koko välimeri ja musulmaanit´pohjois-Afrikassa,.


      • Paappa rillit
        Ja minähän kirjoitti:

        suomilutkaan koske, niitä on pannut koko välimeri ja musulmaanit´pohjois-Afrikassa,.

        Lutkamiehet ne vasta ällöjä ovatkin.
        Liottavat riippakaita joka lammessa
        joka matkalle sattu.


    • Naiset ottaa spermat

      Eihän ne ämmät mitään anna ottavat kyllä kun ilmaiseksi
      saavat vaikkapa turkkilaisiltakin miehiltä spermamällit.
      Sinulla on täysin väärä verbi ; siis naiset saavat aina jotai
      sisäänsä mutta mitä ihmettä ne konkreettisesti muka antaisivat
      takaisin ,,,, ei mitään .

    • jotain antaa

      Saddareita

    • Ymmärrä se

      Kysymyksen voi myös asettaa:: MIKSI MIES ANTAA KAIKILLE?????
      Ei se sen kummempi asia ole naisenkaan kohdalla.

      • Minä en ole

        antanut suomaalaisille naisille kymmeneen vuoteen enkä anna.


      • Ei haiseva Pena
        Minä en ole kirjoitti:

        antanut suomaalaisille naisille kymmeneen vuoteen enkä anna.

        Niinhän sitä sanotaan että kerma happanee pusseissa.
        Lemuatko jo kauaskin? huomaako sen heti kun vastaan
        tulet että tuossa se mene Pihtaripate ja happanevat kulkuset.


      • Voi luuseria
        Ei haiseva Pena kirjoitti:

        Niinhän sitä sanotaan että kerma happanee pusseissa.
        Lemuatko jo kauaskin? huomaako sen heti kun vastaan
        tulet että tuossa se mene Pihtaripate ja happanevat kulkuset.

        Vietän aikani lähinnä uilkomailla...


      • En tartte ulkomaille
        Voi luuseria kirjoitti:

        Vietän aikani lähinnä uilkomailla...

        Niinpä tietysti ,sinnehän ne kaikki ylijäämät menee.
        No kyllä kaikki luuseritkin varmaan siellä saavat
        kun takataskunsa aukaisevat. Yleensä näillä ukoilla
        etutasku onkin tyhjänä . Ilmankos tytöt ja jotkut pojatkin
        (alan ammattilaiset ) toteavat että helpolla rahat saa
        hoidellessa suomalaisia lerppavekkoja.


      • Tiedoksi:
        En tartte ulkomaille kirjoitti:

        Niinpä tietysti ,sinnehän ne kaikki ylijäämät menee.
        No kyllä kaikki luuseritkin varmaan siellä saavat
        kun takataskunsa aukaisevat. Yleensä näillä ukoilla
        etutasku onkin tyhjänä . Ilmankos tytöt ja jotkut pojatkin
        (alan ammattilaiset ) toteavat että helpolla rahat saa
        hoidellessa suomalaisia lerppavekkoja.

        Luusereilla ei ole varaa matkustaa kuin Turkkiin, Tallinaan tai Egyptiin.

        Mutta suomaalaiseen naiseen en koske, vaikka maksettaisiin.


      • Paappa rillit
        Tiedoksi: kirjoitti:

        Luusereilla ei ole varaa matkustaa kuin Turkkiin, Tallinaan tai Egyptiin.

        Mutta suomaalaiseen naiseen en koske, vaikka maksettaisiin.

        Voinko kysyä oletko niitä miehiä joka katselee vain suomalaisia miehiä?
        ..... no sitten kyllä ymmärrän oikein hyvin ettei nainen oikein tunnu
        miltään jos on miehiin tottunut.
        Täytyy vain todeta että jokaisella täytyy ja pitääkin olla oikeus juuri
        siihen mistä kokee saavansa suurimman nautinnon.
        Ei vain ole oikein minun juttu se.


      • Ei ole
        Paappa rillit kirjoitti:

        Voinko kysyä oletko niitä miehiä joka katselee vain suomalaisia miehiä?
        ..... no sitten kyllä ymmärrän oikein hyvin ettei nainen oikein tunnu
        miltään jos on miehiin tottunut.
        Täytyy vain todeta että jokaisella täytyy ja pitääkin olla oikeus juuri
        siihen mistä kokee saavansa suurimman nautinnon.
        Ei vain ole oikein minun juttu se.

        minun juttuni sen enempää suomaalaiset naiset kuin miehetkään saatikka Suomi.

        Tämä on katsos Lomaromanssit-palsta, joten miksi sellaisista täällä kirjoitettaisiinkaan.


      • Paappa rillit
        Ei ole kirjoitti:

        minun juttuni sen enempää suomaalaiset naiset kuin miehetkään saatikka Suomi.

        Tämä on katsos Lomaromanssit-palsta, joten miksi sellaisista täällä kirjoitettaisiinkaan.

        OK , ymmärrän et vain pidä suomalaisista ihmisistä seksuaallisessa
        merkityksessä.
        Lomaromanssi, minä koen sen aivan erilaiseksi kuin täällä yleensä
        kirjoitetaan.
        Hyvin harvoin on kirjoituksia jotka sopisivat Lomaromanssi
        nimikkeen alle.
        Yleensä kun näitä lukee mieltäis ennemminkin
        vaikkapa H.U.O.R.A.U.S otsikon alle.
        Mielestäni lomaromanssi ja
        ylensäkkin sana romanssi on lempeän ihastuksen ja melkeimpä
        rakastumisen synonyymi.
        Kirjoitukset täällä tuppaavat olemaan aivan muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe